Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Hvorfor spiller nesten ikke Carrick, han er jo ikke skada?

Fordi alle må få sjansen. Han spilte hele mot Bolton, og ble nok spart til Liverpool-kampen i dag.

 

Skjønner, men føler at han har spilt sykt lite i år, har kommet inn på rundt 85 minutter sykt mange ganger i år

 

Vi har ikke spilt så sykt mange kamper så langt i sesongen, og nei, Carrick har ikke kommet inn på rundt 85 minutter sykt mange ganger.

 

Haha Latias, det i bold minner meg om en trener for G97 eller G98 "Alle må få sjansen."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Faen for noen sjanser. Faen ikke noe angrep på keeper. Helvete. På den lyse siden har det endt opp som et fyrverkeri av en kamp.

 

SEEDORF ER STOR!

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Pirlo har vært min absolutte favorittspiller i mange herrens år nå. Var til og med en periode hvor jeg anla Pirlo-sveis, og prøvde å kopiere spillestilen hans fra min defensive midtbaneposisjon.

 

Du lyktes ikke eller? :p

 

Pasningsfoten var det ikke noe i veien med, ei heller overblikket. :) Var vel heller det at jeg ikke hadde motivasjon, slik som mange andre.

 

Herlig at Franco-klubben får en i trynet. Håper egentlig Milan fortsetter å gjøre det dårlig slik at vi kan hente Pato. For en spiller.

Lenke til kommentar
Akinfeev er raskt ute i feltet, sterkt.

Har ikke fått sett kampen pågrunn av regninger... hvordan har Akinfeev spillt?

 

God gjennom hele, men han har jo ikke blitt testet så altfor mye.

 

Synest eg ikke. Og nei, etter denne kampen er eg hvertfall ikke mer overbevist om han.

 

En spiller som holder på å rote det til på Scholes' skudd, ruse ut og ikke rekke ballen på ene innlegget, slippe inn målet til Valencia.

 

Vel, eg mener vi har en keeper som gjør slike ting, og som er like god å redde baller som headingen fra Nani. Så lenge vi har Foster ser eg ingen grunn til å skaffe Akinfeev.

Lenke til kommentar

4 dager til vi møter Liverpool folkens. Fyfaen... fyfaen.

 

Rooney, har noen updates på han og den øvrige skadefronten. Har fått med meg at Park (buhu) og de vanlige er ute, men resten er A-okay?

 

Raste beskylder nok en ressurs på dette fora for mangel på eller "rar" fotballforståelse (gjenganger'n) . Morsomt. Tror de fleste er enig med Wis, selv om Nani på ingen måte pdd har levert i nærheten av nok.

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar

Grusomt kjedelig kamp, atter en gang lider Anderson av at han må dekke et for stort rom. Scholes, vel bevegeligheten hans er veldig begrenset for tiden. Ellers er det for lite som skjer rundt Berbatov, det er ikke rart han blir oppgitt. Nani og Valencia går seg fast på kantene ganske enkelt for at vi er for defensiv idag. Helt grei bortekamp, å med tanke på at vi har Liverpool til helga så godkjenner jeg denne gjennomføringen.

 

Ellers så syns jeg det var rart at Berba måtte spille hele kampen, jeg håper virkelig ikke på 4-5-1 mot Liverpool.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...