Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 Man United 9 7 1 1 12 22

8 Liverpool 9 5 0 4 9 15

 

For en HERLIG tabell. Med borteseier neste uke, så har Liverpool tapt halvparten av kampene. :D

 

Mens et annet resultat vil få scouserene i gang igjen :) Det er en bitteliten skjebnekamp for dem. Kan bli langt opp med et nytt tap.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
NK har ikke bart Wis. Han ser ut som vi alle innbiller oss, nemlig badass som faen. Hans intresse for politikk derimot, passer ikke imaget.

Mens din interesse for å sitte i skogen og ta bilder av fugler passer ditt image? Hoho. NK er beinhard han, men du ser jo direkte farlig ut.

Haha, jeg har jo ikke samme image som Nightkeeper. Jeg er bare en koselig kar, som liker å diskutere fotball. Der har du meg. Nightkeeper er mer hocky, red ice, høyre, mannemann type. Vedder på at han dasker til kjærringa om hu ikke henter ølen raskt nok.

 

Skjønte ikke helt hva du ville frem til Limbeck, om det var ironi eller ikke. Kom litt ut av det blå, du har jo ikke akkuratt proklamert at du liker meningene mine før.

 

Syntes Points bør poste bilde av seg selv, ilikhet med flere andre tøffinger her. Alle har sett meg by now.

 

Jeg sitter og smiler for meg selv i kveld, for hvilke klubber i Premier League er det som har så store angrepstalenter som oss pdd.? Cofie, Welbeck, W. Keane, King og Macheda i tillegg til ving/offensiv midtbanespiller Ra'vel Morrison.

Enig. Vi har generellt mange unggutter og endel har allerede etablert seg som intergrerte deler av troppen. Anderson, Rafael og Evans feks.

 

En rutinert herreman som Rooney er jo også bare unggutten, bare for å ha nevnt det. Fremtiden ser jaggu ikke dårlig ut.

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar

Rooney er jo nesten som veteran å regne, høhø. Jeg må innrømme at jeg var positiv til Owen-"kjøpet" når vi gjennomførte det og når han scoret mot City (men hvem elsket han ikke akkurat da?), men nå kjenner jeg at jeg ergrer meg når han står i veien for mine kjære Welbeck og fenomenet Joshua King. Jeg kjenner at jeg er United-supporter når jeg ergrer meg over at vi har så bra dekning jevnt over hele laget slik at Gibson og Eikrem ikke får slippe til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...