Sir LuckyNr7 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 VDS har jo ikke for vane å stå glimrende mot Liverpool forresten. http://liverpool.no/forum/t/7581.aspx Dette er verdens verste jinx. Ble oppriktig glad når jeg så den, for nå økte gudene vår marginpott med noen heftige prosenter Hva snakker du om? Vi kommer til å bli knust. Sist sesong så var vi høye i hatten etter en bra periode, vi ledet serien og Liverpool skulle "slaktes" på OT. Vi tapte med siffer jeg prøver å fortrenge og som en kamp som jeg har fortsatt har mareritt om (Drakk en flaske Jameson etter den kampen). Vi kommer nok ned på jorda igjen til helga, og Liverpool får tilbake seiersmentaliteten. enig der, Vi vinner ikke mot horelaget. glemmer aldri da vi var kjepphøye ja. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 De har grunn til å være kjepphøye. De slo oss i begge kampene i fjor, og kommer til å gjøre det igjen i år. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja, det blir nok tap er eg redd for... tipper 4-1 / 3-0. (driver med antijinxing for då vinner united garantert. Å faen, der jinxa eg nettopp.. jaja. vi taper!) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg er som alltid positiv og tipper på kalassifre til United. 5-1, lett. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er selfølgelig redd for et tap nå til søndag, men jeg vet også gutta vil ha revansj fra sist gang vi ble latterliggjort. Jeg håper og har tro på en seier, men jeg har også et evt. tap i tankene. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg garanterer uavgjort. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Fikk vite for litt siden at jeg må et sted på søndag, rundt kl. 17. Fikk hjertet i halsen, men ble veldig lettet da jeg så at kampen begynner 15. Endret 19. oktober 2009 av Latias Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Vanskelig å vite hvem jeg skal heie på i denne kampen, gitt. Jeg liker United mye bedre enn liverpool (spesielt supporterne...), men liverpool ser jeg ikke på som en utfordrer. Så liverpool-seier er bedre for tittelsjansene våre. Hum. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det inlegget fra kopforumet er et perfekt bilde på vår suksess. Fornøyd med uavgjort på Anfield. Liverpool må begynne å sanke poeng og hever seg sikkert med presset. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg er som alltid positiv og tipper på kalassifre til United. 5-1, lett. Prøver du å være morsom? Når var sist gang vi i det hele tatt scoret mer enn ett mål på den fæle banen? Kan faen ikke huske det engang. 2002? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg er som alltid positiv og tipper på kalassifre til United. 5-1, lett. Prøver du å være morsom? Når var sist gang vi i det hele tatt scoret mer enn ett mål på den fæle banen? Kan faen ikke huske det engang. 2002? Hvis han har lyst å være positiv,så er det vel ikke noe negativt med det? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Seier mot Liverpool til søndag hadde smakt utrolig deilig mtp. at jeg mest sansynlig kommer til å se den med en gjeng liverpool supportere, og ønsker ikke en reprise av fjoråret. Dog er jeg veldig usikker. Vi var heldige mot Arsenal, og jeg har en følese av at vi må være heldige for å ta hjem alle 3 poengene til søndag. Får håpe både Rooney og Giggs spiller den kampen. Tror de kan være nøkkelen til suksess på Anfield. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg er som alltid positiv og tipper på kalassifre til United. 5-1, lett. Prøver du å være morsom? Når var sist gang vi i det hele tatt scoret mer enn ett mål på den fæle banen? Kan faen ikke huske det engang. 2002? Hvis han har lyst å være positiv,så er det vel ikke noe negativt med det? Det blir mer arbeid for NK da han må bruke mye tid på mot-jinxer. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Pool sliter for tiden. Jeg blir litt overrasket hvis vi ikke vinner den kampen for å være helt ærlig. Det kan kanskje nevnes at jeg har en tendens til å være noe optimistisk på uniteds vegne, men jeg tror faktisk vi vinner lett. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Har det noe å si da? jeg har troen i år Edit: @Nightkeeper. Endret 19. oktober 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 vi kan da vel bare kaste ut en badeball rett før Rooney, eller Berba skyter :!: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Rooney, Giggs, Berba og Fletcher trenger vi utpå der, da blir det en lettere kamp. Har fortsatt en uggen følelse og har begynt å forberede meg på å takle et tap. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Pool sliter for tiden. Jeg blir litt overrasket hvis vi ikke vinner den kampen for å være helt ærlig. Det kan kanskje nevnes at jeg har en tendens til å være noe optimistisk på uniteds vegne, men jeg tror faktisk vi vinner lett. Nei. Nei. Nei. LIVERPOOL. Ikke Hull. Har du glemt fjorårssesongen? Vi vinner ikke for alt i verden. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Har kun dårlige vibber foran denne kampen, mange småskader. En sentral midtbane jeg ikke stoler et sekund på, vinger som varierer fra det superbe til det helt elendige. En Rio som er langt fra toppform, samt to spisser som nok har fått ødelagt nattesøvnen av skrikerunger. Nei det blir hardt, unngår vi et tap på bortebane er jeg sjeleglad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå