Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Disse kampene lever sitt eget liv, og det som bekymrer meg mest er Liverpool sin mediokre start på sesongen, det betyr at de kommer til å gruse oss.

Eller at vi overkjører dem?

 

Neineinei. Overkjøre Liverpool på Anfield? Hehe, du kan spøke du. Liverpool trenger en trepoenger akutt til helgen, og vi er kanskje litt for høyt oppe grunnet tabellplasseringen. Liverpool-seier til helga er meant to be.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er i Oslo nå til helgen om må jo selvfølgelig få med meg Liverpool-United kampen, hvilke sportsbarer/cafeer er å anbefale? Og kommer man inn selv om man er under 18?

 

Er forøvrig drit nervøs, ligger så sykt i korta at Liverpool gruser United og de er igjen best i verden.

Mange er vel å "anbefale". Jeg tror jeg går for O'Reillys på Grunerløkka. De som ligger midt i sentrum pleier vel å være gode de og. Mye folk, men det er det som regel overalt på sånne kamper. Og du kommer inn overalt vanligvis. Noen steder slipper de ikke inn 12-13-åringer etter 20, men mange steder de ikke bryr seg og. Ettersom jeg går ut ifra at du er rundt 17-18 kommer du inn uansett hvertfall, don't worry :)

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2009/10/20/sport/f...erpool/8659887/

 

Satt og leste i agurkavisen da jeg faen satt proteinshaken i halsen!

 

- Han spiller som Wayne Rooney, men har bedre teknikk. Han har kapasitet til å bli en av de beste spissene i Europa, sier tidligere Porto-kaptein Jorge Costa til BBC.

 

At den mannen har bedre teknikk en Wayne Rooney!? Tror enkelte har sett seg blind på skulder og nakkepartiet til Wayne, for det er ikke fysikken som er den viktigste faktoren til at Rooney er så god som han er.

Lenke til kommentar
Disse kampene lever sitt eget liv, og det som bekymrer meg mest er Liverpool sin mediokre start på sesongen, det betyr at de kommer til å gruse oss.

Akkuratt. Som jeg nettopp skrev til Points på privaten. Gleder meg som en østeuropeisk hore på buffet til kampen, men har egentlig ikke lyst til å se den. 90'min, inkludert en pause med selvpinging, i don't know.

 

Har ingen planer, så dersom noen skal på pub i Oslo området - im inn. Må drekkes fra klokka 12 senest dog, ellers er det ikke sjans i helvette for at jeg ser kampen.

 

@Hyrlen: Haha! Lopez kan fort herje med Liverpool, men han er ingen Rooney. Tar det som et kompliment at han samenligner med Wayne.

Lenke til kommentar

Lisandro er en flott spiss, ulik Wayne etter min mening, en mye mer utpreget målscorer og rent teknisk er han bedre enn Rooney. Rooney har utvilsomt potensialet til å gå langt forbi der han er nå, men pdd. så vil jeg ikke sette Lisandro foran Rooney. Rooney har mye å bevise når det gjelder å score jevnt og trutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...