Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

VDS har jo ikke for vane å stå glimrende mot Liverpool forresten.

 

http://liverpool.no/forum/t/7581.aspx

 

Dette er verdens verste jinx. Ble oppriktig glad når jeg så den, for nå økte gudene vår marginpott med noen heftige prosenter :)

 

Hva snakker du om? Vi kommer til å bli knust. Sist sesong så var vi høye i hatten etter en bra periode, vi ledet serien og Liverpool skulle "slaktes" på OT. Vi tapte med siffer jeg prøver å fortrenge og som en kamp som jeg har fortsatt har mareritt om (Drakk en flaske Jameson etter den kampen).

 

Vi kommer nok ned på jorda igjen til helga, og Liverpool får tilbake seiersmentaliteten.

enig der, Vi vinner ikke mot horelaget. glemmer aldri da vi var kjepphøye ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er som alltid positiv og tipper på kalassifre til United. 5-1, lett.

 

Prøver du å være morsom? Når var sist gang vi i det hele tatt scoret mer enn ett mål på den fæle banen? Kan faen ikke huske det engang. 2002?

 

Hvis han har lyst å være positiv,så er det vel ikke noe negativt med det?

Lenke til kommentar

Seier mot Liverpool til søndag hadde smakt utrolig deilig mtp. at jeg mest sansynlig kommer til å se den med en gjeng liverpool supportere, og ønsker ikke en reprise av fjoråret. Dog er jeg veldig usikker. Vi var heldige mot Arsenal, og jeg har en følese av at vi må være heldige for å ta hjem alle 3 poengene til søndag. Får håpe både Rooney og Giggs spiller den kampen. Tror de kan være nøkkelen til suksess på Anfield.

Lenke til kommentar
Jeg er som alltid positiv og tipper på kalassifre til United. 5-1, lett.

 

Prøver du å være morsom? Når var sist gang vi i det hele tatt scoret mer enn ett mål på den fæle banen? Kan faen ikke huske det engang. 2002?

 

Hvis han har lyst å være positiv,så er det vel ikke noe negativt med det?

Det blir mer arbeid for NK da han må bruke mye tid på mot-jinxer.

Lenke til kommentar
Pool sliter for tiden. Jeg blir litt overrasket hvis vi ikke vinner den kampen for å være helt ærlig. Det kan kanskje nevnes at jeg har en tendens til å være noe optimistisk på uniteds vegne, men jeg tror faktisk vi vinner lett.

 

Nei. Nei. Nei.

 

LIVERPOOL. Ikke Hull. Har du glemt fjorårssesongen?

 

Vi vinner ikke for alt i verden.

Lenke til kommentar

Har kun dårlige vibber foran denne kampen, mange småskader. En sentral midtbane jeg ikke stoler et sekund på, vinger som varierer fra det superbe til det helt elendige. En Rio som er langt fra toppform, samt to spisser som nok har fått ødelagt nattesøvnen av skrikerunger.

 

Nei det blir hardt, unngår vi et tap på bortebane er jeg sjeleglad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...