Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for gratulasjoner folkens, appreciate it. :)

 

Fy faen, da var skolen ferdig også er det Merseyside på oss denne helgen. And the red side. Uff. En annen ting er jo at jeg skal ut i morgen kveld nå som jeg endelig er 18 og da blir det jo stress å komme seg til pub på søndagen til en 15.00 kamp. Vi får se. Uansett, Rooney må spille. Han MÅ. Halvskadet eller ikke. Wazza må starte. :mad:

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Akinfeev har veldig mange fantastiske kvalitetar som keeper, men han har også eit problem og det er høgda og derfor også litt manglande rekkevidde. Endel av dette kan han ta igjen med god spenst og sånt, men han er veldig liten til å vere keeper. Når det er sagt, så trur eg nok heilt klart at Akinfeev kunne blitt temmelig stor i United (pardon the pun) om vi hadde signert han. Potensialet, teknikken og faktisk også erfaringa er jo på hans side i tillegg til ein relativt lav alder som keeper.

Han kunne vært høyere, ja. Men vil ikke si han er så lav at det nødvendigvis er et direkte problem. Han er f.eks. tre centimeter høyere enn verdens beste keeper (etter min mening) Iker Casillas.

 

[edit] Casillas er 1.82 meter, mens Akinfeev er 1.85.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

I går, hehe. Takk takk. Ja, nå trenger jeg ikke å ta med pappa som jeg måtte gjøre en del når jeg skulle på Scotsman ihvertfall. Men tror faktisk han begynte å like å være med der, menmen. :)

 

Blir nok Scotsman på søndag hvis jeg rekker det. Men sist gang jeg så Utd - Pool kamp der ble det 1-4, såå... Men tenker på det sånn: Stakk ikke på pub i fjor når vi tapte på Anfield og når jeg var på Scotsman begge årene før vant vi begge gangene. Så da bør jeg komme meg bort der på søndag.

 

Helvete som jeg gruer meg til kampen, jeez.

Lenke til kommentar
tc47: drikker du mye våkner du ganske tidlig.. Eller er vel kanskje bare meg som alltid må sitte i 5 timer å vente på at folk skal våkne. :ohmy:

 

Jeg våkner også tidlig.

 

Jeg håper Rooney når matchen eller så begynner jeg å grine.

Enig. Rooney, Berbatov, Giggs og Fletcher er dødsviktig for meg på søndag. Kommer til å bli såra om de ikke spiller. Særlig Roon+Berba på topp og Fletch på midten. Gleder meg til kampen er over. Det her kan ødelegge så jævlig mye.

Lenke til kommentar
vi MÅ vinne :o ! viss ikke, så, ja vet jeg ikke :o 3 på rad blir for dumt, la oss vise at vi er det beste laget i england :)

Man beviser ikke at man er landets beste lag, bare av å slå et lag som har spilt middelmådig denne sesongen.

 

to be the best you need to take out the best ^^

Lenke til kommentar
vi MÅ vinne :o ! viss ikke, så, ja vet jeg ikke :o 3 på rad blir for dumt, la oss vise at vi er det beste laget i england :)

Man beviser ikke at man er landets beste lag, bare av å slå et lag som har spilt middelmådig denne sesongen.

 

to be the best you need to take out the best ^^

Hehe, Liverpool "the best", faktisk. Lurer på om du ligger 20 år bak oss andre.

Lenke til kommentar
vi MÅ vinne :o ! viss ikke, så, ja vet jeg ikke :o 3 på rad blir for dumt, la oss vise at vi er det beste laget i england :)

Man beviser ikke at man er landets beste lag, bare av å slå et lag som har spilt middelmådig denne sesongen.

 

to be the best you need to take out the best ^^

Hehe, Liverpool "the best", faktisk. Lurer på om du ligger 20 år bak oss andre.

 

haha, de er kansje ikke på topp nå, men de er fortsatt en av våre rivaler. Viste du foresten at ronaldo er solgt :o ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...