Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg skal på stampuben til de fleste Liverpool-supporterene i byen siden min kompiser faen ikke vet bedre. Skal møte opp 3 timer før kampstart slik at jeg er sikret plass fremst. Å om det kommer i nærheten av City kampen tror jeg at jeg får nok en hjertefeil.

Betyr det at du må opp tidlig og at vi ikke får Hyrlen innlegg i kveld?!? Liker'e ikke.

Jeg skal på jobb ikveld å kaste ut fulle folk, så ingen innlegg fra denne kanten før inatt. Men da må jeg sikkert sove, for å være 100% til i morgen. Selv om det er ganske umulig.

Ikke i trondheim håper jeg?

Hadde tenkt og holde meg innendørs på utestedene ikveld.

 

Det fløy en liten scouser gjennom vindu, gjennom vindu gjennom vindu.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Planen i morra er igrunn veldig enkel.

 

Opp rett etter man har stilt klokken, og komme meg på jakt slik at eg får skutt meg litt fævvell før kampen.

 

Så er det å løpe som en galning til bilen, kjøre som en galning til Bergen og dusje og sykle som en galning til byen til kompisene og se kampen. Blir usannsynlig spennende kamp.

 

Denne oppskriften funket på City kampen. ;)

Lenke til kommentar
Håper forøvrig folket holder seg for gode til å ødelegge kampen med badeballer.

 

Før kampen og i pausen må de derimot bare pepre banen med alt de har av stygge LFC artifacts! :D

Man kommer ikke inn med badeballer i morgen. :( Er ikke verre enn å putte de i underbuksa, og fylle på med luft når man er inne. :D

Lenke til kommentar

Planen er å legge meg tidlig, starte å drikke litt før kampen og få meg på sportscafe/pub. Kommer jeg inn på Scotsman mon tro? Eller er de strenge der? Så det var 25 års grense, men dette er vel bare etter et spessielt klokkeslett? Viss de ikke slipper inn minors der, hvem gjør? Er forresten 17.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...