Jørgen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kjakan er bannet fra forumet, han skulle gi meg Valencia-drakt jeg vant, men den får jeg nok aldri se. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Var det ikke et veddemål her for en stund siden? Noen som husker? Om hva? Husker ikke helt. Hmm, tror det var noe om at kjakan*randomtall* ikke skulle poste her eller noe sånt hvis wtfomglolzshit blabla.. Så klart. Jeg tar utfordringen, men med en liten endring: Tar United 6 poeng, så slutter du å poste her til sesongslutt. Tar United mindre enn 6 poeng, så slutter jeg å poste i TiA-tråden til sesongslutt. Deal? DEAL! Men siden han er bannet, så driter jeg i det veddemålet. Btw, vil at Liverpool skal stille med sine 11 beste på søndag. Det er da det blir kamp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Sikkert en mygg som kom i veien for Reina. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Den utboksingen hans var komisk, haha. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Har vært en drøm å følge Liverpool de siste par ukene. Så fantastisk. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Fy faen. Vi er dødsdømte til søndagen.... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Fy faen. Vi er dødsdømte til søndagen.... Om vi ikke taper i morgen. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Fy faen. Vi er dødsdømte til søndagen.... Jepp, oppturen dems kommer nok om 5 dager dessverre, men uansett godt å se dem tape mot Lyon. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Har vært en drøm å følge Liverpool de siste par ukene. Så fantastisk. Flaut Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 "Verdens beste lag" taper på hjemmebane mot et lag jeg ikke kan en spiller på. Å nå snakker jeg ikke om Liverpool. Morsomt. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Utrolig mange rare resultater i kveld, ikke at det gjør meg noe derimot. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeremy Toulalan var syk. Resten av Lyon var avaerge. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 "Verdens beste lag" taper på hjemmebane mot et lag jeg ikke kan en spiller på. Å nå snakker jeg ikke om Liverpool. Morsomt. Du husker vel Semak fra EM08? Vet du hvem som ikke var average, Game? Hugo Lloris. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Han også, men Lyon var generellt realtivt skuffende. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Liverpool taper på hjemmebane, Barca taper hjemme mot Rubin, Inter spiller uavgjort hjemme, og Arsenal avgir poeng mot AZ. DETTE er Champions League. Har vært en drøm å følge Liverpool de siste par ukene. Så fantastisk. Flaut Er ikke så ille da. Liverpool-Lyon 1-2 Sunderland-Liverpool 1-0 Chelsea-Liverpool 2-0 Fiorentina-Liverpool 2-0 Liverpool-Hull 6-1 Leeds-Liverpool 0-1 West Ham-Liverpool 2-3 Liverpool-Debrecen 1-0 Liverpool-Burnley 4-0 Bolton-Liverpool 2-3 Liverpool-Aston Villa 1-3 Liverpool-Stoke 4-0 Tottenham-Liverpool 2-1 6/12 tap, om vi ser bort i fra Mikke Mus-cupen. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hva er dette for noe tull at vi er dødsdømte til søndagen? Herrefred! Hvis de ikke stiller med Gerrard og Torres vil jeg si biffen er allerede på vei ned på stekepanna. Jeg sier at det er på tide å spikre den siste spikern i Liverpool-kista! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg brente meg ifjor med å være optimist. fleres ukers depresjon var resultatet da Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeremy Toulalan var syk. Resten av Lyon var avaerge. Og han er ikke engang midtstopper til vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå