Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg tror dessuten 90 % av grunnen Owen valgte å spille for oss er fordi han ønsket å spille seg til en plass i VM-troppen, men den drømmen kommer neppe til å bli oppfylt når han konkurrerer med spisser som Defoe, Cole, Agbonlahor, Rooney, Crouch og Heskey.

Nja, jeg synes han er bedre enn både Crouch, Heskey og Cole. Men dersom drømmen var å komme inn på landslaget burde han nok valgt en annen klubb enn United. Han er jo bare 3. valg med god konkurranse fra noen up and coming spillere også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det du sier? Jeg tror ølet har tatt deg på senga, Anderson var mye bedre enn Carrick. MYE bedre. Carrick var rett og slett usynlig. Anderson har 2 skikkelige feilpasninger, Carrick har også to. Men ser man på antall offensive involveringer skjønner man Anderson sine to. Carrick er usynlig, han bidrar kun som et unødvendig bindeledd mellom Giggs og Anderson. Selv når vi dominerer offensivt klarer ikke Carrick sette preg på kampen med annet enn å komme for sent inn i flere dueller. Jeg sier ikke at han var eksepsjonelt dårlig idag, men Anderson var bedre. Forøvrig så var alle dårlig i slutten av 2.omg med unntak av O'shea og Giggs.

 

Owen er jeg helt enig i, ikke god nok for United.

Tull og tøys at Anderson var bedre enn Carrick i dag Hyrlen. Carrick gjorde den usynlige jobben på midten utmerket og var i denne kampen for once veldig flink til å "fylle" mellomrommet. Anderson var full sjøman før han ble byttet ut... Jeg er helt enig med deg i at Carrick ikke er med nok fremover, men det er et kapittel i hans spill jeg har gitt opp for lengst. Se derimot alle 2.ballene han vinner i ren Fletcher ånd i første omgang. Det er takket være disse prestasjonene vi klarer å etablere trykk over lengre perioder i kampene. Anderson er vanligvis mye flinkere i denne rollen, enn han var i dag. Dessuten lager Ando flere idiotiske frispark i farlig posisjon, bl.a et i perfekt taylor hold. Alt i alt mener jeg Carrick var på den positive siden i dag, selv om han har langt igjen til godformen. Men kurven stiger...

 

Har ikke drukket i dag gitt. to-tre styrepils i sosialt lag på kveldinga bare. I motsettning til barnelevra til DanielZU tåler jeg endel.

 

Raste: Du mener Giggs bare bare var OK i dag? Jesus i krybben...

 

Har jeg mangel på fotballforståelse som påstår at Giggs var MOM forresten? :!:

 

Og ang Owen, til dere som mener han er god nok: Latterlig svak, TREIG, feig, svak med ball osv. Når han itillegg brenner sitters på løpende bånd har han ikke en dritt å gjøre utpå der. Sats på Welly, Macehda eller King for fucks sake.

 

PS: Håper virkelig United fansen kjøper seg noen LFC-badeballer neste helg. Fin fint å slenge inn forran Reina på kos.

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar

Bent har jo vært rimelig målfarlig så langt, men det er kanskje ikke nok badeballer i landslagsfotball?

 

Owen er ikke god nok til at det ville være forsvarlig å putte han i landslagselleveren pr. dags dato. Defoe har vist hva han kan, Rooney er selvskreven og Crouch, Bent, Carlton Cole og Agbonlahor er på høyde med Owen, om ikke bedre.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig var han grei mot city, han scorte jo mål. Hva om han hadde scort idag? hadde dere klaget like mye da? Owen er en spiss, og leser spill jævla bra. Vi ser om og om igjen at Owen kommer fra ingensted og plutselig er i en veldig god possisjon med ball, men han klarte ikke klarer å avslutte tidlig nok idag. Hans oppgave er å SCORE, og han var uheldig/udyktig idag da han ikke satte den som ble stoppet av han der pikken fra bolton, men det betyr da faen meg ikke at han er totalt ubrukelig, uten han hadde vi kanskje ikke engang vunnet!

 

Jeg sier ikke at han har en fanastisk kamp, men han var heller ikke totalt elendig kamp som noen her inne mener. Han var uheldig med en avslutning, hadde han scort her hadde mesteparten sagt: "jaja, han gjør jobben: å score!". Alle er uheldige av og til, Welbeck hadde ikke engang begynnt å tenke på å tenke på å gått på de løpene owen tok idag (selv om det ikke var noe stort antall løp). At folk tror at Welbeck hadde hatt bedre "impact" på laget er jo bare tull.

 

Forstår dere ikke hvor smart Owen faktisk er med løpene sine? Hvor mye forsvarerene må bry seg om han når de vet at han plutselig er alene foran keeper når absolutt ingen forventer det? Han er ikke bare en trussel for forsvaret, men han holder hele laget tilbake da forsvaret er mer forsiktige for å storme fremmover med to så overjordiske smarte spisser som Berbatov og Owen.

 

Vi kan ikke forvente at Owen score i hver eneste kamp selvom det er jobben hans, han har dårlige og gode dager på jobben som alle andre. En dag kommer alle til å tilbe han som en gud, hvem vet og målet hans mot City er det målet som gir oss ligagull?

Lenke til kommentar
Hva er det du sier? Jeg tror ølet har tatt deg på senga, Anderson var mye bedre enn Carrick. MYE bedre. Carrick var rett og slett usynlig. Anderson har 2 skikkelige feilpasninger, Carrick har også to. Men ser man på antall offensive involveringer skjønner man Anderson sine to. Carrick er usynlig, han bidrar kun som et unødvendig bindeledd mellom Giggs og Anderson. Selv når vi dominerer offensivt klarer ikke Carrick sette preg på kampen med annet enn å komme for sent inn i flere dueller. Jeg sier ikke at han var eksepsjonelt dårlig idag, men Anderson var bedre. Forøvrig så var alle dårlig i slutten av 2.omg med unntak av O'shea og Giggs.

 

Owen er jeg helt enig i, ikke god nok for United.

Tull og tøys at Anderson var bedre enn Carrick i dag Hyrlen. Carrick gjorde den usynlige jobben på midten utmerket og var i denne kampen for once veldig flink til å "fylle" mellomrommet. Anderson var full sjøman før han ble byttet ut... Jeg er helt enig med deg i at Carrick ikke er med nok fremover, men det er et kapittel i hans spill jeg har gitt opp for lengst. Se derimot alle 2.ballene han vinner i ren Fletcher ånd i første omgang. Det er takket være disse prestasjonene vi klarer å etablere trykk over lengre perioder i kampene. Anderson er vanligvis mye flinkere i denne rollen, enn han var i dag. Dessuten lager Ando flere idiotiske frispark i farlig posisjon, bl.a et i perfekt taylor hold. Alt i alt mener jeg Carrick var på den positive siden i dag, selv om han har langt igjen til godformen. Men kurven stiger...

Jeg er uenig, og velger å tro at dette kun er et diplomatisk hvileskjær før du igjen angriper han ;) Anderson hadde touchen i første igår, å brøt hadde flere gjenvinninger enn Carrick. God med ball både defensivt og offensivt. Carrick gjør den usynlige jobben kanskje, jeg vet ikke hvor du har lært slike Semb-uttrykk. Men han har få involveringer, å han søker aldri rom. Jeg kan ikke se at Carrick gjorde en særlig bedre kamp enn Anderson igår. Han gjør en ok kamp, det kan jeg innrømme.

 

Forøvrig er Manutd.com enig med meg i at Anderson var vår beste, i tillegg trekker de frem Evans som den beste forsvarsspilleren. Å jeg er enig, selv om han tapte noen kritiske dueller.

Lenke til kommentar

Men da tror du feil igjen. Carrick har de siste kampene bedret spillet sitt betraktelig, selv om han på ingen måte er i nærheten av å være god nok til å figurere fast i verdens største klubb. Jeg angriper Carrick når han fortjener det. Akkuratt som jeg støtter han når han fortjener det.

 

Og ikke misforstå meg. Hadde det vært opp til meg skulle vi solgt Carrick og kjøpt inn en mer offensivt tenkende spiller alla Silva. Da ville vi hatt Silva, Fletcher, Anderson, Giggs og Hargy sentralt. Så kan en spiller som Scholes komme inn å styre skuta i kamper vi dominerer spillemessig. Hadde lett vært en komplett midtbane.

 

 

PS: Spillebørsen på Manutd.com er like naiv og godsnill som Paddy sjøl. Evans ble rumpekjørt av Davies i går, å påstå noe annet er crap på boks. Rio var ikke mye bedre, men han tapte ikke alle duellene han var innvolvert i.

 

Edit 2: Vi har tydeligvis fått et par spillere nominert til Ball d'or. En pris Messi kommer til å vinne med god margin, men jeg må innrømmte at jeg koste meg med VG's avstemning sålangt.

 

Hvem fortjener prisen?

 

1. Lionel Messi 25.84%

 

2. Ryan Giggs 10.28%

 

Vidic og Rooney også innom topp 10.

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar
Men da tror du feil igjen. Carrick har de siste kampene bedret spillet sitt betraktelig, selv om han på ingen måte er i nærheten av å være god nok til å figurere fast i verdens største klubb. Jeg angriper Carrick når han fortjener det. Akkuratt som jeg støtter han når han fortjener det.

en god kamp mot Wolfsburg og et greit innhopp mot Sunderland er ikke å bedre det betraktelig. Men flisespikking, vi er hvertfall enig i at Anderson var best igår. :)

Lenke til kommentar

Hvordan klarte du å konkludere med at vi er enige om at Anderson var best igår egentlig? Beats me.. Ble det en overdose karsk?

 

Men det er uansett en dødfødt diskusjon, da jeg er temmelig sikker på at begge egentlig gir blanke faen så lenge vi vant. Vi er uansett helt på nett når det gjelder Carrick genrellt og mye annet.

 

Bare jeg som trekker skremmende like parallerer når det gjelder kampen søndag og forrige møte mellom United og Liverpool (riktignok på Old Trafford) ? Et Liverpool med kniven på strupen og et United på toppen av tabellen. Forlanger langt bedre innsats fra gutta i den kampen og dersom en spiller som feks Carrick starter/spiller kommer jeg til å kreve en god kamp. En kamp vi burde få poeng i imo.

 

 

PS. 1-0 til Wigan over horelaget City. GET INN! Fortjent som faen.

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...