Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Vi skal ikke behøve Rooney mot hverken Bolton (God tid å spille med Owen-Berbatov, vi kan heller bruke to vinger for guds skyld) eller i Russland (CSKA har ikke lenger Vagner Love og skal være overkommelige, den største trusselen er Dzagoev som er uhyre fotballsmart).

Hvor mange år? Jeg tror vi går i mot en gullgenerasjon når det gjelder 89/90/91 spillere.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem tror dere vil prege et United lag om 5 år?

Jeg har personlig troa på disse:

Rafael, Fabio, De Laet, Morrison, Pogba, King.

Tror de vil prege laget om noen år!

EDIT: Dumme meg glemte Wellbeck og Macheda!

Jeg har en mistnake om at Rooney kommer til å prege laget deres ganske mye om 5 år.

Lenke til kommentar

Tror neppe vi kommer til å ha 7 spillere som er under 20 i dag som preger laget vårt om 5 år. Det er lite sannsynlig at King, Macheda og Welbeck alle er i stallen da med tanke på at jeg føler meg sikker på at Rooney er en del av laget. Dessuten kan det fort hende at Cofie om et par år regnes som bedre enn Welbeck/King/Macheda.

Lenke til kommentar

Mens vi snakket litt om Ravel Morrison, jeg sjekka facebooken hans ista og der sto pikame dette i statusen:

Amund og Anders har vært på aketur på fjellet...halv meter sne og friskt. Jeg har vært på jentesprell og handla meg kjole!!

Kan Eikrem eller King elns ha vært på ferde eller? :p

Profilen er ekte og han er venner med flere fra U18 laget osv. der.

Endret av Berbastic
Lenke til kommentar

Hmm.. Den profilen der det jeg skrev står, ser nå veldig ekte ut med flere U18 spillere som venner. F.eks Reece Brown og Sean Mcginty er bare venn med den profilen.. Hvor mange venner har han på den du er venn med ?:p

1038 her.( Bare for å sjekk om det er samme)

Lenke til kommentar
Hmm.. Den profilen der det jeg skrev står, ser nå veldig ekte ut med flere U18 spillere som venner. F.eks Reece Brown og Sean Mcginty er bare venn med den profilen.. Hvor mange venner har han på den du er venn med ? :p

1038 her.( Bare for å sjekk om det er samme)

1038 her også, men jeg ser ikke det på status updaten hans, din har profilbilde ikke sant? Jeg ser det er to Ravel Morrison på facebook. Min har også Reece Brown, McGinty, Wolff Eikren og Joshua King osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...