Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi savnet Giggs mot Sunderland. Se hvor rå han er. Herlig teknikk, fantastiske innlegg. Ganske sikker på at det hadde blitt tre poeng med han den dagen.

Fy faen, for en herlig helg. Top of the league, tap for Chelsea, og Liverpool kan gå rundt og si "neste år". Blir ikke særlig bedre enn det. :)

Lenke til kommentar

Herlig seier. Vi burde ha avgjort kampen lenge før Bolton reduserte. Berbagud HERJET i dag, og det samme gjorde Giggs.

Og kudos til Bent, og han prepubertale Liverpool-supporteren som kastet ut en ballong, og attpåtil ble filmet. Kos deg i Merseyside fremover med voldtekter og overfall. Håper du liker'n i toern! Cunt :)

TOP OF THE LEAGUE.

Skål.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Han kommer til og få det hardt fremover ja. Om ikke skal jeg personlig leie inn noen til assrape han(stiller du deg frivelig Points?).

Liverpool spilte forøvrig meget dårlig idag.

Lenke til kommentar
Berbatov er ikke helt i hundre idag må jeg si =/

Hva er det du snakker om? Berbatov var kanskje vår beste offensive spiller, pasningene hans er forløsende for vårt offensive spill. Flikken gjennom til Owen var ufattelig, å slikt gjør han hver kamp.

Eg dør :cry:

HVorfor tar vi ut Evra?

Ikke for å angripe deg, men det er jo helt klart for å få luftstyrke i de siste 5min. Evra er ubrukelig i duell mot Knight, Taylor og Davies. Et godt bytte som også betalte seg iform av at O'shea vant alle sine dueller.

Uansett, Berbatov er vår beste offensive spiller. Overall er Giggs best. Banens dårligste på United er soleklart Carrick, mannen er usynlig. Å de involveringene han har er elendig, Anderson spiller alene sentralt virker det som. Carrick virker idag som et mellomledd vi ikke har bruk for. Han sinker spillet til de grader de få gangene han er involvert å det ikke ender i feilpasninger. Han er tilbake der han var før Wolfsburg kampen. Grøss. Hadde det ikke vært for Berba og Giggs idag kunne det blittt stygt. Valencia er også strålende til å spille på de strengene han kan, det er ikke særlig mange. Men når han gjør det så godt med de få han har så blir det bra. Spesielt med en Berba som gir han lissepasninger.

Så kommer vi til Owen, pluss for å ville involvere seg i spillet. Negativt at han fakisk gjør det siden det faktisk trekker oss ned. Vær en luring i boksen Owen, ikke noe mer. Så kommer ankepunktet mitt på han idag en måltyv skal han være, idag er han langt fra det. Dårlige touch og trege avslutninger.

En god kamp frem til det 70ende minutt, da forsvinner alt av kraft. Jeg skjønte hva som var i gjerdet når Anderson slår en slurvete støttepasning Rio heldigvis er våken på. Da så jeg at de trodde vi allerede hadde vunnet. Fryktelig at vi ikke klarer å kontrollere det her helt inn. Heldigvis var Evans og Rio på tå hev, selv om Neville var som en hodeløs kylling. Å Carrick ikke klarer å styre noe som helst når Bolton presser. Målet er forresten ene og alene Gary Neville sine feil. Evra skal ikke vinne den duellen, at innlegget kommer er grunnet at Neville er TOTALT feilplassert å Rio dermed må ut og støte.

Uansett 70min med grei fotball, 20min med håpløs hasardfotball. Kjemperunde ble det uanett, Liverpool er løpet kjørt for. De er rett og slett ikke god nok. Chelsea, haha. Vel jeg gliser nok i søvne inatt.

Å lagoppstillingen mot Liverpool bør være klar allerede.

Sar.

O'shea, Vidic, Rio, Evra

Valencia, fletcher, Anderson, Giggs

Rooney og Berbatov.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Hva skal man si? Jeg savna ikke Rooney idag, men Owen kan jobbe litt med farten sin, så hadde han ihvertfall hatt et mål. Berbatov er outstanding. Giggs fighter for hele Manchester, han skulle vært engelsk. Giggs-xxx-Scholes-Beckham for 7-8 år siden hadde vært rått.

Jeg får kun aktivt med meg andre omgang pga a-lagskamp, men det jeg får med meg er vilje. Vi rir på 2-0, men United styrer kampen, og det er en fryd å se på. Jeg har nevnt Giggs, han tar to vendinger på to personer to ganger, og kommer seg til en god mulighet, det er ikke mulig å ikke elske fyren. Valencia er klasse, ikke verdensklasse, men klasse. What more could you expect from a £16m pounds?

Et lite minus er de siste ti minuttene. Satt med hjertet i halsen, imens VDS plukka baller på baller. Welbeck hadde en elendig involvering der han omtrent gir ballen til en ryggende forsvarer. Hva var vitsen med å sette inn Scholes? Det første han gjorde var å lage et frispark.

Til slutt, SATAN SÅ DEILIG! Må sitere lillesøster idag:

Månen skinner

Manchester vinner

Månen raper

Liverpool taper

Lenke til kommentar
Han kommer til og få det hardt fremover ja. Om ikke skal jeg personlig leie inn noen til assrape han(stiller du deg frivelig Points?).

Hvis du hjelper meg med lokalisering av g-punkt. Jeg skal gi den gutten nytelse så det holder jeg!

Her er en bedre vinkel av målet til Sunderland.

Det ser ut som at ballen gikk via Johnson også, så jeg tviler på at ballongen hadde noe særlig effekt. Det ser ut som at Reina blir litt forvirret, dog.

Ballen er jo ikke nær Johnson..

Endret av Points
Lenke til kommentar

FY FAEN IHÆLVETTE. FOR en jævla start etter landslkaspausen!! Vi spilkler uten blant annet Rooney og Ronaldo som vi hadde i fjor, men viser ALDRI tegnj til svakhet. ONE UNITED!! Dette er noe av det beste jeg har vært med på. Snakker ie berusa< tilstand, men fy faen så deilig dette er. Chelsea taper, Liverpool staper og United leker med Bolton. Giiggs? Berbatov?? Valencia? Faen for et lag vi har! Dette er det beste i verden. Jeg blir blåst av hvordan spillerne våre err. Kunne gifta meg meed alle og enhver. GLORY GLORY!!

CRAP, 25. vi spiller mot Liverpool, dama har bursdag da :(

UTD KIDS WIFE.

Herlig seier. Vi burde ha avgjort kampen lenge før Bolton reduserte. Berbagud HERJET i dag, og det samme gjorde Giggs.

Og kudos til Bent, og han prepubertale Liverpool-supporteren som kastet ut en ballong, og attpåtil ble filmet. Kos deg i Merseyside fremover med voldtekter og overfall. Håper du liker'n i toern! Cunt :)

TOP OF THE LEAGUE.

Skål.

:D

Hart rfaen ikke ord!! :D Dette er fsawen meg for godt.

Har gutta starta å vorse allerede?

10hi :)

Lenke til kommentar
Berbatov er ikke helt i hundre idag må jeg si =/

Hva er det du snakker om? Berbatov var kanskje vår beste offensive spiller, pasningene hans er forløsende for vårt offensive spill. Flikken gjennom til Owen var ufattelig, å slikt gjør han hver kamp.

Eg dør :cry:

HVorfor tar vi ut Evra?

Ikke for å angripe deg, men det er jo helt klart for å få luftstyrke i de siste 5min. Evra er ubrukelig i duell mot Knight, Taylor og Davies. Et godt bytte som også betalte seg iform av at O'shea vant alle sine dueller.

Visst du ser litt lenger opp på siden her nominerer jeg selv Berbatov som banens beste, men det var en liten periode i første omgang han mista ball en del mer enn han bruker å gjøre.

Enig i det med Evra, men syntes Evra hadde spillt rimlig bra idag...

Endret av Sveern
Lenke til kommentar
Her er en bedre vinkel av målet til Sunderland.

Det ser ut som at ballen gikk via Johnson også, så jeg tviler på at ballongen hadde noe særlig effekt. Det ser ut som at Reina blir litt forvirret, dog.

Ballen er jo ikke nær Johnson..

Stopp videoen på 12 sekunder og fortell meg det en gang til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...