Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Hvordan klarte du å konkludere med at vi er enige om at Anderson var best igår egentlig? Beats me.. Ble det en overdose karsk?

Men det er uansett en dødfødt diskusjon, da jeg er temmelig sikker på at begge egentlig gir blanke faen så lenge vi vant. Vi er uansett helt på nett når det gjelder Carrick genrellt og mye annet.

Bare jeg som trekker skremmende like parallerer når det gjelder kampen søndag og forrige møte mellom United og Liverpool (riktignok på Old Trafford) ? Et Liverpool med kniven på strupen og et United på toppen av tabellen. Forlanger langt bedre innsats fra gutta i den kampen og dersom en spiller som feks Carrick starter/spiller kommer jeg til å kreve en god kamp. En kamp vi burde få poeng i imo.

PS. 1-0 til Wigan over horelaget City. GET INN! Fortjent som faen.

Hehe, jeg tok det for gitt at du egentlig innerst inne var enig :)

diskuterte akkurat det med Liverpool kampen igår, det er jævlig skummelt. Dønn likt scenario som ifjor, håper bare ikke den blir avgjort på personlige feil og badeballer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såg på Review nå fra kampen igår, og jeg blir irritert når det står i aviser at vi var heldige som ikke fikk uavgjort! De sjangsene vi klarte å brenne er jo mesten 100% sjangser og vi burde lede 3-4 - 0 etter første omgang! Helt utrolig at vi ikke klarte å punktere den kampen der. Men plusset er da at vi spillte til tider helt fantastisk offensivt og begynner virkelig å finne formen nå, bare målene som mangler. Får håpe de kommer i neste ligakamp som jeg gruer meg helt for jævlig til..

Lenke til kommentar

Ang bilder, så skal jeg gjerne tillate en bildetråd for fotballsupportere, der man kan poste supporterbilder o.l. av seg selv i en fotballkontekst :).

Om noen vil opprette en slik, feel free. Men gjør det i hovedforumet, ikke for internasjonal fotball.

La oss stoppe off topicen der, eller hva? ^^

Lenke til kommentar

Jeg vet.

NK har ikke bart Wis. Han ser ut som vi alle innbiller oss, nemlig badass som faen. Hans intresse for politikk derimot, passer ikke imaget.

Wigan med kjempepress på City uten utelling foreløpig. Come on Wigan!

----

Alastor:

Om vi lager en tråd som omhandler bilder av brukere med over 500 innlegg i internasjonalforball, kunne vi da hatt den her? Syntes den er på grensen til ok, spesiellt ettersom det er så få faste brukere som skriver regelmessig uansett.

Vi kunne feks satt sammen lag med brukere alla det GBD laget for uker siden osv. Bare for å ha det fotballrelatert? Supporterbilder osv. Det morsomte hadde vel vært å lage profiler på brukerne. Feks skriver jeg og Tomhel en brukerprofil om Points og han legger ut bilde, så skriver jeg og Points om Tomhel og vica verca.

Tør ikke sende PM ettersom det plutselig blir sendt 100stk av gangen. Aner ikke hvorfor dette skjer.

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar
Jeg vet.

NK har ikke bart Wis. Han ser ut som du vi alle innbiller oss, nemlig badass som faen. Hans intresse for politikk derimot, passer ikke imaget.

Wigan med kjempepress på City uten utelling foreløpig. Come on Wigan!

Siste off-topic fra meg: Var ikke jeg som trodde NK hadde bart, kunne jeg aldri tenkt meg.

Kom igjen Wigan! Hvis Wigan vinner så har dette vært en kjempehelg for oss, vel det har det jo vært uansett.

Lenke til kommentar
PS: Spillebørsen på Manutd.com er like naiv og godsnill som Paddy sjøl. Evans ble rumpekjørt av Davies i går, å påstå noe annet er crap på boks. Rio var ikke mye bedre, men han tapte ikke alle duellene han var innvolvert i.

Både Rio og Evans får 7 i MEN og kun Giggs og Berbatov får bedre. Så de kan da ikke ha vært så ræv :)

Kanskje de er naive de også? Har ikke det inntrykket egentlig.

Lenke til kommentar

Manchester Evening News? De gir etter min mening stort sett gode karakterer til alle når vi vinner kamper uavhengig av hvor dårlig de har spilt.

Jeg sitter og smiler for meg selv i kveld, for hvilke klubber i Premier League er det som har så store angrepstalenter som oss pdd.? Cofie, Welbeck, W. Keane, King og Macheda i tillegg til ving/offensiv midtbanespiller Ra'vel Morrison.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...