Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er dette for noe tull at vi er dødsdømte til søndagen? Herrefred!

 

Hvis de ikke stiller med Gerrard og Torres vil jeg si biffen er allerede på vei ned på stekepanna.

Jeg sier at det er på tide å spikre den siste spikern i Liverpool-kista!

 

Kortidshukommelse? Husker du tapet på Anfield i fjor? Var en viss Gerrard og en viss Torres som ikke stilte fra start der heller.

Lenke til kommentar
Hva er dette for noe tull at vi er dødsdømte til søndagen? Herrefred!

 

Hvis de ikke stiller med Gerrard og Torres vil jeg si biffen er allerede på vei ned på stekepanna.

Jeg sier at det er på tide å spikre den siste spikern i Liverpool-kista!

 

Kortidshukommelse? Husker du tapet på Anfield i fjor? Var en viss Gerrard og en viss Torres som ikke stilte fra start der heller.

 

og vi hadde syv strake seire før vi møtte Liverpool ifjor, nå skal de sparkes og sparkes lenger og lenger ned.

Lenke til kommentar
Hva er dette for noe tull at vi er dødsdømte til søndagen? Herrefred!

 

Hvis de ikke stiller med Gerrard og Torres vil jeg si biffen er allerede på vei ned på stekepanna.

Jeg sier at det er på tide å spikre den siste spikern i Liverpool-kista!

 

Kortidshukommelse? Husker du tapet på Anfield i fjor? Var en viss Gerrard og en viss Torres som ikke stilte fra start der heller.

Hva så? Vi tapte mot borte mot Burnley i år. Betyr ikke at vi automatisk taper mot dem neste år også...

Lenke til kommentar
Hva er dette for noe tull at vi er dødsdømte til søndagen? Herrefred!

 

Hvis de ikke stiller med Gerrard og Torres vil jeg si biffen er allerede på vei ned på stekepanna.

Jeg sier at det er på tide å spikre den siste spikern i Liverpool-kista!

 

Kortidshukommelse? Husker du tapet på Anfield i fjor? Var en viss Gerrard og en viss Torres som ikke stilte fra start der heller.

Hva så? Vi tapte mot borte mot Burnley i år. Betyr ikke at vi automatisk taper mot dem neste år også...

 

Hva var det du ikke skjønte? Han mener at hvis Liverpool stiller uten Gerrard og Torres så er vi nesten sikret tre poeng. Jeg refererer da til forrige sesongs oppgjør på Anfield hvor de stilte uten Gerrard og Torres (fra start), og vi husker ALLE hvordan det gikk da.

 

Å være kjepphøy foran storoppgjør er det dummeste man kan gjøre. Rart at folk ikke har skjønt dette enda.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Man kan ikke bare traske inn på Anfield og ta med seg tre poeng. Det har ingenting å si om Liverpool har tapt fire på rad, disse kampene lever sitt eget spesielle liv.

Nå skyter du deg selv i foten da...

 

Nei? Det jeg mener med det siste jeg skriver der er at enkelte her inne ser på det som en enkel seier grunnet Liverpool sin seneste form, og skader på nøkkelspillere, men Liverpool kunne vært et bunnlag, og det hadde fortsatt hatt ingenting å si. Det er det jeg mener, selv om jeg nå ser at det kan mistolkes.

Lenke til kommentar
Folk trenger ikke tenke på eller snakke om jinxing og motjinxing. Alle burde vite at det er meg og mine tvangstanker som styrer fotballverden :)

Å hvilken drakt jeg har på meg, med drakt = tap. Har jeg Cantona-drakten i størrelse kondom på meg = win.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Det blir med ein gong litt farligare når laget vi spelar mot har gjort det såpass dårlig. Satsar på at spelarane våre er såpass proffe at dei ikkje lar seg påvirke, men dei har jo sjølvsagt fått med seg at pool ikkje har vore spesielt på hugget i det siste, og enkelte kan då komme til å slappe litt av.

Samtidig så er jo nettopp ein kamp mot United kanskje akkurat den lille ekstra motivasjonen Liverpool trenger for å komme litt i gang igjen. Håper og trur at vi skal kunne klare å ta tre poeng, men eg er langt frå sikker på at det kjem til å skje, og ser heller ikkje vekk ifrå at det kan blir ein vanvittig vanskelig kamp.

Lenke til kommentar
Folk trenger ikke tenke på eller snakke om jinxing og motjinxing. Alle burde vite at det er meg og mine tvangstanker som styrer fotballverden :)

Å hvilken drakt jeg har på meg, med drakt = tap. Har jeg Cantona-drakten i størrelse kondom på meg = win.

Lyon vant i dag fordi jeg klarte å holde inne ett nys rett før pause faktisk.

Lenke til kommentar
Jeg brente meg ifjor med å være optimist. fleres ukers depresjon var resultatet da

Man brenner seg uansett hvilken innstilling man har til slike kamper. Tap mot Pool er ekstremt surt uansett om man tror det blir seier eller tap. Jeg skjønner heller ikke hvordan folk kan tolke det at Liverpool er i elendig form som en ting som teller NEGATIVT for oss. Det er bare tull. De er i elendig form, og skal møte det beste laget i PL. Ikke bra for de. Bra for oss.

 

Hva var det du ikke skjønte? Han mener at hvis Liverpool stiller uten Gerrard og Torres så er vi nesten sikret tre poeng. Jeg refererer da til forrige sesongs oppgjør på Anfield hvor de stilte uten Gerrard og Torres (fra start), og vi husker ALLE hvordan det gikk da.

I fjor var Liverpool gode. Så langt i år har de vært elendige. Alt kan skje. Men jeg mener vi er favoritter, selv på bortebane.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Jeg tror Sir Alex kommer til å ta høyde for det du snakker om arch i talen sin før matchen i garderoben på Anfield. Gafferen er klar over at Liverpool vil prøve seg på et kraftig comeback, og hvilket bedre lag å gjøre det imot enn selveste Manchester United?

 

Han kommer til å gjøre alt i sin makt for å sementere Liverpool sin elendige posisjon om dagen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...