Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei... At Foster blir hentet inn er naturlig så lenge han ikke er skadet. Men dessverre blir det vel uansett James i mål.

"Skaden" som gjorde at han måtte trekke seg fra troppen var mest sannsynlig oppspinn for å vrake han, og dermed er merkverdig at han blir hentet inn igjen etter å plutselig ha blitt frisk igjen fra denne skaden som vi aldri fikk noe informasjon om.

Det er forresten ikke "Breaking News" når vi har diskutert det lenge før.

Lenke til kommentar

Det var ikke fint sagt Points.

Når det gjelder Rooney og skaden han visstnok har fått så håper eg ikke det er alvorlig. Men eg tror at Rooneys ekstreme konkurranseinnstinkt er grunnen til at han spiller i slike ubetydelige kamper. Han ønsker alltid å spille alle kamper. Og skal han ta scoringsrekorden til Bobby så er det jo bra med ubetydelige kamper også :)

Lenke til kommentar

Obertan og Rafael tilbake frå skade og i startoppstillinga for kveldens reservekamp. Må nesten prøve å få med meg den då. Las også at Pogba var eit av lyspunkta når akademiet tapte 2-1 for Crewe i helga.

Håper ikkje Rooney sin skade er for alvorlig, og det må ikkje vere krise om han manglar mot Bolton, sjølv om at det hadde vore greit å hatt han tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Utålmodige meg forlanger en positiv Obertan i kveld. Får lyst til å grave meg dypere ned i dyna når jeg hører ordet "talent" - et ord som blir voldtatt av fotballfans verden over... Lei av å kaste penger etter Tosic typer som ikke har stones til lykkes. Når man trenger år på seg og ikke overbeviser i en alder av 22 på reservelaget, bør man dra på butikken å kjøpe seg en hvetebolle eller to. Get the fuck out hadde jeg sagt dersom managerstolen var min. Jeg er temmelig sikker på at han ikke hadde klart å løfte en 10kg manual opp fra gulvet, noe enhver kvisebefengt drittunge med respekt for seg selv hadde klart uten å svette. Håper for gudskyld at Adem var den gode parten i den sålangt sure dealen. Er også han pilråtten blir jeg griseforbanna over bortkasta midler. Lov å gamble, men ikke når vi trenger etablerte spillere, eller i alle fall bidragsytere på førstelaget.

Vi trenger nettopp det, nemlig etablerte spillere. Nå er heldigvis Hargy (verdensklasse) på vei tilbake, for han trengs! Nå er det er alltid et spørsmål om helsa holder, men det er lov å håpe om en hazza i godform utover våren.

PS:

King posteren var grisestygg og stalking av U18spillere på facebook er uhyre gay. Slikt assosierer jeg med Orlando Bloom og J. Depp plakter på veggene, gjerne med lite klær og masse sminke.

Lenke til kommentar

Er vel dessverre fare for at Obertan neppe er i storslag enda. Det hadde vore veldig gledelig om han motbeviser meg, men eg har mine tvil, med tanke på kor lite fotball han har spelt den siste tida. Skrytevideoar på youtube viser at han har stor fart og er flink til å ta seg forbi spelarar, men om han klarar å vise noko sånt i kveld er vel heller usikkert. Skal uansett følge nøye med.

Lenke til kommentar
Sir Game: Mensen?

Nei, konstatering av fakta.

Adem Ljajic kommer nå i Januar right? 91-modell (født sent på året) ser jeg. Neppe en som glir rett inn i troppen med det første. Noen som har sett noe av gutten egentlig? Jeg hører hele tiden at han er så "syk" osv, men da lurer jeg på hvordan man bedømmer slikt når man spiller mot Tufte lag i Serbisk liga.

Edit: ÆØÅ ble fucked.

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...