Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Dalende formkurve. DAAAAAAAAAAAAAAAAAAALENDE. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Utrolig artig at nordmennene i klubben får det til for tiden. Håper de bare fortsetter utviklingen nå. Synest Eikrem har vært anonym veldig lenge. King derimot har markert seg tidlig. 17 år er jo småtterier enda. Eikrem har vore anonym litt for lenge ja, så det spørs nok om han nokongong blir god nok til å kjempe om ein fast plass på United, men han har tatt enorme steg den siste sesongen. Mykje av grunnen til det er at han endelig har vokst skikkelig og fått på plass litt meir musklar på kroppen. Teknisk og taktisk har han vore svært bra veldig lenge. King er veldig spennande. Har veldig bra grunnfysikk og voldsom fart og under ledelse av ein av dei mest legendariske angriperane United har hatt, så er det vel lov å håpe at utviklinga hans vil fortsette. Det er temmelig hard kamp om plassane etterkvart på reservelaget, med mange dyktige spelarar, så om han skal klare seg så må han heilt klart jobbe som ein helt. Vi skal vel ikkje sjå heilt vekk ifrå at Obertan kan bli plukka med på benken til laurdag, om ikkje anna så berre for å gi han litt ekstra motivasjon i opptreninga. Det er også nesten sånn at eg kunne tenkt meg å sett Fabio på høgreback om vi skal ha ein av Da Silva brødrene på bana. Han kan jo bekle den rolla også, og er i bedre form enn broren pr dags dato. Er litt spent på både laget og benken til Bolton-kampen, men det avhenger nok også fortsatt litt på korleis skadesituasjonen ser ut etter at landslagspausa er over. Skulle vi vere veldig uheldige så har vi plutselig enda eit par spelarar ute. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Lengre klipp frå Obertan sin debut, viss ikkje den har blitt postet før.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg synes de er blant de mest underholdende i Serie A. De spiller veldig trangt, uten noen utpregede vinger, men i motsetning til for eksempel Milan beveger spillerene seg. De gangene det ikke fungerer blir det naturlig nok ikke noe særlig å se på, da en slik formasjon er veldig avhengig av at pasningene sitter. Det blir for smalt og kjedelig for meg og særlig når Inter ofte skal kontre et lag ihjel. I Serie A er det Viola, Juventus og Sampdoria (mye takket være Cassano) som er morsomme å se på for min egen del, men jeg respekterer selvsagt ditt syn, hvis vi alle hadde sett likt på fotball hadde det neppe vært morsomt. Nani har kanskje vært litt dalende, men tror og håper han starter igjen sånn at han kan løfte seg opp på høyden igjen, for etter det jeg har hørt så er Nani meget imponerende på trening, men sliter med å få det ut i kamp. Jeg har forresten troen på Eikrem, han har Scholes-pasningene, han har overblikket, han kan styre tempoet i en kamp og han kan tre den igjennom til spissene. I ligacupen vil vi utvilsomt få se han denne sesongen og forhåpentligvis gjør han det så bra at jeg tillater meg selv og håpe på et par Premier League-innhopp Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Der kom visst Keane innpå også. Obertan har virkelig vært frisk, håper han starter mot Bolton. Du håper faktisk at han starter mot Bolton? Er det ikke det LITT drøyt ? At Nani starter er ihvertfall drøyt. Han har ikke bevist en dritt denne PL-sesongen, bortsett fra at han kan prestere i et par kamper, for å så ha 5 elendige, mao same old Nani. Hvorfor ikke gi gutten en sjanse med en gang? Det er forøvrig også snakk om Bolton som skal og må gruses. Gjør han vel aldeles ikke. To PL-gull på rad taler egentlig for seg selv. Egentlig ikke. Med de finansielle musklene i ryggen så klarte han bare å vinne PL to ganger, og ikke noe annet å skryte av. Står mye mer respekt av det han gjorde i Porto. Han brukte mye penger, men stallen til Chelsea var ikke i nærheten av Uniteds på den tida. CL 05 røyk mot Liverpool etter et meget meget meget meget tvilsomt mål. Når det er sagt, passer Mourinho best i en underdog-klubb, ettersom de aller beste ikke trenger den defensive mentaliteten for å "overleve". SAY WHAT? Du er klar over at godeste Jose tok over et lag som hadde kommet på andreplass i ligaen. Foran en viss klubb ved navn Manchester United, sesongen før Jose tok over. Ranieri var trener da Roman tok over eierskapet i klubben. Endret 13. oktober 2009 av NightKeeper Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Å gå ifra andreplass til gull to år på rad er en bra prestasjon. Kan innrømme at jeg overdrev med det i bold, men det var bare for å understreke. Mourinho-personligheten er jo også konge. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 http://united.no/united/nyheter/nyheter/un...ldning_ikke_nok Fergie har åpenbart tergret på seg dommernes fagforbund skikkelig, for sekretæren der truer sågar med sivilt søksmål. - Jeg håper virkelig ikke FA dukker unna her. Hvis FA ikke tilfredsstiller oss i denne saken, må vi gå rettens vei. Hva faen, har han drept noen eller? Greit at han får seg en straff, men dette her var bare latterlig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Latterlig. Latterlig at Ferguson faktisk ba om unnskyld også. Tåler dem ikke kritikk så bytt yrke. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Det verste er at han kritiserer formen til dommeren, ikke integriteten som faktisk bør stå høyere i kurs. Noe den åpenbart ikke gjør siden den blir satt spørsmål ved ca hver serierunde. F.eks etter United - City. Men selvfølgelig, FA gir sikkert 3 kampers suspensjon siden de er forbanna nikkedukker. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Hvorfor i all verden skal ikke dommere kunne kritiseres? Jeg er møkklei av at dommerene får løpe på gressmatta halvfeite, uten fotballforståelse og halvveis blinde uten at man skal kunne kritisere dem. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Seriøst, for noen JÆVLA GRINELUS FA og dommerene er! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Poenget er vel at dommerens avgjørelser er absolutte og ikke ute til debatt. Skal man bestride en avgjørelse av dommeren må man gjøre det i de former som er lagt til rette for dette (klagesystem, anker, etc). Når avgjørelsen er tatt skal ikke den diskuteres, hverken av spillere eller trenere. Ønsker du å gjøre noe med avgjørelsen skal det sendes en formell klage som bedømmes ut i fra gitte retningslinjer. Det er et av premissene for å delta i Premier League. Alt dette virker kanskje litt i overkant, men det er i mine øyne helt nødvendig for å verne om dommeren som allerede har et utrolig belastet yrke. Tenk deg hvordan det forandrer livet ditt å dømme slike kamper. Supportere overalt som skal forklare deg hva du har gjort feil, og hvor idiot du var fordi du dømte i mot favorittlaget deres. Dommerene er ikke fritatt for kritikk Wisbatov, men når man melder seg opp som et lag i Premier League mister man retten til å kritisere dommeren. Slik er retningslinjene og liker man ikke dem får man spille på løkka. Det virker selvfølgelig urimelig når det skjer med ens eget lag, men jeg tror det er ytterst nødvendig. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Ikke ulikt det spillere og managere opplever det. Bare se hva som blir skrevet her inne. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Spillere og manager har blandede reaksjoner. Dommerne har nesten utelukkende negativ tilbakemelding fra supportere. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Spillere og manager har blandede reaksjoner. Dommerne har nesten utelukkende negativ tilbakemelding fra supportere. Jeg er ikke uenig i det, men jeg synes dommerene bør tåøe kritikk. Det har mye ansvar Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 VDS (Takk og lov)Ferdinand (skjerp deg!) Enig. Burde nesten være ulovlig for et lag som oss å slippe inn seks mål på de tre siste hjemmekampene. Med VDS i mål får vi tilbake tryggheten. Får håpe Rio også får litt (eller mye) selvtillitt ved å ha VDS bak seg. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Håper for all del at Rio kommer seg gjennom denne kampen uten noen store tabber, ellers kommer jeg til å være nervøs som bare faen hvis ikke Evans blir klar til Liverpool-kampen. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Driver å ser på tur til Manchester i januar her nå. Noen som vet hvilke selskaper som har best plasser på Old Trafford. Har reist med supporterklubben, der var det stort sett plasser helt øverst, har lyst til å være litt nærmere denne gangen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Driver å ser på tur til Manchester i januar her nå. Noen som vet hvilke selskaper som har best plasser på Old Trafford. Har reist med supporterklubben, der var det stort sett plasser helt øverst, har lyst til å være litt nærmere denne gangen <--- Click on me! Endret 13. oktober 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Kanskje ta en telefon til de imorgen, ikke sikkert jeg kan være helt til mandag, men prøve å overtale dama til å ta seg en fridag fra jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå