Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Wellbeck er god nok for PL, men kanskje ikke stabil nok for et topplag enda. Han burde få prøve seg mer.

@Corey: Hva har Machede vist, annet enn et supergoal mot Aston Villa? Wellbeck f.eks sendte oss f.eks omtrent egenhendig videre i ligacupen, mot et PL-lag.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For all del, ikke undervurder Bolton. Vi så hva som skjedde da vi undervurderte Sunderland. Spar Welbeck og Macheda til LC, FA-cupen og PL-kampene mot slutten av sesongen (hvis PL er avgjort).

United spillte ikke uavjort mot Sunderland på grunn av at VI (supportere) undervurderte dem. Vi kan undervurdere til vi spyr, så lenge spillerene ikke gjør det.

Tror ikke det blir noen av de to talentene med det første jeg heller når vi faktisk har Owen og Berbatov i trening igjen.

Noen som vet hvordan det går med Rooney og om han har sjangs til å nå kampen?

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar
Wellbeck er bedre og mer rutinert enn Macheda.

På hvilken måte er han bedre?Av det jeg har sett av begge virker Macheda veldig moden for sin alder i forhold til valgene han tar,mens Wellbeck har vist lite av hva han innehar av talent (bortsett fra en supergoal mot Stoke).

Macheda moden? Han viste allerede etter førstelagsdebuten ifjor at han generelt syntes han var for god reservelaget når han spilte og han er neimen ikke mye å skryte av for reservene i år heller. Joshua King har faktisk imponert mye mer enn Macheda. Macheda har også vært nær ved å miste plassen sin i U21-laget til Italia grunnet umodenhet. Jeg vil gjerne se Welbeck, men i U19-EM i sommer var han håpløs. Jeg synes fortsatt Welbeck innehar mer talent enn Macheda og han imponerte mer enn Macheda på førstelaget ifjor, det eneste jeg har å utsette på han pdd. er at han virker svært enfotet.

Lenke til kommentar
Du synes han virker mer moden i valgene. Var det derfor han holdt på å bli utvist den ene PL-kampen han startet ifjor?

Uansett, jeg er ganske likegyldig og håper selvsagt den beste av de to får prøve seg mest. Ingen vet det bedre enn SAF.

Jaja,seff er jeg også likegyldig(i den forstand at in SAF we trust,men håper mest på Macheda).

Ja jeg synes han er ganske moden i den forstand han framtrer med ball.Han har en slags sikkerhet over seg som gror på deg etter noen år på banen.Mange "kids" virker som di er redde for ballen når di får den og prøver bli kvitt den fortest mulig eller gjøre noe "spesielt"...Macheda derimot spiller som en etablert spiller.

Men dette er jo seff mitt synspunkt :yes:

@Wisbatov: svar overfor :thumbup:

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Veit, jævla fuckings irriterende. Tror ikke Owen greier seg der alene på topp med fyren han evt. blir partner med på topp.

En målsnik er kanskje akkurat det vi trenger mot Bolton.

Uansett om Berba hopper på et fly idag er han klar til i morgen. Hadde vært sinnsykt morsomt om King hadde fått starte, men det er ekstremt usannsynlig. Selv om det er han som har vært best av spissene på reservelaget ifølge enkelte. Det eneste som er litt kjipt da er jo at han blir matchet samme med Owen, som ikke akkurat er den ideele partner for han.

Lenke til kommentar
Jeg er helt enig, men han dømmer fortsatt ofte kamper ihjel om han har dagen. Uansett bedre enn for to sesonger siden, alt er bedre enn ryggradsløse dommere som Webb som faen har tapt seg.

Ikke glem all den jævla pratingen hans, mannen skulle ha hatt eget talkshow ikke dommerfløyte, latterlig dommer.

Lenke til kommentar
Jeg er helt enig, men han dømmer fortsatt ofte kamper ihjel om han har dagen. Uansett bedre enn for to sesonger siden, alt er bedre enn ryggradsløse dommere som Webb som faen har tapt seg.

Ikke glem all den jævla pratingen hans, mannen skulle ha hatt eget talkshow ikke dommerfløyte, latterlig dommer.

Han har jo lagt av seg mye av dette heldigvis. Men vi får se i morgen, om det blir mye dueller som det garantert blir har han nok sjansen til å blåse den ihjel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...