Jørgen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Akinfeev er raskt ute i feltet, sterkt. Har ikke fått sett kampen pågrunn av regninger... hvordan har Akinfeev spillt? God gjennom hele, men han har jo ikke blitt testet så altfor mye. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Helt sykt egentlig at vi ikke har tapt på bortebane på 14 kamper i Europa. Sykt... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Akinfeev er raskt ute i feltet, sterkt. Har ikke fått sett kampen pågrunn av regninger... hvordan har Akinfeev spillt? God gjennom hele, men han har jo ikke blitt testet så altfor mye. Mulig United materiale, eller er han fortsatt en dritt i deres øyne ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Akinfeev er raskt ute i feltet, sterkt. Har ikke fått sett kampen pågrunn av regninger... hvordan har Akinfeev spillt? Reagerte raskt de gangene han måtte. Ellers fikk han ikke så store utfordringer. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Does the job, no complains Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 jeg holdt på å sovne flere ganger, Nani er ikke bra, ja han har noen VELDI få assist, men jeg står på mitt, Nani er ikke bra nok for dagens Manchester United 1. lag Hærlig at Valencia puttet Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Job done. Nydelig kamp. Rolig kontrolert fortjent. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Akinfeev er raskt ute i feltet, sterkt. Har ikke fått sett kampen pågrunn av regninger... hvordan har Akinfeev spillt? God gjennom hele, men han har jo ikke blitt testet så altfor mye. Mulig United materiale, eller er han fortsatt en dritt i deres øyne ? Vi får se etter OT-kampen. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jepp, Akinfeev får nok en god del mer å gjøre på OT. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Fabio hadde bare krampe. Hilsen fra Sir Alex til skysports. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Mulig United materiale, eller er han fortsatt en dritt i deres øyne ? Er vel ingen som har sagt at han har vært direkte dritt? Derimot finnes det bedre fisk i havet. Som resten sier fikk han ikke de store utfordringene, tror vi skal se mer av potensialet hans i Manchester. Men på målet fikk vi se litt av hans svakheter, hadde han stått høyreist og ikke som en bøyd apekatt, så hadde han klart å forhindre det målet, skuddet kom også fra en relativt dø vinkel. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Utrolig kjedelig kamp, men greit vi vinner og enda mer artig at jeg kan mobbe Pool-supportern av en pubeier ved meg. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Så hele 2. omgang, å må bare si at hele bakenden av CSK Moskva var helt fucked. Totalt. Klassesamarbeid av Nani, Berba og Valencia. Har ikke stor annet å si om kampen. Skulle kanskje hatt ett eller to mål til, vi rev jo bokstavelig talt opp forsvaret til CSK. ''Her hjelper det ikke med 1000 badeballer.'' Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Så hele 2. omgang, å må bare si at hele bakenden av CSK Moskva var helt fucked. Totalt. Klassesamarbeid av Nani, Berba og Valencia. Har ikke stor annet å si om kampen. Skulle kanskje hatt ett eller to mål til, vi rev jo bokstavelig talt opp forsvaret til CSK. ''Her hjelper det ikke med 1000 badeballer.'' jeg dro på smilebåndet da eggen kommenterte det Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det er nesten så jeg tror folk er evneveike når de gang på gang skal hakke på Nani i kamper der han ikke spiller noe dårligere enn gjennomsnittet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jævla bra hver gang de nevnte badeballer. Pubeiern klikka hver gang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ser med rollebyttet i Viasat i kveld? Bratseth kommenterer, mens Davidsen er i studio. :!: Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Faen ta Nani, jævelen lærar aldri. Somla ballen vekk kvar gang og meir irritert blir eg på berbatov som slår ut med armane og sippar kvar gang han ikkje får ballen (til og med når han ikkje burde fått ballen)! Nani må ut. Berbatov kan ikkje spele aleine på topp, heller. Men vi vant, på den vanlege måten og det er bra. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nani var da flink han. Masse kreativitet Lenke til kommentar
HCG Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Men wtf, Berbatov filmet jo ikke? Var iallefall ikke det jeg så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå