Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sir Game: Mensen?

Nei, konstatering av fakta.

Adem Ljajic kommer nå i Januar right? 91-modell (født sent på året) ser jeg. Neppe en som glir rett inn i troppen med det første. Noen som har sett noe av gutten egentlig? Jeg hører hele tiden at han er så "syk" osv, men da lurer jeg på hvordan man bedømmer slikt når man spiller mot Tufte lag i Serbisk liga.

Edit: ÆØÅ ble fucked.

Den beste indikasjonen på at han er god er vel pr. dags dato denne.

The scout says...

One of the most talented youngsters we have looked at. Has all the attributes to make it to the very top, and what better place to hone his talents than Manchester United.

Lenke til kommentar
Obertan spiller som spiss eller midtbane idag?

Ving. Ganske skuffende de første 25 minuttene, men han har jo vært ute veldig lenge så man kan ikke forvente så alt for mye. Derimot er det svært gledelig å se spillet til Fabio og Rafael. Forundrer meg veldig om ikke minst en av dem er blant de 18 utvalgte på lørdag.

Edit: Obertan har bedret seg veldig de siste minuttene nå. Liten tvil om at det ikke er noe å si på teknikken hans. Utfordringen hans er å bruke den riktig, men det kommer vel med litt kamptrening tenker jeg.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Syns han har sett smått lovande ut eg. Ikkje fantastisk, men viser god fart, god teknikk, gode pasningar og godt overblikk. Detaljen når han spelte fram Rafael var veldig morsom. Da Silva brødrene er jo morsomme å sjå på som vanlig, og dette blir nok ein ganske lett seier for United om det ikkje skjer noko spesielt

Lenke til kommentar

Den finten/pasningen var rå av Obertan og han våkner virkelig til liv akkurat nå. Smånervøs til å begynne med, men der tross alt hans første kamp. Han har definitivt show-faktoren når det gjelder finter.

Tosic har jeg fortsatt troen på det eneste han skorter på er fysikken som også har blitt bedre siden fjoråret. Han har spilt 15 kamper for det Serbiske landslaget og det sier litt. For øvrig bryr jeg lite om du synes det er "stalker-aktig" eller "fjortizz" at jeg ønsker å vite mer om U18-spillerne og reservespillerne våre Game, alt jeg vet er at jeg får tilgang på info som flere andre her på forumet ikke får og stortrives med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...