Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
spiller vi gå fotball idag? Nani skulle hatt en tupp i rævva, Berba får omtrent ikkeno å jobbe med, å det syns på hele mannen, generelt Jævli tamt, å jeg gruer meg til søndag etter denne omgangen :no:

Hahahaha.

 

1. Vi må ikke vinne denne kampen. SAF gir faen.

2. Vi kommer ikke til å spille 4-5-1 på søndag.

3. Vi har sannsynligvis Giggs, Rooney, Evra og Fletcher tilbake da.

Lenke til kommentar
haha, at folk er forskjellige er no ein ting. ei såppas høg grad av dedikasjon er ikkje sunt for verken ein sjølv eller folk rundt seg. viss dokke likar å deppe og "lide" som dokke så fint seier, så versågod, men som det blir uttrykt her virkar det som dokke berre taper på det uansett...

 

Godtar det? Sjølvsagt godtar eg det, kunne heilt ærleg ikkje brydd meg mindre. Men i følge synspunktet mitt er det absurd og _la seg_ påvirke så mykje. og så langt eg har forstått er dette eit forum ein uttrykker meiningar i, så det må DU berre godta :)

 

Haha, jeg vedder også på at vi som er slike følelsesmennesker får x3 så mye ut av det å vinne som deg, så det går bra :)

 

Kjipt med 4-5-1 på bortebane i Europa, men det er jo slik vi har spilt siden CQ antagelig hadde en finger med i spillet når vi begynte med det. Ser Luckynr7 er ute etter å hakke på syndebukken Nani som alltid, men man trenger vel alltid en spiller å skylde på. Det er på ingen måte uventet med 0-0 til pause når vi går ut som dette. Vi får ikke utnyttet Berbatov maksimalt uten en partner ved siden av han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...