Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Scholes var da grei i går? Traff på 51 av 53 pasninger. Anderson var litt dårligere med 43 av 58.

 

Berbatov var ikke spesielt god men han hadde for det første lite å jobbe med og for det andre så var han avgjørende igjen. Assist på målet og assist på det som nesten burde vært mål av Ando like etter målet. Traff med 16 av 18 pasninger.

 

Ingen som har diskutert det gule til Berba da? Altså jeg mener han datt nå muligens litt teatralsk men det ser nå ut som forsvarspiller treffer Berba da. Og jeg syntes ikke da det er gult kort for å legge til litt i fallet?

Lenke til kommentar
4 dager til vi møter Liverpool folkens. Fyfaen... fyfaen.

 

Rooney, har noen updates på han og den øvrige skadefronten. Har fått med meg at Park (buhu) og de vanlige er ute, men resten er A-okay?

 

Raste beskylder nok en ressurs på dette fora for mangel på eller "rar" fotballforståelse (gjenganger'n) . Morsomt. Tror de fleste er enig med Wis, selv om Nani på ingen måte pdd har levert i nærheten av nok.

Rooney, Fletcher og Giggs er framleis usikre til helga. Ellers so er det dei vanlege som er klare.

Lenke til kommentar
Ingen som har diskutert det gule til Berba da? Altså jeg mener han datt nå muligens litt teatralsk men det ser nå ut som forsvarspiller treffer Berba da. Og jeg syntes ikke da det er gult kort for å legge til litt i fallet?

 

Er ingenting å diskutere. Var ikke kontakt engang. Skjønner ikke hvorfor enkelte spillere går ned der, når de enkelt kan stå på beina og kanskje spille seg til en sjanse.

Lenke til kommentar
Ingen som har diskutert det gule til Berba da? Altså jeg mener han datt nå muligens litt teatralsk men det ser nå ut som forsvarspiller treffer Berba da. Og jeg syntes ikke da det er gult kort for å legge til litt i fallet?

 

Er ingenting å diskutere. Var ikke kontakt engang. Skjønner ikke hvorfor enkelte spillere går ned der, når de enkelt kan stå på beina og kanskje spille seg til en sjanse.

 

 

klart gult, ja...

 

Å høre meningene til en Liverpool- supporter og en som mener at Nani var dårlig i går gidder jeg ikke høre på.

Lenke til kommentar
Ingen som har diskutert det gule til Berba da? Altså jeg mener han datt nå muligens litt teatralsk men det ser nå ut som forsvarspiller treffer Berba da. Og jeg syntes ikke da det er gult kort for å legge til litt i fallet?

 

Er ingenting å diskutere. Var ikke kontakt engang. Skjønner ikke hvorfor enkelte spillere går ned der, når de enkelt kan stå på beina og kanskje spille seg til en sjanse.

Det er kontakt, at han overspiller gir han det gule. Om det er straffe, vel det vet kun Berbatov. Slik jeg ser det er det verken gult eller straffe.

Lenke til kommentar
Ingen som har diskutert det gule til Berba da? Altså jeg mener han datt nå muligens litt teatralsk men det ser nå ut som forsvarspiller treffer Berba da. Og jeg syntes ikke da det er gult kort for å legge til litt i fallet?

 

Er ingenting å diskutere. Var ikke kontakt engang. Skjønner ikke hvorfor enkelte spillere går ned der, når de enkelt kan stå på beina og kanskje spille seg til en sjanse.

 

Kontakt var det, men Berba overspiller.

Lenke til kommentar
Pirlo har vært min absolutte favorittspiller i mange herrens år nå. Var til og med en periode hvor jeg anla Pirlo-sveis, og prøvde å kopiere spillestilen hans fra min defensive midtbaneposisjon.

Så søtt!

 

Dette var 4-5 år siden, så jeg er tilgitt :)

 

Uansett bedre å anlegge Pirlo-sveis kombinert med sløvt tryne, enn å style håret og ha bling slik de fleste andre gutta på laget gjorde :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Alle kan svare, men når Liverpoolsupportere gjør det, blir det som regel et rimelig subjektivt svar. Det var kontakt, men ikke i nærheten av straffe. Maks fortjent gult kort.

Lenke til kommentar
Det er ditt valg, du spurte her inne - hvor alle kan svare og ikke bare Unitedsupportere, så da sa jeg min oppfatning av situasjonen. Driter i hvor mye du bryr deg.

Jeg har ingenting i mot at dere svarer, men når du kommer bare sånn å avfeier uten noen form for begrunnelser så bryr jeg fint lite.

 

Ok. Trodde situasjonen var en relativt straight forward yellow card offence, siden det så ut som en klar dive. Da jeg så episoden i reprise rett etter det skjedde tenkte jeg umiddelbart det var korrekt siden jeg ikke så noe kontakt. Kan godt være det var noe kontakt, men ikke i nærheten nok til at han skal gå i bakken av det. Og han hadde mer eller mindre bestemt seg får å dive før det beinet til forsvareren kom inn i bildet. Tror jeg.

 

Prøvde å finne episoden på Youtube får å se om jeg tar feil eller ikke, fant ingen så går utifra at det var slik jeg har beskrevet.

 

 

Hadde det blitt blåst straffe der så hadde det vært en megablemme fra dommerns side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...