Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Satt med spredde ben og fjernkontrollen i hånda, så det virket bare logisk.

 

På en annen side er jeg skuffet over meg selv...

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
PS: Drømmen hadde vært å se Obertan inn for Rooney, dersom han ikke ble klar.

Om du har spist et kg sopp før du gikk å la deg isåfall! Selv jeg drømmer ikke om slike ting, Obertan er vel langt langt fra match fit. Men så er jo alternativet Owen, da ser det kanskje mer reelt ut. Forhåpentligvis blir Rooney klar, men jeg tror det kun er mindgames fra Sir Alex hode.

øy, nordlendingen, slapp av a :p

 

Obertan blir vår neste Ronaldo.

 

Og du ville for en mnd siden kaste han på hue og ræva ut, eller husker jeg feil?

Lenke til kommentar
Og du ville for en mnd siden kaste han på hue og ræva ut, eller husker jeg feil?
Du husker feil. Makes no sense, ettersom jeg aldri hadde sett han spille. Ja, jeg var kritisk til sommerkjøpene (bl.a et uskrevent blad som slippes til £3m) og at han har vært skadet siden han kom.

 

Carrick ville og vil (dersom noe annet kommer inn) jeg ha ut. Diouf det samme, det er nok mine innlegg vdr han du tenker på. Søpplespiller.

 

Larsemão: Elsker avataren din.

Lenke til kommentar

Det at en spiller ikke er så mye synlig i en omgang trenger ikke å være hans egen feil, det kan være tilfeldigheter og at laget spillte feks mer på den andre kanten, kampen på onsdag var en møkkakjedelig kamp mot ett godt forsvar og Valencia spillte nokså bra i 2. omgang. Syns Valencia er helt rå for å være ærlig, er ikke mange bekker som klarer å hindre han å legge inn me den farten og rykket. Han er også sterk og ikke den typen som faller altfor lett, jobber også brukbart bakover.

 

Jeg har en følelse av at Nani kan være den som utnytter et Liverpool forsvar som må i angrep hvis vi leder og kan sette spikeren i med et mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...