Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, husker at det ble fortalt at han ikke kunne spille kant mer forrige sesong og nå er han tilbake og herjer. Reservene reiser forresten til Skottland i morgen. Begge Da Silva brødrene, Tosic, Obertan og McGinty er iallefall med dit og ifølge McGinty så er Obertan "rapid", godt å ha lynvinger i stallen.

Lenke til kommentar
Carrick - 7: Begyner vi å ane at formen kommer? Var dårlig de siste 20 som resten av laget, men jeg jævla flink til å ligge rikitg å bryte ballbanen i dag. Slår mye trygt og lar Ando ta seg av de dristige ballene. Alt i alt en positiv kamp.

 

Anderson - 6: Starter veldig bra, men er en svak i slutten av 2.omg.

Hva er det du sier? Jeg tror ølet har tatt deg på senga, Anderson var mye bedre enn Carrick. MYE bedre. Carrick var rett og slett usynlig. Anderson har 2 skikkelige feilpasninger, Carrick har også to. Men ser man på antall offensive involveringer skjønner man Anderson sine to. Carrick er usynlig, han bidrar kun som et unødvendig bindeledd mellom Giggs og Anderson. Selv når vi dominerer offensivt klarer ikke Carrick sette preg på kampen med annet enn å komme for sent inn i flere dueller. Jeg sier ikke at han var eksepsjonelt dårlig idag, men Anderson var bedre. Forøvrig så var alle dårlig i slutten av 2.omg med unntak av O'shea og Giggs.

 

Owen er jeg helt enig i, ikke god nok for United.

Lenke til kommentar
Skjønner meg ikke på Giggs. Pluttselig i år så er han like god til å dribble som han var back in the days.

Brad Pitt kan bare gå å legge seg. Ryan Giggs skulle hatt hovedrollen i Benjamin Button. Det er flere ganger i år jeg har fått flashback til 99 semi'n mot Arsenal denne sesongen. I dag også.

 

Når det gjelder Owen så virker det som om karen ikke vet hva en fotball er og han bør holde seg til det han faktisk kan; posisjonere seg riktig og gå på gode løp.

 

Og til alle dere fylle-skribenter: la meg være et godt forbilde for dere! Høy promille men null skrivefeil. Trenger bare å konsentrere seg litt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Og til alle dere fylle-skribenter: la meg være et godt forbilde for dere! Høy promille men null skrivefeil. Trenger bare å konsentrere seg litt.

Klokken er halv ti, da forventer man null skrivefeil, selv etter to øl.

Lenke til kommentar

Valencia legger den til Neville og Neville dytter den inn til Valencia som legger til rette på første touch og dunker den inn på andre, så ja. Owen er generelt for dårlig til å være så delaktig i spillet som han prøver å være. Jeg vil heller se Welbeck fremfor han. Jeg tror dessuten 90 % av grunnen Owen valgte å spille for oss er fordi han ønsket å spille seg til en plass i VM-troppen, men den drømmen kommer neppe til å bli oppfylt når han konkurrerer med spisser som Defoe, Cole, Agbonlahor, Rooney, Crouch og Heskey.

Lenke til kommentar
Skjønner meg ikke på Giggs. Pluttselig i år så er han like god til å dribble som han var back in the days. I tillegg kan han holde på med denne herjingen på kanten gjennom hele kamper. Han fungerte utmerket sentralt i fjor, og da var jeg overbevist om at det var en nødvendig omskolering, men nå herjer han totalt på vingen igjen. Giggs er bare elsk <3

De siste årene har jo Ronaldo stått for den herjingen, og da ble Giggs litt usynlig på motsatt kant. Mye av spillet foregikk rundt Ronaldo, og da trengte vi ikke mer offensive spillere enn Park på andre side. Etter da å ha prøvd Giggs sentralt i noen kamper, virket det som en veldig god idé og SAF fortsatte med det. På den måten kunne man ha en veldig offensiv kantspiller, og en veldig defensiv, samt. en genial spiller sentralt på banen, Nå som Ronaldo er borte, så er Giggs vår beste kantspiller.

 

Konklusjon: Giggs har aldri vært en dårlig kantspiller. Vi hadde rett og slett ikke bruk for han der, med Ronaldo på laget. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...