Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud så lei jeg ble av Berba som slår ut med armene og syter hele jævla kampen. Greit nok at Nani var frustrerende til tider og at Berba ikke greier å spille alene, men man trenger da ikke å vise frustrasjonen sånn hver eneste gang. Men ellers var det bra av Nani og Berba på målet, og Valencia fikk målet han fortjente til slutt etter han tidligere traff tverlegerren etter herlig spill og skudd.

 

Job done. 3 ut av 3. Ikke tapt på 14 bortekamper i Europa. Sick.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Nani er ikke Ronaldo, du kan ikke alltid få pose og sekk. Han er kreativ i bøttevis og har langt fra fått spille like mye i sine første sesonger som Ronaldo gjorde. Hvis Ronaldo ikke hadde vært sammenligningsgrunnlaget til folk her (innse iallefall at det er det dere gjør) så hadde dere vært strålendes fornøyd, og spesielt i dag som han var kreativ og god. Det har liksom blitt in å hakke på Nani, wow dere er tøffe.

Lenke til kommentar
Nani er ikke Ronaldo, du kan ikke alltid få pose og sekk. Han er kreativ i bøttevis og har langt fra fått spille like mye i sine første sesonger som Ronaldo gjorde. Hvis Ronaldo ikke hadde vært sammenligningsgrunnlaget til folk her (innse iallefall at det er det dere gjør) så hadde dere vært strålendes fornøyd, og spesielt i dag som han var kreativ og god. Det har liksom blitt in å hakke på Nani, wow dere er tøffe.

+ 1

 

Ronaldo hadde aldri fått kritikk basert på en slik innsats.

 

Nani var igrunn den eneste som virkelig tørte å sette fart fremover i dag. Selv om han i enkelte situasjoner blir litt for ego og statisk.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Nani er ikke Ronaldo, du kan ikke alltid få pose og sekk. Han er kreativ i bøttevis og har langt fra fått spille like mye i sine første sesonger som Ronaldo gjorde. Hvis Ronaldo ikke hadde vært sammenligningsgrunnlaget til folk her (innse iallefall at det er det dere gjør) så hadde dere vært strålendes fornøyd, og spesielt i dag som han var kreativ og god. Det har liksom blitt in å hakke på Nani, wow dere er tøffe.

 

Nani var en av de bedre i dag. Han som kom til mange av sjansene, selv om han hadde noen dårlige pasninger.

 

 

Tell that to Berbatov.

 

(Selv om jeg er ganske enig med dere.)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Det er heilt greit og slå pasningsfeil. Det er heilt greit og ha ein dårlig dag. Det som ikkje er greit å ikkje skjønne spillet i det heile tatt, og kontinuerlig foreta seg feil valg. Ronaldo var slik en gang, men han lærte. Nani har fått meir enn nok av tid til det no, men ikkje faen om han forbetrar seg...

Lenke til kommentar
Nani var da flink han. Masse kreativitet

 

Helt feil, offensivt var han fryktelig. Han har teknikk så det holder, men avgjørelsene er helt horrible. Det er helt fælt å se de elendige pasningene hans hvor han ikke engang ser hvor han slår, men bare håper på det beste.

 

TC: Du kan jo gjerne fortelle meg hva Berbatov fikk å jobbe med i dag? I mine 15 år som United-supporter, har jeg sjeldent sett en spiss få så lite støtte, og baller å jobbe med. Han gjorde det som han skulle gjøre. Skjønner frustrasjonen til Berba når han har en såpass elendig spiller som Nani til å servere han, det var spesielt to situasjoner som virkelig var horrible, en i hver omgang.

 

Og at Berbatov ikke kan spille alene på topp er 100 % løgn. Berbatov var en av våre beste spillere mot Inter borte i 8-delsfinalen, og hvis du ikke har gullfiskhukommelse så vet du hvilken formasjon vi stilte i da.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Nani var da flink han. Masse kreativitet

 

Helt feil, offensivt var han fryktelig. Han har teknikk så det holder, men avgjørelsene er helt horrible. Det er helt fælt å se de elendige pasningene hans hvor han ikke engang ser hvor han slår, men bare håper på det beste.

 

TC: Du kan jo gjerne fortelle meg hva Berbatov fikk å jobbe med i dag? I mine 15 år som United-supporter, har jeg sjeldent sett en spiss få så lite støtte, og baller å jobbe med. Han gjorde det som han skulle gjøre. Skjønner frustrasjonen til Berba når han har en såpass elendig spiller som Nani til å servere han, det var spesielt to situasjoner som virkelig var horrible, en i hver omgang.

 

Og at Berbatov ikke kan spille alene på topp er 100 % løgn. Berbatov var en av våre beste spillere mot Inter borte i 8-delsfinalen, og hvis du ikke har gullfiskhukommelse så vet du hvilken formasjon vi stilte i da.

 

Joda jeg vet jo det Night, men uansett var det altfor mye av Berba. Bare gjør det maks 1-2 ganger også gå og snakke med Nani i ett min eller noe. Ikke gi opp helt og få Nani til å føle seg som en dust. Og når folk sier Nani spiller bra i dag skjønner jeg det ikke jeg heller. Vet det er "typisk" å klage over hvordan han spiller osv, men han gjør jo akkurat det. Må skjerpe seg; veldig mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...