Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Negativ stemning, vi skifter fokus guttær! Noen liker Nani, andre ikke.

 

Skal sitte her i godstolen to meter fra 50tommeren min og med lapptoppen på fanget, frem til klokka 15.00 i mårra. Hva skal dere gjøre før match og hvor skal dere se den? Details people, details.

 

Har handlet inn nok alkohol til å drukne meg selv, pizzanene ligger i frysa, godisen parat, United review filmer ligger ved dvd spilleren. Får nesten lyst til å stryke laksen mens jeg skriver her, alt ligger til rette.

 

Knekker en ny pils, jeg regner med at Hyrlen, Niko, Points, Nightkeeper og co er med å skåler fra sine respektive godstoler. Cheers! Elsker dere alle, noen fuckings timer igjen.

 

Limbeck: Liker deg, men en ting. Offangsive... Denne skrivefeilen har småirritert meg lenge :D Offensive skrives det. Ikke for å være ekkel. :)

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Negativ stemning, vi skifter fokus guttær! Noen liker Nani, andre ikke.

 

Skal sitte her i godstolen to meter fra 50tommeren min og med lapptoppen på fanget, frem til klokka 15.00 i mårra. Hva skal dere gjøre før match og hvor skal dere se den? Details people, details.

 

Har handlet inn nok alkohol til å drukne meg selv, pizzanene ligger i frysa, godisen parat, United review filmer ligger ved dvd spilleren. Får nesten lyst til å stryke laksen mens jeg skriver her, alt ligger til rette.

 

Knekker en ny pils, jeg regner med at Hyrlen, Niko, Points, Nightkeeper og co er med å skåler fra sine respektive godstoler. Cheers! Elsker dere alle, noen fuckings timer igjen.

 

Limbeck: Liker deg, men en ting. Offangsive... Denne skrivefeilen har småirritert meg lenge :D Offensive skrives det. Ikke for å være ekkel. :)

Haha. Akkurat nå har jeg "drikke for meg selv alene i kveld"kveld. Hakke bindestrek men samma faen. Pils, Jagermeister osv. Prøver å drikke meg til søvne i kveld.

Lenke til kommentar

Planen i morgen? Stå opp tidlig, en liten økt på gymmet, handle inn grandis og noen pils, for å stikke til en gjeng med kompiser som har C+ og 50". United only, ingen med snev av scouse-sympati får komme, og sånn bør det være.

 

Aldri nervøs foran storkamper, merkelig nok. Men med en gang kampen blir satt i gang blir jeg psykisk ødelagt.

 

Jeg skal be til han der oppe om at Fletcher blir klar i morgen, og jeg er ateist.

 

Med Fletcher ute blir vi knust, med Fletcher på banen så har vi i det minste bedre odds.

Lenke til kommentar
Planen i morgen? Stå opp tidlig, en liten økt på gymmet

Du gir meg inspirasjon NK. Stikker muligens og trener litt jeg og, noe jeg ikke har gjort på 1,5 år. Bør få igjen litt for de 8000kr jeg betaler årlig for Elixia.

 

Ellers har jeg ikke råd til alkohol i morgen. Jeg drakk alt nå, rett og slett. Idiotisk. Sitter her halvveis drita for ingen nytte når jeg kunne spart alt til i morgen.

 

Faen.

Lenke til kommentar
Selv stikker jeg på Andy's og ser matchen imårra. Fy faen for en viktig kamp. Dere tåler fint å tape denne kampen, mens vi må vinne. Vi har presset og det liker jeg ikke. :) Ser for meg ett fyrverkeri av en kamp. Måtte resultatet bli rettferdig.

 

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen!

 

Presset hadde vel vert større mot et antatt dårligere lag vel? Media tror stort sett at dere ikke vinner. Dette er en kamp der form spiller en mindre rolle og derfor så tror jeg at en Liverpool seier ikke hadde vert så overraskende som mange vil ha det til. Presset mot dere er vel at dere MÅ snart stoppe denne tapsrekken før både PL og CL forsvinner.

Lenke til kommentar
Jeg skal på stampuben til de fleste Liverpool-supporterene i byen siden min kompiser faen ikke vet bedre. Skal møte opp 3 timer før kampstart slik at jeg er sikret plass fremst. Å om det kommer i nærheten av City kampen tror jeg at jeg får nok en hjertefeil.

Betyr det at du må opp tidlig og at vi ikke får Hyrlen innlegg i kveld?!? Liker'e ikke.

 

Skulle på puben jeg også, men tør ikke. Frister lite å grine blant kjentfolk. Jeg har et rykte, uansett hvor skrallt det er å ivareta...

 

--

 

På gymmen før en storkamp Night? Haha, du slår meg ikke som typen som klarer å tenke på noe annet på matchday. Temmelig sikker på en treningsøkt for meg hadde vært helt bortkastet. Fokuset hadde vært en annen plass...

 

Points, then it's you and me baby! Drikkekveld for meg selv jeg å, usosialt og forbanna herlig!!

Lenke til kommentar
Jeg skal på stampuben til de fleste Liverpool-supporterene i byen siden min kompiser faen ikke vet bedre. Skal møte opp 3 timer før kampstart slik at jeg er sikret plass fremst. Å om det kommer i nærheten av City kampen tror jeg at jeg får nok en hjertefeil.

Betyr det at du må opp tidlig og at vi ikke får Hyrlen innlegg i kveld?!? Liker'e ikke.

Jeg skal på jobb ikveld å kaste ut fulle folk, så ingen innlegg fra denne kanten før inatt. Men da må jeg sikkert sove, for å være 100% til i morgen. Selv om det er ganske umulig.

Lenke til kommentar

_40884607_cantona203.jpg

 

MANCHESTER UNITED fans plan to rub the Kop's noses in it even more tomorrow - and it is nothing to do with beachballs.

 

After a thrilling 3-3 Anfield draw in January 1994, Liverpool supporters unfurled a taunting banner which read: "Au revoir, Cantona and Man United. Come back when you've won 18."

 

Now, following a 15-year wait, the bitter rivals are all square in terms of titles won - and United fans are relishing the prospect of letting the home crowd know just that.

 

They plan to arrive at Anfield sporting masks of United legend Eric Cantona.

 

T-shirts have also been printed with the slogan "18 titles and that's a fact," in reference to Rafa's rant of a year ago.

 

Another shows former Kop idol Michael Owen celebrating a goal with the tag, "Welcome to Manchester."

 

Yet that doesn't mean they are ignoring the chance of smuggling in inflatables after Sunderland's infamous deflected winner against the Reds last week.

 

Liverpool's own website sold out of the £10 towel and beachball set within a day of the Stadium of Light fiasco.

 

And although security chiefs will carry out their normal checks as fans enter the ground, they have admitted it is virtually impossible to detect them until they are blown up.

 

However, there is no truth in the joke being bandied around by United fans that the refusal to admit balloons tomorrow means Andrea Dossena has been banned from attending.

 

Read more: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...l#ixzz0Us36OKHg

Lenke til kommentar
Jeg skal på stampuben til de fleste Liverpool-supporterene i byen siden min kompiser faen ikke vet bedre. Skal møte opp 3 timer før kampstart slik at jeg er sikret plass fremst. Å om det kommer i nærheten av City kampen tror jeg at jeg får nok en hjertefeil.

Betyr det at du må opp tidlig og at vi ikke får Hyrlen innlegg i kveld?!? Liker'e ikke.

Jeg skal på jobb ikveld å kaste ut fulle folk, så ingen innlegg fra denne kanten før inatt. Men da må jeg sikkert sove, for å være 100% til i morgen. Selv om det er ganske umulig.

Ikke i trondheim håper jeg?

Hadde tenkt og holde meg innendørs på utestedene ikveld.

Lenke til kommentar
Negativ stemning, vi skifter fokus guttær! Noen liker Nani, andre ikke.

 

Skal sitte her i godstolen to meter fra 50tommeren min og med lapptoppen på fanget, frem til klokka 15.00 i mårra. Hva skal dere gjøre før match og hvor skal dere se den? Details people, details.

Muligens skal jeg se noen filmer på 63' til mamma', har planer om å se My Bloody Valentine 3D, og Ocean's Trilogy eller Jason Bourne Trilogy på BD. Så skal jeg selfølgelig chillern her til i morgen. Er også spent på meg selv om jeg greier å få sett filmer noe jeg aldri greier.

 

Skal du døgne siden du skal sitte i godstolen frem til 15.00 i morgen? :p

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...