Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mykje kjekkare å sjå unitedkampane i år enn i fjor syns eg. før med ronaldo på teamet var det veldig sånn "du veit kva du får-aktig ting". No er det meir uforutsigbart og eg syntest det er spennande at fleire spelarar trer fram og overraskar. Gledar meg til kampen søndag, men har en jævlig ekkel følelse. Tenker at det blir for godt til å vere sant og trøkke liverpool enda lengre nedi skiten enn dei er, dei er for gode til det.

 

Men er jo lov å håpe..?

Lenke til kommentar
PS: Drømmen hadde vært å se Obertan inn for Rooney, dersom han ikke ble klar.

Om du har spist et kg sopp før du gikk å la deg isåfall! Selv jeg drømmer ikke om slike ting, Obertan er vel langt langt fra match fit. Men så er jo alternativet Owen, da ser det kanskje mer reelt ut. Forhåpentligvis blir Rooney klar, men jeg tror det kun er mindgames fra Sir Alex hode.

Lenke til kommentar

Drømmen er at Owen kommer fra benken og avgjør på overtid. Og så løper han forbi The Kop, og helt til United-fansen mens han kysser klubbemblemet (vet han har sagt at han ikke kommer til å gjøre det, men fortsatt en drøm).

 

Gjør han det, så burde han faen meg få legendestatus i klubben. :D

Lenke til kommentar
Drømmen er at Owen kommer fra benken og avgjør på overtid. Og så løper han forbi The Kop, og helt til United-fansen mens han kysser klubbemblemet (vet han har sagt at han ikke kommer til å gjøre det, men fortsatt en drøm).

 

Gjør han det, så burde han faen meg få legendestatus i klubben. :D

 

Hehe, jepp. Også viser begge fingrene til Kopgutta

Lenke til kommentar
PS: Drømmen hadde vært å se Obertan inn for Rooney, dersom han ikke ble klar.

Om du har spist et kg sopp før du gikk å la deg isåfall! Selv jeg drømmer ikke om slike ting, Obertan er vel langt langt fra match fit. Men så er jo alternativet Owen, da ser det kanskje mer reelt ut. Forhåpentligvis blir Rooney klar, men jeg tror det kun er mindgames fra Sir Alex hode.

øy, nordlendingen, slapp av a :p

 

Obertan blir vår neste Ronaldo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...