Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal innrømme at jeg har hatet Nani så lenge han har vært hos oss. Men; i sommer så det faktisk ut til at han hadde modnet og at han virkelig kunne bli en stor spiller for oss denne sesongen nå som Ronaldo hadde dratt og jeg jublet som alle andre. Men han har vist at han er søppel. Hvor gammel er egentlig gutten nå? Kan ikke lenger stemples som et talent. Nesten 2 og en halv sesong og det eneste han kan skrive på CV'en er et par gode kamper mot henholdsvis Arsenal og noe annet random som jeg ikke greier å komme på i disse alkoholpåvirkede tider som denne lørdagskvelden.

 

Gutten er søppel. Få han unna og ta de få kronene vi fortsatt kan få for han.

Lenke til kommentar

Det der blir bare for dumt. Nani holder PL-standard, men har dessverre ikke spilt godt nok for en klubb som kjemper om å vinne. Å kalle han søppel er helt latterlig, da går vel 80 % av spillerene i PL under samme karakteristikk da?

 

Hvordan overlevde du midten av 2000-tallet?

 

Edit: Til Points

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar

Morsomt at mange Engelske "eksperter" sier at Liverpool vil vinne om Torres og Gerrard spiller. Hvis ikke taper de. Vel Liverpool er avhengig av dem, men om man kan si det så bastant er noe annet. Tulleksperter og ABU'ere. United har et bedre lag uansett hva Liverpool måtte stille med, å dermed har vi størst sjans for å vinne kampen i morgen. Selvfølgelig vet jeg at dette er teoretisk siden vi har kastet det bort på enkeltmannsfeil over to kamper nå. Det vil ikke snu i morgen.

Lenke til kommentar

Nani har brukt opp mesteparten av tålmodigheten min også, men klarer ikke å gi han helt opp. Han gjør endel bra og er uforutsigbar osv, men dessverre gjør han altfor mye ubrukelig som overskygger de gode innvolveringene.

 

Valencia derimot er i fred med å bli varmere i trøya Har megatro på Antonio, som er en liten favoritt hos meg :)

 

Wigan har generellt hentet mye bra til PL, kudos til dem for det. Rodallega er onfire for tida.

Lenke til kommentar
Søppel? Nå må du jekke deg ned kanskje 10-15 hakk mister.

 

Hvorfor skal han jekke seg ned? Nani er søppel, og har vært det i halvannen sesong nå. Det lille han hadde av fotballhjerne rant ut øret hans i fjor vinter.

Helt enig Nightkeeper. det er kanskje ikke sunt å ønske egne spillere vekk fra sin egen klubb, men jeg ønsker Nani ut, jeg håper han blir solgt i Januar

Lenke til kommentar

Håper på

 

Sar

O'Shea - Rio - Vidic - Evra

Valencia - Carrick - Giggs - Nani

Rooney - Berbatov

 

Om Rooney ikke blir klar så tror jeg vi bør ha 5 på midten og inn med Anderson/Scholes og Berbatov alene på topp. Vi må passe oss mot å bli for offangsive i denne kampen.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...