Ol'H Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 VDS tvilsom til kampen!!! http://www.imscouting.com/global_news_item.aspx?id=3418 Nei ikke FAEN. Dette skjer ikke, ikke at Sar er så stødig mot Pool da. Men Foster, den sprellemannen får jeg hjertefeil av. Nei dette er faen ille, har man fått noen rapporter på Rooney ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er den siden noe troverdig da? Har ikke lest om en VDS-skade på noen andre sider. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 MUTV fra 12.30 folkens. Da er det pressekonf. Noen som vet om det er reprise fra den på fredag, eller om det er en ny? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Vedder en tier på at VDS starter. Og en femmer på at Rooney også starter. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ingen nyheter enda. Jeg kommer tilbake med info så fort det kommer ut. Ikke lenge til ting røpes.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Innlegg som inneholdt spørsmål/svar rundt streams er fjernet da det bryter med retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres, reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det viktigste er at Fletch starter. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det viktigste er at Fletch starter. Helt enig. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Det viktigaste er at me vinn kampen Har to draumar, den eine er at me knusar Liverpool og tar 1. plassen fortent tilbake. Den andre draumen hadde vore enno betre, etter ein jamn kamp med mange sjansar til kvart av målar dukkar Owen opp eit par minutt på overtid og scorar vinnarmålet. Endret 25. oktober 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Fletch virker jo mer usikker enn alle andre. Er nesten sikker på at han ikke spiller. Men VDS og Rooney starter, I can feel it. Men da er det å bli klar og komme seg ut til byen og Scotsman. ONE UNITED. Come on you Red Devils. Dette er beyond nuts. Er så sykt nervøs nå. FUCKING GET IN! GL BOYS Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Når har Owen sagt at han ikke skal kysse klubbemblemet? Det var vel ikke akkurat det han sa.. - Jeg er ingen tilhenger av logo-kyssing. Jeg har aldri gjort det før, og jeg kommer aldri til å gjøre det, lover han. Når det er sagt så håper jeg virkelig han putter i dag, det hadde vært utrolig gøy og ikke minst stort for de som liker Owen Endret 25. oktober 2009 av Aalton Lenke til kommentar
GBD Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 All informasjon jeg har lest i dag tyder på at Fletcher er ute. Et surt tap, men vi har klart oss fint uten viktige spillere før. Det er nå vi skal vise at vi ikke er avhengige av enkeltspillere, slik som Liverpool. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Tror Fletch blir klar, Rooney er nok ikke med dog. GETT INN LADS!!! Nå ere pizza og øl Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Surt å våkne opp fire timer før kampstart. Predicted XI 4-5-1 uten Rooney faen. Skjønner ikke hvorfor dere sitter å piner dere med å se på season reviews, MUTV osv. Ut og drikke kvelden før, hjem og spille FIFA noen timer, sovne dautrøtt og sette klokka på en halvtime før kampstart. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Uten Fletcher er kampen tapt, det sier jeg her og nå. Kan vedde på det. Vi blir så jævlig gruset i dag. Book it. Come on you Reds. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Troppen (Foreløpig): Van der Sar, Foster, Kuszczak, Neville, O'Shea, Brown, Ferdinand, Vidic, Evans, Evra, Valencia, Carrick, Scholes, Anderson, Giggs, Berbatov, Owen, Welbeck, Macheda, Nani, Fabio, Rafael, Fletcher, Rooney. Hvem spiller? (Litt redigering) Endret 25. oktober 2009 av Aalton Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Selv Night må bli i litt bedre humør etter dette Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg drakk opp alle mine edle dråper øremerket kampen i natt, og er nå omtrent helt edru. Dette er ikke noe gøy, jeg hater fotball. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Sjæææl. Fyllepratet på msn hele natta. Nå sitter jeg her som et nervevrak og venter på nyheter. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Fy faen. Skal se kampen med noen Liverpool-supportere. Veit ikke hva jeg kommer til å finne på hvis det blir tap. Herregud så nervøs jeg er. Men, er bare kl på diskusjon.no som ikke er stilt enda håper jeg? kampen starter ikke om 40 min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå