Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Hva skjer med dere kara? Er det en ensom fortapt sjel som har tro på seier her? Hvor er forventingene? Hvor er håpet, drømmene og alt det som følger med et "toppmøte"? 3p er godkjent mot Liverpool, intet mindre. Kampene i fjorårssesongen var once in a lifetime, til og med jeg har hatt 12 rette. Se på formen til pool, ja nettopp, helt elendig. Potensielle problemfanter: Carrick, Nani, Evra. Stiller pool med Lucas, da gjør et tap meg rimelig flau, Eikrem > Lucas. Vi har Giggs, Rooney(?), Berbatov og Fletcher i slag, VDS tilbake i stengene. Alt peker mot Manchester. Det der jinxe greiene er noe forbanna piss. Hva hjelper det å skrive "dere vinner" i TIA-tråden? At man etter kampslutt kan komme med "hva sa jeg" eller "tok heldigvis feil"? United vinner, noe annet er ikke et tema.

 

TIL HELGA KANSKJE

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei. Nei. Nei.

 

LIVERPOOL. Ikke Hull. Har du glemt fjorårssesongen?

 

Vi vinner ikke for alt i verden.

Som sagt er jeg optimistisk når det gjelder united. Har du glemt årene før i fjor? Vi hadde vel 7(?) seire på rad mot Pool før vi tapte to i fjor. Som nevnt sliter de for tiden. De var gode i fjor, men det var første året på lenge at de egentlig var et skikkelig topplag som var med å kjempe om gullet. I år tror jeg de faller tilbake til sin rettmessige plass. Nemlig et lite stykke bak de beste lagene som kjemper om ligagullet.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Hva skjer med dere kara? Er det en ensom fortapt sjel som har tro på seier her? Hvor er forventingene? Hvor er håpet, drømmene og alt det som følger med et "toppmøte"? 3p er godkjent mot Liverpool, intet mindre.

+2

 

Men det blir liksom ikke det samme uten at NK kommer med noen pessimistiske innlegg. Det må til for å komme i godstemningen før store kamper. Det er nærmest blitt en seremoniell aktivitet å lese hans innlegg før slike kamper. Er han skeptisk er alt som det skal være.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Det har vært mye morro allerede med denne berømte badeballen,men keeperen til Leeds (eller utstyrsansvarlig for Leeds) har tatt et foreløpig stort stykke av kaka med denne:

 

Leeds_keeper_Shane__911764a.jpg

 

HEY, Rafa! Cheeky Leeds keeper Shane Higgs warmed up with a row of beachballs as his defence before last night's Norwich clash.
Lenke til kommentar
Når haugevis med kids skal herme og "motjinxe" dreper det poenget med strategien . Hva faen, alle vet at bevist kollektiv-motjinxing betyr at det mister mening.

 

Jeg tror det blir uavgjort som SuperP. 0-0

Nå skal mitt innlegg ikke kvalifiseres som jinx siden NK har det i sin hule hånd. Jeg er oppriktig stresset med tanke på vårt eget lag. Det er mye som må lukes når vi møter Torres og Gerrard, å et par andre tullinger i tillegg.

Lenke til kommentar

Hyrlen, selvfølgelig mente jeg ikke deg. Du skriver alltid dine egne meninger og står for dem, da er det jo ikke å bevist motjinx. Når ble du en kid forresten? hehe.

 

Tenkte på de som fikk servert wikipedia analysen og slang seg på. Jeg er også negativ før denne kampen, noe vi faktisk diskuterte for et par dager siden. Som vi da var inne på, er det mange likhetstrekk mellom denne kampen og 4-1 matchen... Måtte ikke det gjenta seg, for fyfaen så knust jeg var og egentlig er. Har ikke kommet over den kampen enda.

Lenke til kommentar

Jeg følte bare at jeg gikk litt motsatt, somregel er jeg alltid positiv. Men hvis vi vinner mot CSKA så blir jeg enda mer skeptisk, spesielt om Liverpool taper i midtuka. For da må de nesten snu det, å så store klubber snur det somregel.

 

Nei søndagen blir et helvete som sist. Nerveproblemer i timesvis, etterfulgt av en euforisk orgasme som vil vare i måneder. Eller en depresjon som vil rive det lille jeg har av sosialt liv vekk i flere uker.

Lenke til kommentar
Er selfølgelig redd for et tap nå til søndag, men jeg vet også gutta vil ha revansj fra sist gang vi ble latterliggjort. Jeg håper og har tro på en seier, men jeg har også et evt. tap i tankene.

 

Du helgarderer deg omtrent altså?

Ja, det dette er en kamp som kan gå begge veier i mine øyner.

Lenke til kommentar

Ja selvsagt kan denne kampen gå begge veier. Men Liverpool har ikke hatt like mye tur og marginer i år som i fjorsesongen, så håpet er tilstede. De kommer heller ikke til å være like overlegne i topp4 ligaen i år som i fjor. De klarer ikke the double i den (ifølge alle Liverpoolsupportere, gotta love generalisering :)) mest prestisjetunge og viktigste ligaen.

 

Men eg gruer meg skikkelig til kampen. For det er jo typisk at de kommer til å gi alt mot United.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...