Windows8 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg vil se Rio markere Torres, ikke Vidic igjen. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 mykje kjekkare å sjå unitedkampane i år enn i fjor syns eg. før med ronaldo på teamet var det veldig sånn "du veit kva du får-aktig ting". No er det meir uforutsigbart og eg syntest det er spennande at fleire spelarar trer fram og overraskar. Gledar meg til kampen søndag, men har en jævlig ekkel følelse. Tenker at det blir for godt til å vere sant og trøkke liverpool enda lengre nedi skiten enn dei er, dei er for gode til det. Men er jo lov å håpe..? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Snakker om å ha høye krav til fotballen vi skal spille. Var mye bra fotball i fjor, og nok en god sesong resultatmessig. Virker som at folk glemmer at godt spill i forsvar også er bra fotball. Thank You Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det dere refererer til som søppel er gjerne hva man trenger å ty til for å vinne en liga. Jeg vil ikke bytte bort ligamesterskap mot mer underholdning, mer mål eller lignende. In Ferguson we trust. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Fra spøk til revolver: Rooney ganske tvilsom. Den mannen må bare bli klar til kamp! Det gjelder Fletcher også, kanskje til og med enda mer enn Rooney. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Tillatter meg å spørre igjen: ingen fra oslo her som er over tyve? trenger også tips til pub for kampen på søndag! Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 http://united.no/united/roede_sider/pubguide/norge/oslo Av de, foretrekker jeg Belfry. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Etter å ha fylt atten for fire dager siden tenkte jeg at jeg skulle lure meg inn i Oslo for å se kampen sammen med andre innbitte fans. Har alle pubene på http://united.no/united/roede_sider/pubguide/norge/oslo 18-års aldersgrense? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Slik jeg fortstod det av en fyr her var at de fleste kom inn på kamp-dag (før 20?) så lenge man ikke så ut som en 13-14 åring. Skal selv til Oslo, har ikke blitt 18 enda, så for meg kan det bli problematisk hvis ikke, hehe. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 VDS O'shea - Rio - Vidic - Evra Valencia - Anderson - Carrick - Giggs Berbatov - Rooney PS: Drømmen hadde vært å se Obertan inn for Rooney, dersom han ikke ble klar. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Fletcher inn for Carrick om han blir klar, ellers er jeg 100% enig. Som egentlig er litt synd da Fergie ekstremt sjelden stiller med samme lag som jeg har tippet på, men han finner vel på noe smart uansett. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 PS: Drømmen hadde vært å se Obertan inn for Rooney, dersom han ikke ble klar. Om du har spist et kg sopp før du gikk å la deg isåfall! Selv jeg drømmer ikke om slike ting, Obertan er vel langt langt fra match fit. Men så er jo alternativet Owen, da ser det kanskje mer reelt ut. Forhåpentligvis blir Rooney klar, men jeg tror det kun er mindgames fra Sir Alex hode. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Drømmen er at Owen kommer fra benken og avgjør på overtid. Og så løper han forbi The Kop, og helt til United-fansen mens han kysser klubbemblemet (vet han har sagt at han ikke kommer til å gjøre det, men fortsatt en drøm). Gjør han det, så burde han faen meg få legendestatus i klubben. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hadde blitt så epic om Owen putter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Pubeiern her i Bodø vedda 10 øl på at Owen ikke var i troppen en gang. Jeg lo. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Drømmen er at Owen kommer fra benken og avgjør på overtid. Og så løper han forbi The Kop, og helt til United-fansen mens han kysser klubbemblemet (vet han har sagt at han ikke kommer til å gjøre det, men fortsatt en drøm). Gjør han det, så burde han faen meg få legendestatus i klubben. Hehe, jepp. Også viser begge fingrene til Kopgutta Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 VDS Oshea Rio Vidic Evra Fletcher Carrick Giggs Valencia Rooney Anderson Tror det blir noe slikt. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) snip Endret 24. oktober 2009 av speedfrog Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 PS: Drømmen hadde vært å se Obertan inn for Rooney, dersom han ikke ble klar. Om du har spist et kg sopp før du gikk å la deg isåfall! Selv jeg drømmer ikke om slike ting, Obertan er vel langt langt fra match fit. Men så er jo alternativet Owen, da ser det kanskje mer reelt ut. Forhåpentligvis blir Rooney klar, men jeg tror det kun er mindgames fra Sir Alex hode. øy, nordlendingen, slapp av a Obertan blir vår neste Ronaldo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå