Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Du tuller Genser? Mannen har vunnet et trofè hvert eneste år siden 02 - 03. Han har vunnet Serie A, den portugisiske ligaen, Premier League, Portugisiske cupen, FA-Cupen, Ligacupen, UEFA Cupen og Champions League.

EDIT:

Managerial honours

Futebol Clube do Porto

Portuguese Liga: 2002-03, 2003-04

Taça de Portugal: 2002-03

SuperCup Cândido de Oliveira: 2003

UEFA Champions League: 2004

UEFA Cup: 2003

Chelsea F.C.

FA Premier League: 2004-05, 2005-06

FA Cup: 2007

Football League Cup: 2005, 2007

FA Community Shield: 2005

F.C. Internazionale Milano

Serie A: 2008-09

Supercoppa Italiana: 2008

Når han vant Champions League og UEFA Cup med Porto sier det egentlig at han gjør om gråstein til gull.

Hvis grunnen til at du ikke ønsker Mourinho er at han ikke vinner nok så lurer jeg på hvilke managere som skal være aktuelle. Det eneste jeg har å utsette på Mourinho er fotballfilosofien som er langt unna min egen (Jeg deler samme fotballfilosofi som Wenger sånn ca. Wenger/Ajax (under Cruyff)/Barcelona).

EDIT2: Eikrem med assist, King med mål. Den norske revolusjonen.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig enig med Wisbatov. Reservelaget vårt spiller nydelig fotball og jeg savner denne "tikitaki" stilen på førstelaget.

Obertan kan gjerne være en joker mot Bolton.

Mourinho er ikke verdig United jobben. Usj. Vil ha en med offensiv tankegang, ikke en som legger laget bakpå etter en goal. CFC anno Mourinho var grisekjedelig 80% av kampene.

Lenke til kommentar
Veldig enig med Wisbatov. Reservelaget vårt spiller nydelig fotball og jeg savner denne "tikitaki" stilen på førstelaget.

Obertan kan gjerne være en joker mot Bolton.

Mourinho er ikke verdig United jobben. Usj. Vil ha en med offensiv tankegang, ikke en som legger laget bakpå etter en goal. CFC anno Mourinho var grisekjedelig 80% av kampene.

Det er det jeg frykter nå også og når jeg ser Inter så spiller du på samme defensive vis. Rubin Kazan - Inter viste hvor lite villig Mourinho er til å angripe. Han er en taktiker med en defensiv filosofi og dette kan passe noen klubber, men United har vært en klubb som har spilt vakker, flott og blendende fotball opp igjennom årene og jeg ønsker ikke en manager som bare har lyst til å sikre poengene.

Lenke til kommentar
Gjør han vel aldeles ikke.

To PL-gull på rad taler egentlig for seg selv.

To PL-gull er imponerende det, men fortsatt ikke bra nok. At han hadde evig med penger gjør det ikke mer vanskeligere. Men igjen, imponerende er det.

Du tuller Genser? Mannen har vunnet et trofè hvert eneste år siden 02 - 03. Han har vunnet Serie A, den portugisiske ligaen, Premier League, Portugisiske cupen, FA-Cupen, Ligacupen, UEFA Cupen og Champions League.

EDIT:

Managerial honours

Futebol Clube do Porto

Portuguese Liga: 2002-03, 2003-04

Taça de Portugal: 2002-03

SuperCup Cândido de Oliveira: 2003

UEFA Champions League: 2004

UEFA Cup: 2003

Chelsea F.C.

FA Premier League: 2004-05, 2005-06

FA Cup: 2007

Football League Cup: 2005, 2007

FA Community Shield: 2005

F.C. Internazionale Milano

Serie A: 2008-09

Supercoppa Italiana: 2008

Når han vant Champions League og UEFA Cup med Porto sier det egentlig at han gjør om gråstein til gull.

For all del, det er utrolig imponerende å vinne UEFA Cup og så CL på to år, spesielt med Porto. Jeg prøver ikke å si imot dette, derfor jeg sier han ikke kan hvile på de laurbærene evig heller.

Jeg har lenge hatt lyst på Mourinho som erstatter for Ferguson, men det er stor forskjell på Porto og Chelsea, og det er stor forskjell på Chelsea og United. Men, han er på vei. Tar han Inter til CL-finale og seriemesterskap to år på rad er jeg mer enn overbevist.

Sagt mitt... :)

Lenke til kommentar

Hva håper vi på mot Bolton?

Personlig ser jeg for meg:

VDS (Takk og lov)

Rafael - Ferdinand (skjerp deg!) - Vidic - Evra

Valencia - Fletcher - Giggs - Nani

Owen (vil helst se Welbeck, men du må jo få spille litt du og) - Berbatov

Benk: Kuszczack, O'Shea, Fabio/Eikrem, Obertan, Carrick, King, Welbeck/Owen (ok, benken er ikke i nærheten av realistisk, men ok ;) )

EDIT: og uten at det har noe som helst å gjøre i United-tråden så spør jeg uansett (siden alle hjelpsomme United-venner holder hjemme her) om noen gidder å lage en flott Zlatan-avatar fra treningsfeltet i 100x100 der han har ballen i chest stall eller evt. foot stall)

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Uenig med deg. Jeg ser Inter regelmessig (altså når jeg får tak i stream/Canal+) og Inter har fortsatt filosofien med at de ligger forsiktig og lavt, derimot kontrer de veldig mye og raskt, det finnes unntak, men generelt spiller Inter svært "kjedelig" fotball inntil de leder med tre mål/ligger under/spiller mot 10 mann/kampen åpner seg og det andre laget angriper veldig.

Lenke til kommentar

Jeg synes de er blant de mest underholdende i Serie A. De spiller veldig trangt, uten noen utpregede vinger, men i motsetning til for eksempel Milan beveger spillerene seg. De gangene det ikke fungerer blir det naturlig nok ikke noe særlig å se på, da en slik formasjon er veldig avhengig av at pasningene sitter.

Lenke til kommentar
Jeg synes de er blant de mest underholdende i Serie A.

Sier jo ikke en dritt da...

Utrolig artig at nordmennene i klubben får det til for tiden. Håper de bare fortsetter utviklingen nå. Synest Eikrem har vært anonym veldig lenge. King derimot har markert seg tidlig. 17 år er jo småtterier enda.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Der kom visst Keane innpå også. Obertan har virkelig vært frisk, håper han starter mot Bolton.

Du håper faktisk at han starter mot Bolton? Er det ikke det LITT drøyt ?

At Nani starter er ihvertfall drøyt. Han har ikke bevist en dritt denne PL-sesongen, bortsett fra at han kan prestere i et par kamper, for å så ha 5 elendige, mao same old Nani. Hvorfor ikke gi gutten en sjanse med en gang? Det er forøvrig også snakk om Bolton som skal og må gruses.

Gjør han vel aldeles ikke.

To PL-gull på rad taler egentlig for seg selv.

Egentlig ikke. Med de finansielle musklene i ryggen så klarte han bare å vinne PL to ganger, og ikke noe annet å skryte av.

Står mye mer respekt av det han gjorde i Porto.

Han brukte mye penger, men stallen til Chelsea var ikke i nærheten av Uniteds på den tida. CL 05 røyk mot Liverpool etter et meget meget meget meget tvilsomt mål. Når det er sagt, passer Mourinho best i en underdog-klubb, ettersom de aller beste ikke trenger den defensive mentaliteten for å "overleve".
Lenke til kommentar

Nani har vel faktisk vært en av de beste fra sesong oppkjøring og fram til Arsenal- kampen ca. Ikke den beste men ganske god. Men etter det har han vært stort sett vært elendig eller verre.

Dessuten er Bolton et fysisk sterkt lag som er vansklige å nedbryte. Men har man først scort et mål i kampen så kommer det fort fler tror jeg.

Det er veldig optimistisk å tro at Obertan blir med mot Bolton. Veldig heldig om han havner på benken. Er nok fortsatt et par uker fram i tid før han kan regnes med på førstelaget.

Endret av mx1000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...