Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gøy å være ute i Bergen som 18 åring for frøste gang. Jævla dritt å betale så mye for taxi da, når jeg skulle bli kjørt hjem av noen men så ble deta ldri noe. GODDAMn.

 

Men jeg driter. Fy faen, jeg skal jo være pub om sånn 9-10 timer. Dette kan ikke gå bra. Heldigivs har jeg en time mer å sove, fjuuu. Men nå var jeg sykt nervøs, denne kampen betyr ALT for meg i år. Etter i fjor er disse kampene mot Poool nesten viktigere enn hele PL i år for meg.

 

DOWN WITH THE SCOUSE. COME ON THE RED DEVIIIILS! GL BOYS om jeg ikke får tid å sjkke innom her i morgen før jeg stikker ut til Scotsman (håper det går greit å være 18 siden det ikke er sekamp eller noe).

 

BULLSHIT det med Wazza btw, hadde aldri skjedd. HAN STARTER!!! :D::D

Lenke til kommentar
Kun noen timer til, fyfaen. Må prøve å få litt søvn, selv om det er umulig.

 

Kanskje jeg skal sette på en Liverpool kamp? Det gjør meg søvning rett som det er.

Kan jeg anbefale Liverpool - Aston villa, fra 2007 mener jeg det var. Er vel ca en avslutning i retning mål i den kampen, en absolutt klassiker

 

Faen, i morgen når jeg står opp er det igang. Verste/Beste dagen i året.

Lenke til kommentar

For en fantastisk video å våkne til Wis. Fikk meg til å synge på Wes Brown-sangen for meg selv. Jeg er redd for å jinxe noe som helst, men om vi vinner i dag så er dem faen meg ute av tittelkampen. Tenk for et herlig scenario.

 

Her er forresten Brown-sangen:

He's big, he's bad, he's Wesley Brown

The hardest man, in all the town.

With orange hair, beware.

Come on have a go if you dare!

 

Den gikk igjen og igjen i cirka 20 minutter på Bishops før vi gikk til Old Trafford på lørdag. Hvem blir den uventede målscoreren vår i dag?

Endret av GBD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...