Latias Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 CSKA - United på Viasat 4 Bra det. Hadde ikke trodd det, i og med at kampen blir spilt tidlig. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Wtf: Ferguson skrev brev til Standard Lieges kaptein Steven Defour. Defour blir sett på som en meget talentfull spiller, og tidligere har blant andre Liverpool, Everton, Arsenal og Manchester City vist interesse for spilleren. Everton fikk også et bud på £9 millioner avvist i sommer. 21-åringen har nå pådratt seg en skade som vil holde han utenfor spill frem til januar og Sir Alex Ferguson har nå sendt han dette "bli frisk"-brevet: "Kjære Steven. Jeg har nettopp hørt om skaden din og på vegne av Manchester United vil jeg ønske deg en rask og full bedring. Jeg er sikker på at du akkurat nå føler deg forferdelig og at du har mange spørsmål. Dette er naturlige bekymringer, men jeg må fortelle deg at moderne medisin og behandling er utrolig, du må stole på dem" "Jeg skal følge fremgangen din tett og holde kontakt med klubben din for å få nyheter om forbedringen" Defour selv var naturligvis veldig glad for United-managerens brev og omtanke. "Jeg synes oppmerksomheten er fantastisk, men jeg vil ikke at folk skal tro at jeg allerede er i Manchester. Det stemmer ikke i det hele tatt. Men hvis de banker på døren skal jeg naturligvis ikke skape problemer," sier han til Het Laatste Nieuws. Kilde: SkySports _____ Hattricket til Berba. Han ble også far til en jente idag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Hva skal han i Manchester egentlig? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 CSKA - United på Viasat 4 Bra det. Hadde ikke trodd det, i og med at kampen blir spilt tidlig. Herlig! Gleder meg! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 [ Når rekorden røyk rundt juletider var han ikke direkte stabil. Rekorden med antall kamper uten baklengs? Den røk vel i februar og det var polakken. Eller var det han du kanskje mente? Litt over nyttår da. Ja. Var polakken som ble diskutert. Liker du å kverulere med meg? bøgquote Rekorden røk 21 februar, det er ikke akkurat rundt juletider. Om jeg liker å kverulere med deg? Jeg liker å ha fakta på bordet, hvordan du kunne tro at rekorden røk rundt juletider er for meg et under. Det var forøvrig litt uklart om du mente Kus eller Foster utifra den diskusjonen som pågikk. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 [ Når rekorden røyk rundt juletider var han ikke direkte stabil. Rekorden med antall kamper uten baklengs? Den røk vel i februar og det var polakken. Eller var det han du kanskje mente? Litt over nyttår da. Ja. Var polakken som ble diskutert. Liker du å kverulere med meg? bøgquote Rekorden røk 21 februar, det er ikke akkurat rundt juletider. Jula varer helt til påske. Første dag på SFO i dag. Ser ut som den samme bølgen som vi hadde på 90-tallet. "Rowi Førdinan" og Berbatov er visst favorittene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Jobber du på SFO? Btw, noen som skal få med seg filmen Looking for Eric? Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg jobber også på SFO. Her er det Barcelona. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg jobber også på SFO. Her er det Barcelona. Da er det å snu på det "Ta med plakater der det står Zlatan suger, Rooney duger" Og spe på om hvor fantastisk United er! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg jobber også på SFO. Her er det Barcelona. Det var et par av de og. Bl.a. en i Messi-drakt. Jeg kjenner også til kidz som "heier på både Mænnju og Basjelåna". Jobber du på SFO? Forhåpentligvis. Btw, noen som skal få med seg filmen Looking for Eric? Har den liggende. Ikke orket å se ennå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Hva slags piss er det? Den ble vist på begynnelsen av juni i England, men kommer ikke på kino her før i morgen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 "Liggende" som i en "digital versjon" hvis vi skal kalle det det. Mer enn det snakker vi ikke om. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Var ikke deg jeg siktet til. Poenget var at filmen kommer til Norge først nå, mens den ble vist i England for lenge siden... Kamp om 44 timer. Hva forventer vi? VDS O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra Fletcher - Carrick - Giggs - Nani Berbatov - Owen Valencia og Andy er nok ikke hjemme før i morgen. Rooney skadet, best å spare han. Bolton hjemme burde slås, uansett. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Savner storseier og seiers rekke, 2x owen og hatrick på Berbatov, mer realistisk får du det ikke Endret 15. oktober 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Gratulerer, Berbatov. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Er interessert i å kanskje se Wellbeck istedenfor Owen, særlig hvis sistnevnte ikke er 100%. Men det spørs om SAF tør/burde. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Er interessert i å kanskje se Wellbeck istedenfor Owen, særlig hvis sistnevnte ikke er 100%. Men det spørs om SAF tør/burde. Hell no...Gi meg Macheda Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Er interessert i å kanskje se Wellbeck istedenfor Owen, særlig hvis sistnevnte ikke er 100%. Men det spørs om SAF tør/burde. Hell no...Gi meg Macheda Wellbeck er bedre og mer rutinert enn Macheda. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 For all del, ikke undervurder Bolton. Vi så hva som skjedde da vi undervurderte Sunderland. Spar Welbeck og Macheda til LC, FA-cupen og PL-kampene mot slutten av sesongen (hvis PL er avgjort). Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Wellbeck er bedre og mer rutinert enn Macheda. På hvilken måte er han bedre?Av det jeg har sett av begge virker Macheda veldig moden for sin alder i forhold til valgene han tar,mens Wellbeck har vist lite av hva han innehar av talent (bortsett fra en supergoal mot Stoke). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå