SpencerReid Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Det tror jeg desverre ville ødelagt en stor del av Berbatovs styrker Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Det tror jeg desverre ville ødelagt en stor del av Berbatovs styrker Mulig det, men da tror jeg han ville vært ustoppelig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Når det gjelder dagens United 1. lag, har jeg kun et ønske, å det tviler jeg på blir noe av, men det er at Berbatov skulle løpt like mye som spes. Park gjør (når han spiller) Nei takk. Den late Berbatov er perfekt. Han løper ikke mer enn han trenger. Blir for dumt å sammenligne disse to spillerne, for de har helt forskjellige oppgaver. Park løper mye, men mangler teknikken, og vice versa. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Berbatov løper mer enn du tror LuckyNr7, når skal folk åpne øynene for løpsstatistikk. Han hadde spilt dårligere hvis han skulle løpt like mye som en kantspiller som i stor grad ikke innehar teknikken til å løpe mindre. Jeg vil se Joshua King inn etter pausen nå og Eikrem etter 60 minutter. Jeg regner med at Keane som sitter på benken er William? I så fall håper jeg også på 20 minutter for han. Det er dog tvilsomt at jeg får oppfylt ønskene mine, men det bør være rom til å la han få prøve seg i denne kampen. EDIT: Hvor er det Berbatov skal løpe? Han løper riktig og er på topp som en spiss skal være. Berbatov er da ikke Tevez. Han trenger ikke løpe mer. David Villa, Fernando Torres, Zlatan Ibrahimovic er spillere som løper ca. like mye som Berbatov. Endret 12. oktober 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Berbatov løper jo faktisk ikke så lite som det ser ut som han gjør. Han løper i alle fall mer nå enn han gjorde da han kom til dere. Så en statistikk på det her om dagen, men finner den ikke igjen i farten. Var en bruker på et fotballforum som hadde laget en fin graf. Han har jo også uttalt at han prøver å løpe mer, men at det strider mot ryggmargsrefleksen og hele hans fotballpersonlighet å gå på løp kun for løpets egen del. Han løper når det er hensiktsmessig. Grunnen til at det ser ut til at han løper lite, er jo holdningen og ansiktsuttrykket til fyren. Han ser jo ut som en stoner! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Flott kamp så langt ihvertfall. Obertan er morsom Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Den late Berbatov er ikke perfekt. Ingen er perfekte. Det som hadde gjort Berba til en bedre spiller er om han hadde kommet seg raskere til farlige posisjoner. Han burde kanskje studere noen Solskjær- videoer etter min mening. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Samtlige offensive spillere har godt av å studere Solskjær-videoer Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Obertan miner meg om en ung Henry Gleder meg til å se mer av gutten i 2.omg. Liker Solskjær fotballen forresten. Spent på å se hva hans rolle i klubben blir når SAF pensjonerer seg. Noe sier meg at han fort tar minst et steg opp... Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Du skal lete en stund for å finne en smartere spiss en Berbatov, leker jo med forsvaret til samtlige lag denne sesongen. Bare han begynner å score litt oftere så har vi ikke mye å klage på når det gjelder spissene våres. Eikrem og King inn... Endret 12. oktober 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Den late Berbatov er ikke perfekt. Ingen er perfekte. Det som hadde gjort Berba til en bedre spiller er om han hadde kommet seg raskere til farlige posisjoner. Han burde kanskje studere noen Solskjær- videoer etter min mening. Det er forskjell på fart og løpskapasitet. Det du savner er fart. Det går an å være jævlig rask, men løpe lite. Og å være jævlig treg, men løpe mye. Mange eldre midtbanespillere løper for eksempel sinnsykt mye, uten å ha særlig høy verken akselerasjon eller maksfart. Det er bare det at de er svært aktive både offensivt og defensivt, og løper hele tiden. Lamps er for eksempel temmelig treg, men han er ofte på topp 3 på løpsstatistikk under Chelsea-kamper. Han er DEFINITIVT ikke blant de tre kjappeste på laget. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Obertan miner meg om en ung Henry Gleder meg til å se mer av gutten i 2.omg. Liker Solskjær fotballen forresten. Spent på å se hva hans rolle i klubben blir når SAF pensjonerer seg. Noe sier meg at han fort tar minst et steg opp... Enig, blir han ikke manager, så blir han assistent! Men håper på en Solskjær som leder av skuta om tre til fem år! Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvilken kanal? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Den late Berbatov er ikke perfekt. Ingen er perfekte. Det som hadde gjort Berba til en bedre spiller er om han hadde kommet seg raskere til farlige posisjoner. Han burde kanskje studere noen Solskjær- videoer etter min mening. Berbatov er perfekt, om han konstant skal ligge å lure kan han ikke involvere seg i spillet så mye. At han mangler noe målteft er noe annet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvilken kanal? Viasat Fotball. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 king å eikrem Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Horebukk. Ante meg at Rafael og Obertan kom til å gå av ettersom de stod igjen å tøyde Vel vel, de norske unggutta inn i det minste. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) To nordmenn inn, gitt Edit: litt treig ja Endret 12. oktober 2009 av SpencerReid Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Den late Berbatov er ikke perfekt. Ingen er perfekte. Det som hadde gjort Berba til en bedre spiller er om han hadde kommet seg raskere til farlige posisjoner. Han burde kanskje studere noen Solskjær- videoer etter min mening. Det er forskjell på fart og løpskapasitet. Det du savner er fart. Det går an å være jævlig rask, men løpe lite. Og å være jævlig treg, men løpe mye. Mange eldre midtbanespillere løper for eksempel sinnsykt mye, uten å ha særlig høy verken akselerasjon eller maksfart. Det er bare det at de er svært aktive både offensivt og defensivt, og løper hele tiden. Lamps er for eksempel temmelig treg, men han er ofte på topp 3 på løpsstatistikk under Chelsea-kamper. Han er DEFINITIVT ikke blant de tre kjappeste på laget. Neh, er ikke fart jeg savner. Syntes han har brukbart tempo (men ikke noe mer heller). Men hvor ofte har vi ikke sett Berba jogge fra midtbanen til 16- meteren mens ballen er ved 16- meteren? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Det eneste jeg har å utsette på Berbatov er akselerasjon og toppfart. Ellers er han helt perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå