archanios Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Ljajic Watch - red cafe Står jo endel der inne. Må vel dessverre leite fram talent-tagen igjen, men han er sett på som ein bedre spelar og eit mykje større talent enn Tosic. Mykje sterkare og meir fysisk robust. Det er likevel veldig vanskelig å vite kva ein skal tru, når ein berre har sett han i den serbiske ligaen. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Klar for reservelags-kamp nå. Blir spennende å følge Obertan og Rafael. Som Sir Game sier, så forlanger jeg også nesten at Obertan presterer. Selv om det kanskje er å forvente litt i meste laget etter et så langt skadeavbrudd. Endret 12. oktober 2009 av passion Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Sir Game: Mensen? Nei, konstatering av fakta. Adem Ljajic kommer nå i Januar right? 91-modell (født sent på året) ser jeg. Neppe en som glir rett inn i troppen med det første. Noen som har sett noe av gutten egentlig? Jeg hører hele tiden at han er så "syk" osv, men da lurer jeg på hvordan man bedømmer slikt når man spiller mot Tufte lag i Serbisk liga. Edit: ÆØÅ ble fucked. Den beste indikasjonen på at han er god er vel pr. dags dato denne. The scout says... One of the most talented youngsters we have looked at. Has all the attributes to make it to the very top, and what better place to hone his talents than Manchester United. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Og selvfølgelig er streamen på livesport på denne kampen den dårligste jeg har vært borti.. nice! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Obertan spiller som spiss eller midtbane idag? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Og der var det 1-0. Flott at kampen går på Viasat Fotball. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 jøss, United herjer jo med Oldham nice goals Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Obertan spiller som spiss eller midtbane idag? Ving. Ganske skuffende de første 25 minuttene, men han har jo vært ute veldig lenge så man kan ikke forvente så alt for mye. Derimot er det svært gledelig å se spillet til Fabio og Rafael. Forundrer meg veldig om ikke minst en av dem er blant de 18 utvalgte på lørdag. Edit: Obertan har bedret seg veldig de siste minuttene nå. Liten tvil om at det ikke er noe å si på teknikken hans. Utfordringen hans er å bruke den riktig, men det kommer vel med litt kamptrening tenker jeg. Endret 12. oktober 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Obertan hadde akkurat en RÅ finte, har virkelig troa på han, å herregud som jeg ELSKER spillere som dribbler Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Syns ikke han har skuffet, han har leser spillet godt, har spillt spissen gjennom alene med keeper to ganger og har komt med en liten trixy del for noge minutter siden. Syns han har vært forholdsvis solid til nå.. Endret 12. oktober 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) I de første 20 minuttene syns jeg ikke han spilte spesielt bra. Har dog bedret seg voldsomt det siste kvarteret. Kan bli veldig morsomt å se ham i andreomgang hvis han får spille. http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...paa_skadelisten Og nå som Rio er ute av form og greier Endret 12. oktober 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Syns han har sett smått lovande ut eg. Ikkje fantastisk, men viser god fart, god teknikk, gode pasningar og godt overblikk. Detaljen når han spelte fram Rafael var veldig morsom. Da Silva brødrene er jo morsomme å sjå på som vanlig, og dette blir nok ein ganske lett seier for United om det ikkje skjer noko spesielt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...paa_skadelisten Og nå som Rio er ute av form og greier. Digg med landskamper. Btw, hvordan uttaler man navnet til Obertan? Kommentatoren sier "Åbertå" eller noe... EDIT: Leif. Endret 12. oktober 2009 av Latias Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg trodde han sa Berbatov i begynnelsen, "øberton".. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Han var jo like slapp som Berbatov, så kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Ser sikkelig sliten og pittelitt umotivert ut etter en drøy halvtime og likevel er han såpass god. Gi fyren en mnd halvannen. Obertan, Hargy og Rafael back in biss i November. Endret 12. oktober 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Nå når du nevner det, så har han litt av den samme "chill" holdningen til berbatov Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Den finten/pasningen var rå av Obertan og han våkner virkelig til liv akkurat nå. Smånervøs til å begynne med, men der tross alt hans første kamp. Han har definitivt show-faktoren når det gjelder finter. Tosic har jeg fortsatt troen på det eneste han skorter på er fysikken som også har blitt bedre siden fjoråret. Han har spilt 15 kamper for det Serbiske landslaget og det sier litt. For øvrig bryr jeg lite om du synes det er "stalker-aktig" eller "fjortizz" at jeg ønsker å vite mer om U18-spillerne og reservespillerne våre Game, alt jeg vet er at jeg får tilgang på info som flere andre her på forumet ikke får og stortrives med det. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Ja han ser slapp og god ut! Ser ut som han er overlegen teknisk i forhold til resten på banen hvertfall.. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Når det gjelder dagens United 1. lag, har jeg kun et ønske, å det tviler jeg på blir noe av, men det er at Berbatov skulle løpt like mye som spes. Park gjør (når han spiller) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå