Latias Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 VDS Oshea Rio Vidic Evra Fletcher Carrick Giggs Valencia Rooney Anderson Tror det blir noe slikt. Berbatov bare må starte en slik kamp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 String-Emil, da skal jeg stikke en fjernkontroll opp i anus, filme med webcam, og laste opp her. Mao, not gonna happen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) String-Emil, da skal jeg stikke en fjernkontroll opp i anus, filme med webcam, og laste opp her. Mao, not gonna happen. Hvorfor tenker du i det hele tatt slike tanker? Weak. Endret 24. oktober 2009 av NightKeeper Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Satt med spredde ben og fjernkontrollen i hånda, så det virket bare logisk. På en annen side er jeg skuffet over meg selv... Endret 24. oktober 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Bare jeg som vil se Nani på banen? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 PS: Drømmen hadde vært å se Obertan inn for Rooney, dersom han ikke ble klar. Om du har spist et kg sopp før du gikk å la deg isåfall! Selv jeg drømmer ikke om slike ting, Obertan er vel langt langt fra match fit. Men så er jo alternativet Owen, da ser det kanskje mer reelt ut. Forhåpentligvis blir Rooney klar, men jeg tror det kun er mindgames fra Sir Alex hode. øy, nordlendingen, slapp av a Obertan blir vår neste Ronaldo. Og du ville for en mnd siden kaste han på hue og ræva ut, eller husker jeg feil? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Bare jeg som vil se Nani på banen? ja, nani er for ustabil. man kan ikke velge han til en så viktig kamp. Endret 24. oktober 2009 av speedfrog Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hvis vi ikke gir Nani sjangs i flere kamper på rad, kan vi heller ikke forvente at han utvikler seg og blir bedre. Jeg håper på Nani istede for Valencia. Valencia var alt for usynlig mot Moskva. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Bare jeg som vil se Nani på banen? ja, nani er for ustabil. man kan ikke velge han til en så viktig kamp. Jeg synes det er en kamp som er perfekt for han. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Valencia har faktisk blitt matchvinner for oss de to siste kampene Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Valencia har faktisk blitt matchvinner for oss de to siste kampene At jeg vil ha Nani på banen, betyr ikke automatisk at jeg vil ha Valencia av. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Og du ville for en mnd siden kaste han på hue og ræva ut, eller husker jeg feil?Du husker feil. Makes no sense, ettersom jeg aldri hadde sett han spille. Ja, jeg var kritisk til sommerkjøpene (bl.a et uskrevent blad som slippes til £3m) og at han har vært skadet siden han kom. Carrick ville og vil (dersom noe annet kommer inn) jeg ha ut. Diouf det samme, det er nok mine innlegg vdr han du tenker på. Søpplespiller. Larsemão: Elsker avataren din. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Larsemão: Elsker avataren din. Bullard er en genial kar Endret 24. oktober 2009 av Larsemão Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Valencia var alt for usynlig mot Moskva. Matchvinner to kamper på rad + skudd i tverrliggeren mot Moskva. Har Nani noensinne gjort noe tilsvarende? Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Eg håpar vi går veldig offensivt ut med ein gang. stiller med eit lag som berre er nøydd og score, presse, ofre alt, ja, rett og slett gi full gass med ein gang, og rævkjøre liverpool mens dei ligg nede. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Nani i stedet for Valencia? Hæ? Valencia har jo vært en av de mest positive spillerne denne sesongen i mine øyne. Han var jo absolutt ikke dårlig mot CSKA, men han var kun litt lite involvert i starten. Valencia tror jeg blir en av de aller viktigste spillere i morgen. Endret 24. oktober 2009 av dannybatov Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det at en spiller ikke er så mye synlig i en omgang trenger ikke å være hans egen feil, det kan være tilfeldigheter og at laget spillte feks mer på den andre kanten, kampen på onsdag var en møkkakjedelig kamp mot ett godt forsvar og Valencia spillte nokså bra i 2. omgang. Syns Valencia er helt rå for å være ærlig, er ikke mange bekker som klarer å hindre han å legge inn me den farten og rykket. Han er også sterk og ikke den typen som faller altfor lett, jobber også brukbart bakover. Jeg har en følelse av at Nani kan være den som utnytter et Liverpool forsvar som må i angrep hvis vi leder og kan sette spikeren i med et mål. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Nani kommer til å ødelegge de få angrepene vi vil få i morgen om han starter. Hadde virkelig tro på at han skulle ta steget i starten av sesongen, men han beviser at han er det han har vært de sesongene han har vært hos oss; søppel. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Søppel? Nå må du jekke deg ned kanskje 10-15 hakk mister. Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Nani er langt ifra søppel. Blir litt som med Tevez, veldig veldig god spiller, men et lite hakk under hva som er bra nok for Manchester United. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå