Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det viktigaste er at me vinn kampen ;)

 

Har to draumar, den eine er at me knusar Liverpool og tar 1. plassen fortent tilbake. Den andre draumen hadde vore enno betre, etter ein jamn kamp med mange sjansar til kvart av målar dukkar Owen opp eit par minutt på overtid og scorar vinnarmålet.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Fletch virker jo mer usikker enn alle andre. Er nesten sikker på at han ikke spiller.

 

Men VDS og Rooney starter, I can feel it. Men da er det å bli klar og komme seg ut til byen og Scotsman.

 

ONE UNITED. Come on you Red Devils.

 

Dette er beyond nuts. Er så sykt nervøs nå. FUCKING GET IN!

 

GL BOYS

Lenke til kommentar
Når har Owen sagt at han ikke skal kysse klubbemblemet?

 

Det var vel ikke akkurat det han sa..

- Jeg er ingen tilhenger av logo-kyssing. Jeg har aldri gjort det før, og jeg kommer aldri til å gjøre det, lover han.

 

Når det er sagt så håper jeg virkelig han putter i dag, det hadde vært utrolig gøy og ikke minst stort for de som liker Owen :love:

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Surt å våkne opp fire timer før kampstart. Predicted XI 4-5-1 uten Rooney faen. Skjønner ikke hvorfor dere sitter å piner dere med å se på season reviews, MUTV osv. Ut og drikke kvelden før, hjem og spille FIFA noen timer, sovne dautrøtt og sette klokka på en halvtime før kampstart.

Lenke til kommentar

Troppen

 

(Foreløpig): Van der Sar, Foster, Kuszczak, Neville, O'Shea, Brown, Ferdinand, Vidic, Evans, Evra, Valencia, Carrick, Scholes, Anderson, Giggs, Berbatov, Owen, Welbeck, Macheda, Nani, Fabio, Rafael, Fletcher, Rooney.

 

Hvem spiller? :) (Litt redigering)

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...