Latias Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Så hvem gleder seg til den stor søndagen? Ikke jeg. Hvem bryr vel seg om en så liten kamp uten betydning? Akinfeev var imponerende Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ja det blir dødskult! skal sjå kampen med eit par kompisar av både united- og poolfans. Ut lørdag og drikke så masse at ein er "passelig" redusert søndag. Ingenting som er så digg som burger, cola, snus og premier league på ein slapp dag etter fylla Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen som ser reservelagskampen? 1-0 til United etter en frisparkscoring av Eikrem. Ut i fra det jeg leser på United.no virker Obertan veldig livlig, spesielt sammen med King. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ja til Eikrem og King mot Barnsley! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Eikrem må jo snart få debuten sin når han fortsetter å imponere på den måten og Barnsley virker som den perfekte anledning. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Berba situasjonen var litt merkelig. Mulig det ikke var nok kontakt til straffe men å gi gult der blir helt feil Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Han overdrev noe voldsomt, så skjønner hvorfor han fikk den. Gerrard-starfish var unødvendig. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Han overdrev noe voldsomt, så skjønner hvorfor han fikk den. Gerrard-starfish var unødvendig. Jepp, og som jeg sa så skulle det ikke være straffe. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) OK, ikke helt feil da, men som regel skal det mye mere til for å få gult for filming.......!! Endret 22. oktober 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) BH Riise prøvde seg på en United-corner som vi hadde mot Chelsea da Ronaldo putta ballen i mål, men dommeren annulerte fordi han ikke fulgte med på notene. Endret 22. oktober 2009 av Latias Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvor ser dere Fulham? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Hvor ser dere Fulham? Zebra. Riise mot Riise. Endret 22. oktober 2009 av Latias Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg hadde ikke hatt noe i mot å ha Obertan på benken mot Liverpool. Skjer selvfølgelig ikke, men vil ha han opp på førstelaget veldig snart. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Gratulerer med dagen, tc Brede stanger inn mål mot Roma. Jeg håper også på Obertan på benk mot Liverpool. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Pent mål av Tosic, men det er lett obertan som viser mest klasse utpå der. Litt umotivert og lite med, men når han først får ballen skjer det alltid noe. Med den hurtighten, teknikken og generelle fysiske attributter er det nødt til å bli en god spiller. Kunne blitt en sikkelig joker mot Pools. Heller Obertan enn Welly/Kiko om noen får en plass på benken. Dersom Rooney er ute bør Obertan kalles opp. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Grattis med dagen, Tc47. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ein united supporter burde vere objektiv i den forstand at han innser når ting går mot laget på korrekt vis, til dømes dommeravgjerelsar, syntest eg. Ja, var jo akkurat det jeg gjorde også. Nei, så absolutt ikke. Burde United-supportere være objektive? Vi er for laget, Liverpoolsupporterne er som regel imot United. Det er forskjell på å "støtte" laget sitt, og å støtte mostanderene til United. Alright. Ante en noe "sur" tone i ditt forrige innlegg, om at dere er så mye bedre enn oss osv og måtte selvsagt svare tilbake. Men den er grei.. Misforståelse da Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 BH Riise prøvde seg på en United-corner som vi hadde mot Chelsea da Ronaldo putta ballen i mål, men dommeren annulerte fordi han ikke fulgte med på notene. Hvordan endte kampen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 BH Riise prøvde seg på en United-corner som vi hadde mot Chelsea da Ronaldo putta ballen i mål, men dommeren annulerte fordi han ikke fulgte med på notene. Hvordan endte kampen? 3-0. United lekte med Chelsea den dagen. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå