kloffsk Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Anderson derimot ... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Anderson derimot ... Hva vil du frem til? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 What? Er kampen ferdigspilt? Jeg slo på TV'n nå og forventet å se United i aksjon, så er det Real Madrid mot Milan! Tok det for gitt at CL spilles kl 20:45... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Herregud så lei jeg ble av Berba som slår ut med armene og syter hele jævla kampen. Greit nok at Nani var frustrerende til tider og at Berba ikke greier å spille alene, men man trenger da ikke å vise frustrasjonen sånn hver eneste gang. Men ellers var det bra av Nani og Berba på målet, og Valencia fikk målet han fortjente til slutt etter han tidligere traff tverlegerren etter herlig spill og skudd. Job done. 3 ut av 3. Ikke tapt på 14 bortekamper i Europa. Sick. Endret 21. oktober 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 What? Er kampen ferdigspilt? Jeg slo på TV'n nå og forventet å se United i aksjon, så er det Real Madrid mot Milan! Tok det for gitt at CL spilles kl 20:45... :!: Du får nyte Real - Milan. Blir nok en mer underholdende kamp. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nani er ikke Ronaldo, du kan ikke alltid få pose og sekk. Han er kreativ i bøttevis og har langt fra fått spille like mye i sine første sesonger som Ronaldo gjorde. Hvis Ronaldo ikke hadde vært sammenligningsgrunnlaget til folk her (innse iallefall at det er det dere gjør) så hadde dere vært strålendes fornøyd, og spesielt i dag som han var kreativ og god. Det har liksom blitt in å hakke på Nani, wow dere er tøffe. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Okei kamp, gjorde det vi trengte. Gruppe seieren er så og si sikret, nå er det full fokus mot kampen i helga. Den SKAL vi vinne Superparanoid : kampen begynte 18:30 pga tidsforskjell. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nani var en av de bedre i dag. Han som kom til mange av sjansene, selv om han hadde noen dårlige pasninger. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Nani er ikke Ronaldo, du kan ikke alltid få pose og sekk. Han er kreativ i bøttevis og har langt fra fått spille like mye i sine første sesonger som Ronaldo gjorde. Hvis Ronaldo ikke hadde vært sammenligningsgrunnlaget til folk her (innse iallefall at det er det dere gjør) så hadde dere vært strålendes fornøyd, og spesielt i dag som han var kreativ og god. Det har liksom blitt in å hakke på Nani, wow dere er tøffe. + 1 Ronaldo hadde aldri fått kritikk basert på en slik innsats. Nani var igrunn den eneste som virkelig tørte å sette fart fremover i dag. Selv om han i enkelte situasjoner blir litt for ego og statisk. Endret 21. oktober 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Nani er ikke Ronaldo, du kan ikke alltid få pose og sekk. Han er kreativ i bøttevis og har langt fra fått spille like mye i sine første sesonger som Ronaldo gjorde. Hvis Ronaldo ikke hadde vært sammenligningsgrunnlaget til folk her (innse iallefall at det er det dere gjør) så hadde dere vært strålendes fornøyd, og spesielt i dag som han var kreativ og god. Det har liksom blitt in å hakke på Nani, wow dere er tøffe. Nani var en av de bedre i dag. Han som kom til mange av sjansene, selv om han hadde noen dårlige pasninger. Tell that to Berbatov. (Selv om jeg er ganske enig med dere.) Endret 21. oktober 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Berbatov er genial med en spiss ved siden av han, men synes han syter i overkant mye. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Synes vi skal legge inn et bud på Dida jeg Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det er heilt greit og slå pasningsfeil. Det er heilt greit og ha ein dårlig dag. Det som ikkje er greit å ikkje skjønne spillet i det heile tatt, og kontinuerlig foreta seg feil valg. Ronaldo var slik en gang, men han lærte. Nani har fått meir enn nok av tid til det no, men ikkje faen om han forbetrar seg... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Nani var da flink han. Masse kreativitet Helt feil, offensivt var han fryktelig. Han har teknikk så det holder, men avgjørelsene er helt horrible. Det er helt fælt å se de elendige pasningene hans hvor han ikke engang ser hvor han slår, men bare håper på det beste. TC: Du kan jo gjerne fortelle meg hva Berbatov fikk å jobbe med i dag? I mine 15 år som United-supporter, har jeg sjeldent sett en spiss få så lite støtte, og baller å jobbe med. Han gjorde det som han skulle gjøre. Skjønner frustrasjonen til Berba når han har en såpass elendig spiller som Nani til å servere han, det var spesielt to situasjoner som virkelig var horrible, en i hver omgang. Og at Berbatov ikke kan spille alene på topp er 100 % løgn. Berbatov var en av våre beste spillere mot Inter borte i 8-delsfinalen, og hvis du ikke har gullfiskhukommelse så vet du hvilken formasjon vi stilte i da. Endret 21. oktober 2009 av NightKeeper Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Synes vi skal legge inn et bud på Dida jeg Det er så jævlig frustrerende at han gjorde det og ødela hele kampen. Helvete altså. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hadde han såpe på de hanskene eller noe sånt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Synes vi skal legge inn et bud på Dida jeg Det er så jævlig frustrerende at han gjorde det og ødela hele kampen. Helvete altså. Heller det, enn straffe + rødt kort litt tidligere i kampen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nani var da flink han. Masse kreativitet Helt feil, offensivt var han fryktelig. Han har teknikk så det holder, men avgjørelsene er helt horrible. Det er helt fælt å se de elendige pasningene hans hvor han ikke engang ser hvor han slår, men bare håper på det beste. TC: Du kan jo gjerne fortelle meg hva Berbatov fikk å jobbe med i dag? I mine 15 år som United-supporter, har jeg sjeldent sett en spiss få så lite støtte, og baller å jobbe med. Han gjorde det som han skulle gjøre. Skjønner frustrasjonen til Berba når han har en såpass elendig spiller som Nani til å servere han, det var spesielt to situasjoner som virkelig var horrible, en i hver omgang. Og at Berbatov ikke kan spille alene på topp er 100 % løgn. Berbatov var en av våre beste spillere mot Inter borte i 8-delsfinalen, og hvis du ikke har gullfiskhukommelse så vet du hvilken formasjon vi stilte i da. Joda jeg vet jo det Night, men uansett var det altfor mye av Berba. Bare gjør det maks 1-2 ganger også gå og snakke med Nani i ett min eller noe. Ikke gi opp helt og få Nani til å føle seg som en dust. Og når folk sier Nani spiller bra i dag skjønner jeg det ikke jeg heller. Vet det er "typisk" å klage over hvordan han spiller osv, men han gjør jo akkurat det. Må skjerpe seg; veldig mye. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Pisspreik at Nani spilte dårlig i dag, tror jeg stikker av forumet i dag for jeg har hørt nok whining om ditten og datt i hele dag og jeg vil neppe skrive noe som gir meg en solid/permanent pause fra forumet. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Peter den store hadde en av det samme husker jeg. Men gjennomsnitten overlever den i hans tilfelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå