Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen Giggs, Evra, Rooney, Park og Fletcher mot CSKA. Berba og Vida er usikre, men er i hvert fall med i troppen. Hvis man i tillegg tar med Hazza, så kan man snart sette opp ett lag med skadde spillere.

 

Troppen som dro: Van der Sar, Kuszczak, Foster; Neville, Rafael, O'Shea, Ferdinand, Vidic, Brown, J. Evans, C. Evans, Fabio; Valencia, Scholes, Carrick, Anderson, Nani; Owen, Berbatov, Macheda, Welbeck.

 

Da tror jeg:

 

VDS

Rafael - Ferdinand - Evans - O'Shea

Valencia - Scholes - Carrick - Nani

Owen - Berbatov/Macheda

Lenke til kommentar
VDS har jo ikke for vane å stå glimrende mot Liverpool forresten.

 

http://liverpool.no/forum/t/7581.aspx

 

Dette er verdens verste jinx. Ble oppriktig glad når jeg så den, for nå økte gudene vår marginpott med noen heftige prosenter :)

Det der er noe av det dummeste jeg noensinne jeg har lest. Er det rart jeg vegrer meg for å fortelle folk at jeg er fotballsupporter?

Lenke til kommentar

Herregud, det skal mye til for å finne så mye pappskaller på ett forum som kopforum. Greit nok at de heier på Liverpool, men.. jeg har ikke ord, det blir for dumt å prøve å forklare dem, det nermeste vi kommer er vel at de har nådd en ny høyde av idiotskap. Hvis noen der inne er over 13 år, så blir jeg ekstremt overrasket.

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar
VDS har jo ikke for vane å stå glimrende mot Liverpool forresten.

 

http://liverpool.no/forum/t/7581.aspx

 

Dette er verdens verste jinx. Ble oppriktig glad når jeg så den, for nå økte gudene vår marginpott med noen heftige prosenter :)

Det der er noe av det dummeste jeg noensinne jeg har lest. Er det rart jeg vegrer meg for å fortelle folk at jeg er fotballsupporter?

Ekte supportere av Liverpool er ikke mye stolt over kopforum selv. Fjortisforum deluxe, derfor er det stort sett bare unitedsupportere fra diskusjon.no som er aktive der...

 

Det skal nå imidlertid sies at dette innlegget som ble linket til her faktisk var morsomt, og neppe ment å være spesielt seriøst.

 

Den syvende far i huset er en jordnær type med føttene godt plantet i jorda. Faktisk har han føttene så godt plantet i jorda at han blir stående å beundre frisparkperler utført av presise brasilianske venstrevrister.

:!:

Lenke til kommentar
Herregud, det skal mye til for å finne så mye pappskaller på ett forum som kopforum. Greit nok at de heier på Liverpool, men.. jeg har ikke ord, det blir for dumt å prøve å forklare dem, det nermeste vi kommer er vel at de har nådd en ny høyde av idiotskap. Hvis noen der inne er over 13 år, så blir jeg ekstremt overrasket.

 

Nåvel - at det er tett med idioter på kopforum er det vel ikke akkurat uenighet om, men er det noe verre der enn andre fotballforum? Fotballsupportere er ganske primitive mennesker. Hvordan skal det bety noe for livet ditt om ManU vinner eller taper en kamp? (Her antar jeg at du ikke er britisk - er du det kan jeg skjønne ditt engasjement)

Lenke til kommentar
Herregud, det skal mye til for å finne så mye pappskaller på ett forum som kopforum. Greit nok at de heier på Liverpool, men.. jeg har ikke ord, det blir for dumt å prøve å forklare dem, det nermeste vi kommer er vel at de har nådd en ny høyde av idiotskap. Hvis noen der inne er over 13 år, så blir jeg ekstremt overrasket.

 

Nåvel - at det er tett med idioter på kopforum er det vel ikke akkurat uenighet om, men er det noe verre der enn andre fotballforum? Fotballsupportere er ganske primitive mennesker. Hvordan skal det bety noe for livet ditt om ManU vinner eller taper en kamp? (Her antar jeg at du ikke er britisk - er du det kan jeg skjønne ditt engasjement)

Hva har den geografiske posisjonen egentlig med saken å gjøre? Hadde det vært mangel på innsikt og rivaliserende supportere kunne jeg skjønt det. Men vi lever sikkert tettere på Liverpool-fans enn de fleste Britiske fans United fans gjør. Selv om det nok er mange flere hardcore-fans der borte. Jeg skjønner jo selvfølgelig at det betyr mer for folk som står på OT og som bruker X antall tusen i året på billetter, men mine følelser for United er da minst like ekte selv om jeg ikke er Britisk. Å den første fotballkampen jeg noensinne så var også United. Jeg har faktisk sett flere kamper på stadion i England enn jeg har på stadion i Norge.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Herregud, det skal mye til for å finne så mye pappskaller på ett forum som kopforum. Greit nok at de heier på Liverpool, men.. jeg har ikke ord, det blir for dumt å prøve å forklare dem, det nermeste vi kommer er vel at de har nådd en ny høyde av idiotskap. Hvis noen der inne er over 13 år, så blir jeg ekstremt overrasket.

 

Nåvel - at det er tett med idioter på kopforum er det vel ikke akkurat uenighet om, men er det noe verre der enn andre fotballforum?

United-forumet, Chelsea-forumet samt Arsenal-forumet holder et mye, mye høyere nivå enn KopForum.

Lenke til kommentar
Nåvel - at det er tett med idioter på kopforum er det vel ikke akkurat uenighet om, men er det noe verre der enn andre fotballforum? Fotballsupportere er ganske primitive mennesker. Hvordan skal det bety noe for livet ditt om ManU vinner eller taper en kamp? (Her antar jeg at du ikke er britisk - er du det kan jeg skjønne ditt engasjement)

1) Ja, det er verre. Kun Chelsea sitt kan måle seg, men de har i alle fall mods. Kopforum er det desidert laveste fora for en engelsk klubb i Norge.

 

2) Man Utd, Manchester United, Utd, United osv. ikke Manu.

 

3) Jf Hyrlen. Norske fans er forøvrig annerkjent i England som ekstremt hardcore og det er ikke uten grunn. Akkuratt når det kommer til supporterdelen av engelskfotball er jeg stolt av å være Norsk. I manges øyne er vi "bedre" supportere enn briter flest og den påstanden støtter jeg fullt ut.

 

Superparaniod: Det verste er mange er i 30 årene og det er faktisk skremmende.

 

Kopforum er latterlig bra underholdning. Slår det meste faktisk.

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar
VDS har jo ikke for vane å stå glimrende mot Liverpool forresten.

 

http://liverpool.no/forum/t/7581.aspx

 

Dette er verdens verste jinx. Ble oppriktig glad når jeg så den, for nå økte gudene vår marginpott med noen heftige prosenter :)

 

Hva snakker du om? Vi kommer til å bli knust. Sist sesong så var vi høye i hatten etter en bra periode, vi ledet serien og Liverpool skulle "slaktes" på OT. Vi tapte med siffer jeg prøver å fortrenge og som en kamp som jeg har fortsatt har mareritt om (Drakk en flaske Jameson etter den kampen).

 

Vi kommer nok ned på jorda igjen til helga, og Liverpool får tilbake seiersmentaliteten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...