Staalkontroll Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Kast ut O'Shea, og få inn en av spissene. Vi må spille 4-4-2, for dette var 45 tørre minutter. Enig, var veldig daut utpå der idag. x2 Samt Anderson har vært totalt usynelig. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Vi trenger en spiss til. Vi kommer til mange inlegg og sjangser, men vi mangler en ekstra målscorer som kan dekke det området Berbatov ikke klarer. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Helt grei 1. omgang. Værste spiller så langt er faktisk Vidic. Klarer å lage sjanse for CSKA gang på gang. Fabio og Nani de beste. O'Shea er også stabil og god. Om vi bare får til litt mer kreativitet så har vi et eller to mål. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Har folket her inne glemt hvordan United spiller på bortbane i Europa sånn plutselig eller? Bra gjort å forvente en bra fotballkamp når United spiller i Europa. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 spiller vi gå fotball idag? Nani skulle hatt en tupp i rævva, Berba får omtrent ikkeno å jobbe med, å det syns på hele mannen, generelt Jævli tamt, å jeg gruer meg til søndag etter denne omgangen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 spiller vi gå fotball idag? Nani skulle hatt en tupp i rævva, Berba får omtrent ikkeno å jobbe med, å det syns på hele mannen, generelt Jævli tamt, å jeg gruer meg til søndag etter denne omgangen Hahahaha. 1. Vi må ikke vinne denne kampen. SAF gir faen. 2. Vi kommer ikke til å spille 4-5-1 på søndag. 3. Vi har sannsynligvis Giggs, Rooney, Evra og Fletcher tilbake da. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 haha, at folk er forskjellige er no ein ting. ei såppas høg grad av dedikasjon er ikkje sunt for verken ein sjølv eller folk rundt seg. viss dokke likar å deppe og "lide" som dokke så fint seier, så versågod, men som det blir uttrykt her virkar det som dokke berre taper på det uansett... Godtar det? Sjølvsagt godtar eg det, kunne heilt ærleg ikkje brydd meg mindre. Men i følge synspunktet mitt er det absurd og _la seg_ påvirke så mykje. og så langt eg har forstått er dette eit forum ein uttrykker meiningar i, så det må DU berre godta Haha, jeg vedder også på at vi som er slike følelsesmennesker får x3 så mye ut av det å vinne som deg, så det går bra Kjipt med 4-5-1 på bortebane i Europa, men det er jo slik vi har spilt siden CQ antagelig hadde en finger med i spillet når vi begynte med det. Ser Luckynr7 er ute etter å hakke på syndebukken Nani som alltid, men man trenger vel alltid en spiller å skylde på. Det er på ingen måte uventet med 0-0 til pause når vi går ut som dette. Vi får ikke utnyttet Berbatov maksimalt uten en partner ved siden av han. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Berba har sett litt for mye av Gerrard. :!: Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 OOoohhh! Nani... close, but no cigar.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Få innpå Owen og Carrick ASAP. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Dette er latterlig kjedelig. Nani er latterlig ræva på avsluttninger. Endret 21. oktober 2009 av Raste Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Var på tide med Owen! Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Dette er latterlig kjedelig. Nani er latterlig ræva på avsluttninger. Såså, nå må alle slutte å hakke på han hele tiden. Greit at han har noen håpløse avgjørelser, men han har ikke vært vår dårligste spiller så langt. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Syns Nani til tider har vært ganske god, jeg. Han vil i hvert fall noe. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Satan for et spill! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Det var spennende, fint spill med Nani der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 FANTASTISK spill! Den kanonkula fortjente virkelig å gå inn! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Vakkert! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Få inn Welbeck som er sulten på å vise seg frem. Få inn Welbeck som er sulten på å vise seg frem. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 VALENCIA!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå