Latias Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Berba er fantastisk. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Hvor ser dere Berbatov? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Vi får håpe på et nytt et til helgen Det blir vm på Bulgaria ja? Endret 14. oktober 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Få Agbonlahor til klubben Ikke god nok spør du meg. Du slår meg forresten som veldig anglofil, stemmer det? England uten Rooney = Kjedelig. Edit: Nei, ble ikke VM på Bulgaria. Endret 14. oktober 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Jeg synes engelske lag bør ha en viss mengde engelske/britiske spillere ja, om det er det du mener Edit synd med Bulgaria. Skal bli spennende å sette opp et lag med spillere som ikke kommer til vm. Zlatan er vel ute. Endret 14. oktober 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Hvor ser dere Berbatov? Her kan du se Berbatov. Bare hyggelig. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Hva skulle jeg gjort uten deg Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Hyggelig å se at både Tošić og Nani også har skåret for sine respektive lag. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Litt fasinerende at en middels+ reservelagsspiller for United er god nok for et lag som har kvalifisert seg til VM. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Syk reaksjonsreddning av Foster. På den påfølgene corneren er han ute i ingenmansland. Blir ikke klok på den fyren. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Syk reaksjonsreddning av Foster. På den påfølgene corneren er han ute i ingenmansland. Blir ikke klok på den fyren. Ung keeper: Gode reflekser. Ung keeper: Lite erfaring / dårlig håndtering av press / mange feilvalg. Virker som om han har vært for mye sammen med PIG, selvom sistnevnte faktisk (som jeg vet om) aldri har gjort noe større brølere for oss. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Mangel på erfaring ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Når rekorden røyk rundt juletider var han ikke direkte stabil. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Å dæven for et skjegg Beckham har Beckham kan vel gjøre noe temmelig stort kommende sommer. Om han scårer så har han scåret i 4 vm. Det er vel 3 briter som har scåret i tre vm. Beckham, Joe Jordan og en til. Kanskje Lineker. Endret 14. oktober 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Når rekorden røyk rundt juletider var han ikke direkte stabil. Rekorden med antall kamper uten baklengs? Den røk vel i februar og det var polakken. Eller var det han du kanskje mente? Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Beckham kan vel gjøre noe temmelig stort kommende sommer. Om han scårer så har han scåret i 4 vm. Det er vel 3 briter som har scåret i tre vm. Beckham, Joe Jordan og en til. Kanskje Lineker. Beckham og Jordan er de eneste britene som har skåret i tre mesterskap. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Det er Manchester United spillere som må gjøre det vet du Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) [ Når rekorden røyk rundt juletider var han ikke direkte stabil. Rekorden med antall kamper uten baklengs? Den røk vel i februar og det var polakken. Eller var det han du kanskje mente? Litt over nyttår da. Ja. Var polakken som ble diskutert. Liker du å kverulere med meg? bøgquote Endret 15. oktober 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Hoen ikke lett å se sånn umiddelbart at du diskuterte PIG bare på bakgrunn av at String Emil nevnte at han ikke hadde gjort noen store brølere, når alle andre diskuterer Foster. So shut up! Det problemet me har med keeperplassen fremover nå er jo et klassisk keeperproblem. Skal eg keeper bli god så må han spille. Men hvor mange dårlige og avgjørende kamper skal han stå før man konkluderer med at han ikke er god nok enda? Så får man jo en ond sirkel av dimensjoner der man alltid mangler erfaring og enden på visa er at man nok blir nødt til å kjøpe en dyr eldre keeper som koster mye peng og som kan ta av for keeperproblemet i noen år. Føler igrunn det har vært historien helt siden Schmeichel, og det er igrunn ganske logisk at ting vil bli sånn når man får etterdønningene etter en keeper som var så sinnsykt god og stabil og spilte så mange år på laget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Vetta hoen eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå