The Hoff Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Tevez er/var mer enn god nok, rent fotballmessig, for United. Men han hadde desverre andre skavanker som gjorde han uspiselig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Skal innrømme at jeg har hatet Nani så lenge han har vært hos oss. Men; i sommer så det faktisk ut til at han hadde modnet og at han virkelig kunne bli en stor spiller for oss denne sesongen nå som Ronaldo hadde dratt og jeg jublet som alle andre. Men han har vist at han er søppel. Hvor gammel er egentlig gutten nå? Kan ikke lenger stemples som et talent. Nesten 2 og en halv sesong og det eneste han kan skrive på CV'en er et par gode kamper mot henholdsvis Arsenal og noe annet random som jeg ikke greier å komme på i disse alkoholpåvirkede tider som denne lørdagskvelden. Gutten er søppel. Få han unna og ta de få kronene vi fortsatt kan få for han. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Er vanskelig å bli smart på Nani, han viser ofte at han ikke kan ta de viktige avgjørelsene, men plutseligt viser han glimt med god fotballforståelse og fantastiske pasninger.. Er irriterende å se han spille når man kan se hvor jævla god han er hvis han bare klarer å ta de riktige avgjørelsene.. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Søppel er å overdrive. Han er imidlertid litt for dårlig, og jeg begynner å miste troen på at han vil utvikle seg til å bli god nok. Valencia er for eksempel allerede bedre for oss. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Gud så dårlig Blackburn er. Det laget skal vi maltraktere om en uke. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Dæven jeg misunner Chelsea deres gode skyttere. Hvem har egentlig vi som er kabable til å putte fra 30 meter? Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Det der blir bare for dumt. Nani holder PL-standard, men har dessverre ikke spilt godt nok for en klubb som kjemper om å vinne. Å kalle han søppel er helt latterlig, da går vel 80 % av spillerene i PL under samme karakteristikk da? Hvordan overlevde du midten av 2000-tallet? Edit: Til Points Endret 24. oktober 2009 av Sheasy Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Morsomt at mange Engelske "eksperter" sier at Liverpool vil vinne om Torres og Gerrard spiller. Hvis ikke taper de. Vel Liverpool er avhengig av dem, men om man kan si det så bastant er noe annet. Tulleksperter og ABU'ere. United har et bedre lag uansett hva Liverpool måtte stille med, å dermed har vi størst sjans for å vinne kampen i morgen. Selvfølgelig vet jeg at dette er teoretisk siden vi har kastet det bort på enkeltmannsfeil over to kamper nå. Det vil ikke snu i morgen. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Ja... hvem har vi som kan score fra 30 meter? Ja jeg vet at mange av skuddforsøkene hans går til helvete.. Endret 24. oktober 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Dæven jeg misunner Chelsea deres gode skyttere. Hvem har egentlig vi som er kabable til å putte fra 30 meter? Carrick og Nani, men det skjer bare en gang hvert jubelår.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ja... hvem har vi som kan score fra 30 meter? Ja jeg vet at mange av skuddforsøkene hans går til helvete.. Jeg kan også score fra 30m, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Ja det kan vel jeg også, men vet ikke hvordan det hadde gått hvis 75 000 brølende supportere satt og stirret bedømmende og i en liga der vi finner verdens beste forsvarere/keepere. Endret 24. oktober 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 75 000 jublende supportere hadde vel hjulpet meg enda mer, ja. Vi er på utkikk etter spillere som kan utgjøre en forskjell, ikke spillere som greier å score fra 30 meter 2 ganger ila. 2,5 år. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Søppel? Nå må du jekke deg ned kanskje 10-15 hakk mister. Hvorfor skal han jekke seg ned? Nani er søppel, og har vært det i halvannen sesong nå. Det lille han hadde av fotballhjerne rant ut øret hans i fjor vinter. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Nani har brukt opp mesteparten av tålmodigheten min også, men klarer ikke å gi han helt opp. Han gjør endel bra og er uforutsigbar osv, men dessverre gjør han altfor mye ubrukelig som overskygger de gode innvolveringene. Valencia derimot er i fred med å bli varmere i trøya Har megatro på Antonio, som er en liten favoritt hos meg Wigan har generellt hentet mye bra til PL, kudos til dem for det. Rodallega er onfire for tida. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Søppel? Nå må du jekke deg ned kanskje 10-15 hakk mister. Hvorfor skal han jekke seg ned? Nani er søppel, og har vært det i halvannen sesong nå. Det lille han hadde av fotballhjerne rant ut øret hans i fjor vinter. Helt enig Nightkeeper. det er kanskje ikke sunt å ønske egne spillere vekk fra sin egen klubb, men jeg ønsker Nani ut, jeg håper han blir solgt i Januar Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Håper på Sar O'Shea - Rio - Vidic - Evra Valencia - Carrick - Giggs - Nani Rooney - Berbatov Om Rooney ikke blir klar så tror jeg vi bør ha 5 på midten og inn med Anderson/Scholes og Berbatov alene på topp. Vi må passe oss mot å bli for offangsive i denne kampen. Endret 24. oktober 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Håper på Sar O'Shea - Rio - Vidic - Evra Valencia - Carrick - Giggs - Nani Rooney - Berbatov Om Rooney ikke blir klar så tror jeg vi bør ha 5 på midten og inn Med Anderson/Scholes og Berbatov alene på topp. Vi må passe oss mot å bli for offangsive i denne kampen. Fullstendig enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå