Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Overspilling, ja. Gult kort, nei. Straffe? Noen dommere hadde dømt, andre ikke, men jeg mener det ikke skal være gult for filming.

 

Han fikk et fortjent gult kort for filmingen, det var kontrakt men når han skal overdrive når han går ned så er det helt greit å gi et gult kort for det der.

 

Edit:

 

kontrakt = kontakt :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Utrolig viktig at Fletcher blir klar til søndag btw. Veldig nervøs nå, merker jeg. Denne kampen betyr ALT for meg etter det som skjedde i fjor. Kampene mot Pool i år er nesten viktigere enn hele PL for meg i år, seriøst. De må vinne på søndag, er jo bursdagshelgen min og alt. (OK da, det er i morgen men torsdag er jo helg det og). COME ON Red Devils. Vi SKAL vinne på søndag.

Gratulerer. ;)

Lenke til kommentar
Ingen som har diskutert det gule til Berba da? Altså jeg mener han datt nå muligens litt teatralsk men det ser nå ut som forsvarspiller treffer Berba da. Og jeg syntes ikke da det er gult kort for å legge til litt i fallet?

 

Er ingenting å diskutere. Var ikke kontakt engang. Skjønner ikke hvorfor enkelte spillere går ned der, når de enkelt kan stå på beina og kanskje spille seg til en sjanse.

 

 

klart gult, ja...

 

Å høre meningene til en Liverpool- supporter og en som mener at Nani var dårlig i går gidder jeg ikke høre på.

 

Nani har et dårlig fotballhode. Og, har kun sett situasjonen med berba den eine gangen den blei vist i reprise (og då det skjedde, sjølvsagt) og for meg - og tydeligvis fleire andre er det eit gult kort.

 

Så barnsleg du er, forresten...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Nei, så absolutt ikke. Burde United-supportere være objektive? Vi er for laget, Liverpoolsupporterne er som regel imot United. Det er forskjell på å "støtte" laget sitt, og å støtte mostanderene til United.

Lenke til kommentar
Ingen som har diskutert det gule til Berba da? Altså jeg mener han datt nå muligens litt teatralsk men det ser nå ut som forsvarspiller treffer Berba da. Og jeg syntes ikke da det er gult kort for å legge til litt i fallet?

 

Er ingenting å diskutere. Var ikke kontakt engang. Skjønner ikke hvorfor enkelte spillere går ned der, når de enkelt kan stå på beina og kanskje spille seg til en sjanse.

 

 

klart gult, ja...

 

Å høre meningene til en Liverpool- supporter og en som mener at Nani var dårlig i går gidder jeg ikke høre på.

 

Nani har et dårlig fotballhode. Og, har kun sett situasjonen med berba den eine gangen den blei vist i reprise (og då det skjedde, sjølvsagt) og for meg - og tydeligvis fleire andre er det eit gult kort.

 

Så barnsleg du er, forresten...

At jeg velger å overse meninger fra en liverpool- supporter (no offence) og en som syntes Nani var dårlig i går er veldig rart. Særlig når dere bare sier at det er sånn og ikke argumenterer. Jefecito svarte på tiltale mens du bare argumenter med at Nani er dårlig og at Berba skulle ha gult. Ja, hvem er barnslig? :roll:

 

Alle objektive fotballhoder mener at Nani hadde en relativt god kamp i går. Gutta på skysports syntes han var god og det er ikke ofte de syntes det.

 

Jeg har ikke noe klart svar på om han skulle ha gult eller ikke og resten her har delte meninger de også. Det jeg sier er at ikke gidder å høre på dere når dere bare avfeier det og at det er gult kort - basta. Jeg satt i tillegg på livesport247 og kvaliteten er ikke akkurrat spesielt god...

Lenke til kommentar
Nei, så absolutt ikke. Burde United-supportere være objektive? Vi er for laget, Liverpoolsupporterne er som regel imot United. Det er forskjell på å "støtte" laget sitt, og å støtte mostanderene til United.

 

Alright. Ante en noe "sur" tone i ditt forrige innlegg, om at dere er så mye bedre enn oss osv og måtte selvsagt svare tilbake. Men den er grei..

Lenke til kommentar

Mx, trudde ikkje det var så jævla vanskelig for deg å komme fram til at eg meinte han overspilte/filma sidan eg meinte det var eit gult kort..?

Har tydelig begrunna kvifor eg meinar Nani er dårleg eit par sider tilbake her, og det visste du tydeligvis.

 

Og, å ikkje begrunne seg (sjølv om eg faktisk gjorde det), ja DET er barnslig det.

 

Nei... :wallbash:

Lenke til kommentar

herregud.... ka faen skal eg trenge å begrunne det for?

 

"berba fikk gult fordi han stempla forsvarspilleren i kneet i forkant"

"berba var i offside men spilte vekk ballen"

 

Berba fikk gult fordi han filma/overspilte! Ein skulle ikkje trenge å begrunne ein slik situasjon, men eg skal ta deg i betraktning neste gang eg postar om en opplagt dommeravgjerelse.

 

Kva du meinar om at nani er dårleg ikkje har noko å seie? Fotballforståelse er ikkje noko du plutselig har mykje av ein kamp, og neste kamp ikkje eiger det i det heile talt. Hans er generelt dårleg, også i går.

 

Dessuten så er du ikkje barnsleg fordi du oversåg meg, for du oversåg meg jo faktisk ikkje.

Du er barnsleg fordi du responderte til innlegget mitt på ein nedlatande måte, uten at eg hadde gjort noko gale i det heile tatt.

Lenke til kommentar
"berba fikk gult fordi han stempla forsvarspilleren i kneet i forkant"

Snakker du om?

 

Han fikk gult kort for å overspille situasjonen. Viste starfish-tendenser, for det var minimalt med kontakt der.

 

ja, eg siktar til diskusjonen mellom mx, der han håplaust nok meiner eg trenger å begrunne kvifor berbatov fekk gult kort, når det er heilt opplagt at han fekk det pga. filming :)

Lenke til kommentar
Gee, så sinna du var. Det var inget klart kult kort, mens du mener at det var det. Mulig det var riktig med gult, muligens ikke.

 

At Nani er dårlig har ingenting å si for han var god i går og du påstår det motsatte.

 

Ergo brydde jeg meg lite om "klart gult kort, ja...".

 

Du tar feil, eg har aldri påstått han var dårleg i går. Eg har berre påpeika kor lei eg er av dei horrible valga han foretar heile tida, som han unektelig gjorde i går også. Sa han var generelt dårleg i stad, men sjølvsagt er han ikkje dårleg, ingen i Premier league er dårlege, det var altså ballforståelsen eg sikta til. Ei heller er eg sint, berre oppgitt...

Vil alltid vere folk som er ueinig med kvarandre ang. dommeravgjerelsar, så kanskje alle i heile verden skal slutte å bruke begrepet "klar" straffe, "klart" gult?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...