Herr Brun Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Den late Berbatov er ikke perfekt. Ingen er perfekte. Det som hadde gjort Berba til en bedre spiller er om han hadde kommet seg raskere til farlige posisjoner. Han burde kanskje studere noen Solskjær- videoer etter min mening. Berbatov er perfekt, om han konstant skal ligge å lure kan han ikke involvere seg i spillet så mye. At han mangler noe målteft er noe annet. Å påstå at han er perfekt er litt søkt. Men at han er fantastisk, er det ingen tvil om. Skulle gjerne hatt han på topp i blått, for å si det sånn. Eller hatt berbatov sammen med en typisk goalgetter à la solskjær. DET hadde lukta svidd. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvilken kanal? Viasat Fotball. Jeg er sååå lei Canal Digital. Jeg er sååå lei Canal Digital. Jeg er sååå lei Canal Digital. x100 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Den late Berbatov er ikke perfekt. Ingen er perfekte. Det som hadde gjort Berba til en bedre spiller er om han hadde kommet seg raskere til farlige posisjoner. Han burde kanskje studere noen Solskjær- videoer etter min mening. Så lenge han har den syke teknikken, så driter jeg i om han kommer til farlige posisjoner eller ikke. Det er ofte Berbatov som får ting til å skje, og hvis han skal begynne å gjøre noe helt annet, så kommer vi til å slite. Giggs kan ikke spille hver eneste kamp, da trenger man teknikere som Berbatov på laget. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Horebukk. Ante meg at Rafael og Obertan kom til å gå av ettersom de stod igjen å tøyde Vel vel, de norske unggutta inn i det minste. Tyder på at vi kan se Obertan allerede mot Bolton, mest sannsynlig kommer han da inn fra benken, og jeg har iallefall ikke noe imot å se han gjøre et innhopp for førstelaget etter den førsteomgangen. Han har visstnok vært veldig god på trening. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Snappet opp denne på et annet forum. En liten smakebit av hva Obertan har å by på: Edit: Fra dagens kamp forresten. Endret 12. oktober 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Den late Berbatov er ikke perfekt. Ingen er perfekte. Det som hadde gjort Berba til en bedre spiller er om han hadde kommet seg raskere til farlige posisjoner. Han burde kanskje studere noen Solskjær- videoer etter min mening. Berbatov er perfekt, om han konstant skal ligge å lure kan han ikke involvere seg i spillet så mye. At han mangler noe målteft er noe annet. Å påstå at han er perfekt er litt søkt. Men at han er fantastisk, er det ingen tvil om. Skulle gjerne hatt han på topp i blått, for å si det sånn. Eller hatt berbatov sammen med en typisk goalgetter à la solskjær. DET hadde lukta svidd. Ja jeg mente at han var perfekt, verdens beste spiss. Uten tvil. @The game, Solskjær som assistent-trener ser jeg for meg. Å om ca 10 år, Giggs og Solskjær i tospann, med G.Neville som Fred the red. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Den pasningen som gifen viser er faktisk veldig Henry-ish. Jeg har sett den i flere videoer både fra warm-up før match og i match. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvis Solskjær skal være assistent, bør ikke det være under Ferguson? Det kan fort oppstå en situasjon hvor spillerne har mer respekt for Solskjær enn manageren om han kombineres som en ny duo med en ny manager. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvis Solskjær skal være assistent, bør ikke det være under Ferguson? Det kan fort oppstå en situasjon hvor spillerne har mer respekt for Solskjær enn manageren om han kombineres som en ny duo med en ny manager. United-spillerne er proffer, ikke noe tippeligadrit. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Den der kjøper jeg ikke. Ja, jeg er også glad i spillerne våre og anser de som en kaliber over resten, spesielt hva gjelder personlighet, men jeg tror fortsatt ikke man kan undervurdere respekt og tilhørighet en rutinert spiller eller rutinert manager opparbeider seg over tid. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvis Solskjær skal være assistent, bør ikke det være under Ferguson? Det kan fort oppstå en situasjon hvor spillerne har mer respekt for Solskjær enn manageren om han kombineres som en ny duo med en ny manager. Det er jo akkurat det jeg mener. Men om X antall år, en mulig kandidat til manager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Der kom visst Keane innpå også. Obertan har virkelig vært frisk, håper han starter mot Bolton. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) William Keane på banen, spennende spillere vi har for tiden. Jeg tror neppe at vi kommer til å ha noen problemer om Solskjær blir assistent under en ny manager alà Van Gaal, Rikjaard osv. og at de ville respektert han mer enn manageren. EDIT: Savner dette 1 - 2 spillet til reservene på førstelaget. Det er vel omtrent bare Berbatov so legger igjen så en annen kan skyte. Jeg synes det er ekstremt deilig å se Eikrem spille, han må være vår beste pasningspiller på reservelaget. Endret 12. oktober 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Eller Mourinho. Han har jo lekt med tanken om å overta etter SAF i media et par ganger. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Mourinho er for all del en fantastisk manager, men jeg ønsker han ikke i United. Han er en kyniker og filosofien hans er altfor defensiv til at jeg ønsker å se den i United. Det er viktig å spille fint i tillegg til å vinne. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Mourinho bør vel prestere litt mer først før han i det hele tatt er aktuell. Kan ikke hvile på Porto-laurbærene i alle år heller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Mourinho bør vel prestere litt mer først før han i det hele tatt er aktuell. Kan ikke hvile på Porto-laurbærene i alle år heller. Haha, fulgte du med på PL da han tok over Chelsea eller? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Mourinho bør vel prestere litt mer først før han i det hele tatt er aktuell. Kan ikke hvile på Porto-laurbærene i alle år heller. Haha. Ha ha ha ha ha ha. Mourinho er en fantastisk manager! Han er nesten som hiddink, det han tar i blir til gull, uansett. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jada. Vi trenger ikke en manager som kanskje vinner PL med all verdens penger. Vi trenger en som nesten garantert gjør det, uten all verdens penger.. Det er Manchester United vi snakker om, vi har verdens beste manager, og kan ikke legge lista for lavt når vi skal ha ny. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Gjør han vel aldeles ikke. To PL-gull på rad taler egentlig for seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå