Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Epic mål til Sunderland. :!:

 

Vi spilte en god kamp i dag, men slapp de farlig mye inn i kampen på slutten. Målet var en elendig jobb at Rio som bare stod der.

 

Top of the League!

Nei Rio gjør helt rett, selger han seg er det enda mer fri bane selv om presset nok kan være bedre. Feilen ligger hos Neville som er den som skal være på høyrekanten å støte med en gang. Han var ikke der eller i feltet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det ser ut som at ballen gikk via Johnson også, så jeg tviler på at ballongen hadde noe særlig effekt. Det ser ut som at Reina blir litt forvirret, dog.

 

Tviler på at badeballen hadde særlig effekt? Reina går jo etter den og fotballen skifter retning. Det der er en enkel redning for keeper hadde det ikke vært for badeballen. Men det blir jo ufattelig morsomt, spesielt ettersom det er en Liverpool-supporter som gjør det. Tipper han får ganske bank på skolen på mandag. Også er han ginger i tillegg...

 

Det eneste som kan gjøre dette værre for en Pool-supporter må være om Michael Owen blir matchvinner neste søndag... :thumbup:

 

Beundrer Berbatov og Giggs akkurat nå, noen syke detaljer.

Lenke til kommentar
Epic mål til Sunderland. :!:

 

Vi spilte en god kamp i dag, men slapp de farlig mye inn i kampen på slutten. Målet var en elendig jobb at Rio som bare stod der.

 

Top of the League!

Nei Rio gjør helt rett, selger han seg er det enda mer fri bane selv om presset nok kan være bedre. Feilen ligger hos Neville som er den som skal være på høyrekanten å støte med en gang. Han var ikke der eller i feltet.

Når pasningen gikk bort til Bolton-spillern kunne han tatt tre skritt frem og brutt pasningen.

Lenke til kommentar
Vi spilkler uten blant annet Rooney og Ronaldo som vi hadde i fjor, men viser ALDRI tegnj til svakhet.

Vel.. Blackout de siste 20 eller? :p

haham, heller lykkessrus. ser hva du mener, men tror du og skjønner hva jeg mener. offensive spillet lider NULL. at Bolton presser etter de får en scoring er naturlig. Jeg vil ikke diskutere nå :) Alt er bare kos i lykkeland.

Lenke til kommentar
Her er en bedre vinkel av målet til Sunderland.

 

Det ser ut som at ballen gikk via Johnson også, så jeg tviler på at ballongen hadde noe særlig effekt. Det ser ut som at Reina blir litt forvirret, dog.

Ballen er jo ikke nær Johnson..

 

Stopp videoen på 12 sekunder og fortell meg det en gang til.

Ballen er jo ikke nær Johnson..

 

Den er jo nær. Enten er den borti Johnson, hvis ikke er det snakk om et par cm, kanskje mm.

Lenke til kommentar
Epic mål til Sunderland. :!:

 

Vi spilte en god kamp i dag, men slapp de farlig mye inn i kampen på slutten. Målet var en elendig jobb at Rio som bare stod der.

 

Top of the League!

Nei Rio gjør helt rett, selger han seg er det enda mer fri bane selv om presset nok kan være bedre. Feilen ligger hos Neville som er den som skal være på høyrekanten å støte med en gang. Han var ikke der eller i feltet.

 

Målet kom jo kun pga. en ekstremt slett klarering av Neville, etter den tabben var skaden allerede skjedd.

Lenke til kommentar

Evans og Rio kan ikke spille sammen når vi møter lag som spiller høyt. Evans taper ALLE dueller med Davies og Rio er latterlig dårlig posisjonert kamper over. Må si at jeg er noe skuffet over den bakre fireren med untak av Nev faktisk.

 

VDS - 7: trygg, men har lite å gjøre. Viser rekkevidden ved et par ganger, en sårt tiltrengt rekkevidde.. Hint hint Foster! Men en ting må sies, Bolton fikk feilaktig annullert en goal. For det var ikke frispark til VDS, det var ei blunder akkuratt som Foster gjorde. Ikke bra.

Neville:

 

Neville - 8: God defensivt og har et par strålende innvolveringer fremover i første omgang. Fikk til og med assist i dag!

 

Evra - 7: Får syveren ene å alene pga hans gode offensive bidrag. Er ofte feilplassert og taper mye dueller i boksen.

 

Evans - 4: I dag var han rett å slett dårlig. Vinner kanskje to dueller i kampen. Taper et tjuetalls. Slår også elendig pasninger rett som det er. Burde også scoret, men pluss for å være i posisjon.

 

Rio - 5: Mye av det samme som Evans, men har mange brytninger og tar ut farlig rom. Rusher litt mye dog, det vil vi ikke ser mer av. Får sikkelig flashback til Leeds dagene med Rio om dagen.

 

Giggs - 8+: Gidder ikke skrive noe lengre. Latterlig fyr, fuckings ailien.

 

Valencia - 7: Fint mål og kommer til mye innlegg og sjanser. Stort minus at han forsvinner HELT i store perioder av kampen og at han bruker for mange toutcher når vi kontrer

 

Carrick - 7: Begyner vi å ane at formen kommer? Var dårlig de siste 20 som resten av laget, men jeg jævla flink til å ligge rikitg å bryte ballbanen i dag. Slår mye trygt og lar Ando ta seg av de dristige ballene. Alt i alt en positiv kamp.

 

Anderson - 6: Starter veldig bra, men er en svak i slutten av 2.omg.

 

Berba - 7+: Har dårlig tid, må rap it up. God som alltid.

 

Owen: 3-: Ikke god nok for United :)

Lenke til kommentar

Jeg blir faktisk nesten litt flau på Owens vegne når han prøver å møte for å få ball (hvorfor i all verden gjør han dette?) og skal være delaktig. Han ser klønete ut og er ikke god til spille ball. Han må ligge og lure gjennom hele kampen og la noen andre ta seg av det der. Det var en god kamp i dag, ikke like bra som academy-kampen, men en god kamp inntil de siste 20.

Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne at noen mener Giggs var banens beste i dag, for det var han ikke. Mange fine ting han gjorde, men han ble altfor ego i endel situasjoner og rotet vekk ballen. For meg så var Berba, og Valencia bedre i dag.

Ikke mistforstå meg, Giggs var OK i dag, men ikke banens beste.

Lenke til kommentar

Owen gjorde da ingen veldig dårlig jobb, men heller ikke noe bra jobb. Syns han sliter fælt med 1mot1, og er også veldig flink til å bli usynlig. Dog, han var gratis og kontrakten er jo sånn etter hvordan han presterer, så jeg mener han er gull verdt uansett hva. Kan jo ikke tape noe, og han har jo reddet oss.

Hadde vært fint om han hadde puttet mot Pool på Anfield kommende helg.

Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke på Giggs. Pluttselig i år så er han like god til å dribble som han var back in the days. I tillegg kan han holde på med denne herjingen på kanten gjennom hele kamper. Han fungerte utmerket sentralt i fjor, og da var jeg overbevist om at det var en nødvendig omskolering, men nå herjer han totalt på vingen igjen. Giggs er bare elsk <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...