PSV Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 http://link.brightcove.com/services/player...ctid=1137849195 Ferguson sier han mener Heinze har en framtid i United? Heinze har ingen fremtid i United. 9251230[/snapback] Spillmessig så har han vel, men bortsett fra det, neppe. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hargreaves får 4, digg. Det er det perfekte nr for en dypt liggende hardarbeidende midtbanespiller 9251487[/snapback] Og legender som Vieira og Makelele kan nevnes som andre berømte defensive terriere. Skal Hargreaves spille seg inn i denne gruppen? Krysser fingrene! Og Heinze er en jævla Judas, vil ikke ha han spillende for klubben! Ikke pokker om han skal til Liverpool heller, nei, ut av landet med'n. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 fins det terminal liste over kampene til united, som man kan synk'e over på mobilen? husker VM 2006 hadde de sånn, veldig kjekt! Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ja, det hadde vært digg.. Har sitti og lagt inn manuelt de siste sesongene.. Det er litt stress... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) http://www.dagbladet.no/sport/2007/08/10/508483.html Tevez slo gjennom for alvor mot slutten av fjorårssesongen, da han bøttet inn mål, og nærmest på egenhånd sørget for at daværende arbeidsgiver West Ham berget plassen i serien Nå skal han bevise at han kan gjøre det samme for «de røde djevlene.» Endret 10. august 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Skulle det være noe galt i det da? Tilgi meg hvis jeg tar feil, men er det ikke United som er kjent som "The Red Devils"? Edit: Oooooooooja!! Tok den nå Endret 10. august 2007 av TeggY Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 http://www.dagbladet.no/sport/2007/08/10/508483.html Tevez slo gjennom for alvor mot slutten av fjorårssesongen, da han bøttet inn mål, og nærmest på egenhånd sørget for at daværende arbeidsgiver West Ham berget plassen i serien Nå skal han bevise at han kan gjøre det samme for «de røde djevlene.» 9253420[/snapback] Hehe, den kan misforståes Lykke til imorra. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Må nok vente til kl. 17.00 på søndag får vi får sett vårt kjære United, men skal nok klare å få varmet opp med en fem seks kamper i løpet av lørdagen og søndagen får United kjører i gang... 9248811[/snapback] Ja jeg så feil av datoer! Hva faen, en hel dag til å vente Men nå kan jeg forsåvidt si det. I morgen starter det! oh'boy oh'boy oh'boy! Catch us if you can! 3-0 i morgen, Rooney, Carrick og Vidic putter Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Slipper å stresse meg ned til puben imorra, Sunlun - Spurs og Hammers - Shitty på TVN. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 I morgen så smeller det igjen Da tipper jeg at det blir 6-2 til United ( Ja, kjempe-åpning i år å ). Rooney putter 2, Ronaldo 1 eller 2, Nani, Vidic... Og er det i dag Chelsea spiller? Mot hvem? Idag taper dem 3-1 Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Chelsea spiller i morra. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 chelsea spiller borte mot birmingham i morgen noen timer før United, tror ikke de taper, men at de kan "klare" uavgjort er det vel et lite håp om... 6-2 mot Coppell sitt mannskap, har mer tro på halvparten av det resultatet der... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Finner ingen Sunderland tråd, men jeg ønsker Roy Keane lykke til denne sesongen, bortsett fra kampene mot oss. Godt å se Roy tilbake i PL Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Finner ingen Sunderland tråd, men jeg ønsker Roy Keane lykke til denne sesongen, bortsett fra kampene mot oss. Godt å se Roy tilbake i PL 9255788[/snapback] Og han skal ut i ilden om fem minutter. Tror dessverre at han taper mot et Spurs-lag som er sterkere enn de har vært på lenge. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jævla fittene i TVN viser ikke PL. Forbanna horer hele gjengen. http://www.tvnorge.no/index_programoversik...l?tm=1186783200 De skal visst vise neste uke, og jeg som ikke stresset med å dra ned på puben, slik at jeg kunne sove til halv 2, faens møkkakanal. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jævla fittene i TVN viser ikke PL. Forbanna horer hele gjengen. http://www.tvnorge.no/index_programoversik...l?tm=1186783200 De skal visst vise neste uke, og jeg som ikke stresset med å dra ned på puben, slik at jeg kunne sove til halv 2, faens møkkakanal. 9255905[/snapback] Hva faen? Har gleda meg til dette i hele dag, også når jeg skrur på så er det bare en hel helvetes haug med horesåpeserier! Det står jo faen meg på nettet at det er 11.08.07, I DAG! Faen asså... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Så, så, husk å puste! Det er nok ikke TVN-folka som skal slaktes, tror ikke TVN-ledelsen hadde hatt noe imot å sende PL og få høyere tilskuertall, men det er vel en avgjørelse tatt av de som eier C+/TVN. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Så, så, husk å puste! Det er nok ikke TVN-folka som skal slaktes, tror ikke TVN-ledelsen hadde hatt noe imot å sende PL og få høyere tilskuertall, men det er vel en avgjørelse tatt av de som eier C+/TVN. 9256294[/snapback] Jeg var trøtt og sinna, shit happens Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Skaff dere canal digital, flatskjerm 42"-50" og skikkelig anlegg hjemme, så er det bedre enn pub, slipper stress Tror det blir 3-0 som Hyrlen sa, men Rooney putter 2 og giggs 1 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Så, så, husk å puste! Det er nok ikke TVN-folka som skal slaktes, tror ikke TVN-ledelsen hadde hatt noe imot å sende PL og få høyere tilskuertall, men det er vel en avgjørelse tatt av de som eier C+/TVN. 9256294[/snapback] taktisk så ville det vel vert lurere å sende på TVN, fordi jeg vil tru det er flere som har det enn c+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå