Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Off... Synest ikke noe særlig om SAF's ryktede interesse for Akinfeev. Hvertfall ikke etter kampen på onsdag. Hvis det er det beste han har å by på så er han ikke noe for oss. Han virket veldig usikker.

 

Men han er jo bare 23 år, så for all del. Kan bli stor han. Men må hvertfall gjør det bedre enn mot United etter min mening. Ser det er mange her inne som lovpriste hans prestasjoner. Eg såg en god redning, og det var headingen til Nani.

Lenke til kommentar
Off... Synest ikke noe særlig om SAF's ryktede interesse for Akinfeev. Hvertfall ikke etter kampen på onsdag. Hvis det er det beste han har å by på så er han ikke noe for oss. Han virket veldig usikker.

 

Men han er jo bare 23 år, så for all del. Kan bli stor han. Men må hvertfall gjør det bedre enn mot United etter min mening. Ser det er mange her inne som lovpriste hans prestasjoner. Eg såg en god redning, og det var headingen til Nani.

Akinfeev var jo veldig god den kampen da, takket vere han så ble det bare 1-0, synes han virka sikker i det han gjorde.

Lenke til kommentar

Jepp Geir. Helt enig i det. Eg har kun sett han i kampen mot United og noen kamper i EM.

 

Derfor ble eg litt skuffet. Her i denne tråden har han jo til tider blitt regnet som bortimot verdens beste keeper av noen deltakere.

 

Eg syntest han var litt for usikker. Og å gå ut på den høye ballen og feilberegne så grovt vil i veldig mange tilfeller der motstanderne kommer med spiller i bakkant føre til mål.

 

Sier ikke at han var dårlig. Men han var heller ikke fantastisk. Han var grei nok. Og grei nok er ikke i mine øyne godt nok for United. Dessverre...

 

Men som du sier, få kamper å vurdere han på. Men det må jo nesten være en grunn for at han ikke er blitt snappet opp enda? Spiller jo i CSKA.

Lenke til kommentar
Jepp Geir. Helt enig i det. Eg har kun sett han i kampen mot United og noen kamper i EM.

 

Derfor ble eg litt skuffet. Her i denne tråden har han jo til tider blitt regnet som bortimot verdens beste keeper av noen deltakere.

 

Eg syntest han var litt for usikker. Og å gå ut på den høye ballen og feilberegne så grovt vil i veldig mange tilfeller der motstanderne kommer med spiller i bakkant føre til mål.

 

Sier ikke at han var dårlig. Men han var heller ikke fantastisk. Han var grei nok. Og grei nok er ikke i mine øyne godt nok for United. Dessverre...

 

Men som du sier, få kamper å vurdere han på. Men det må jo nesten være en grunn for at han ikke er blitt snappet opp enda? Spiller jo i CSKA.

Unge keepere er som regel ikke så ettertraktet, tror flere klubber har tenkt at mannen har hatt godt av noen år fast i et russisk storlag ;) Jeg har troa på han ihvertfall, på sikt er han en perfekt mann som arvtager i buret til United! Han har kvalitetene inne, og har mange år å perfeksjonere seg på!

Lenke til kommentar
Han har HELT KLART alderen på sin side ja.

 

Blir spennende å se fremover. Gutten kan jo ha vært litt preget over å møte United som jo har vist interesse for han.

 

Hadde jo alle tiders mulighet til å spikre karrieren sin :)

Husk keeperne er de som når toppen av sin karriere senest, tror det var 28-33 elns. mens en midtbane spiller når toppen fra han er 21-27 elns. :p

Lenke til kommentar

Akinfeev har veldig mange fantastiske kvalitetar som keeper, men han har også eit problem og det er høgda og derfor også litt manglande rekkevidde. Endel av dette kan han ta igjen med god spenst og sånt, men han er veldig liten til å vere keeper. Når det er sagt, så trur eg nok heilt klart at Akinfeev kunne blitt temmelig stor i United (pardon the pun) om vi hadde signert han. Potensialet, teknikken og faktisk også erfaringa er jo på hans side i tillegg til ein relativt lav alder som keeper.

Lenke til kommentar

Ikke helt enig der. Hadde vi hatt Ronaldo i dag hadde United vært enda bedre. Berbatov, giggs og Rooney's blomstring kan selvsagt ha mye med Ronaldo's exit å gjøre, men tror nok de hadde hatt en oppsving (hvertfall Berbatov som bare blir bedre og bedre) selv om han hadde blitt.

 

MEN, poenget er at vi klarer oss.

 

Edit: Ble oss og vi der. Ikke bra :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...