Sir Game Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Flott å se det blomstrer i akademiene! Fremtiden derpå ser utvilsomt lovende ut Ang Nani: Både og. Var lovende i innledninga, men har dabbet av og falt tilbake til sitt gamle jeg nå de siste kampene. Han har å overbevise enda... Silva inn i Januar.. Det hadde ikke gjort meg noe som helst gitt. Endret 11. oktober 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Håper Nani kan slå ut i full blomst denne sesongen. Hadde vært sinnsykt digg å fått en Ronaldo utgave 2. På sitt beste har Nani vært dette, enda hvor kritiske enkelte er til ham. Husker når Nani kom til United, da gikk CR7 ut og sa at han kunne bli bedre enn ham selv.. Det sier noe om potensialet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Nå var jo ikke Ronaldo verdens beste da Nani kom til klubben, så den der blir litt for drøy. Nani er bare et år yngre enn Ronaldo, og han burde snart begynne og prestere jevnlig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Ronaldo ble vel verdens beste sesongen Nani kom om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Mange mente Ronaldo skulle hatt Ballon D'or da Kaka vant den, så å si at han ikke akkurat var verdens beste er en overdrivelse, at best. Han hadde en sinnsyk sesong året før Nani kom også, må du huske - men presterte kanskje ikke da det gjaldt som mest (som CL-semifinalene mot AC Milan). Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Tidenes mest Nani-kritiske artikkel? http://united.no/united/nyheter/nyheter/de..._rundt_hjoernet Slett journalistikk, Nani har da virkelig vært ganske bra denne sesongen. Hittil vår beste ving. Anbefaler for øvrig denne bloggen for united-info: http://premierleague.bloggain.se/information/index.xhtm Ti ganger bedre enn united.no hvordan kan du si at det er Slett journalistikk? Nani har absolutt ikke vært bra, di kampene jeg har sett han på banen, har han spillt sin egen kamp, for å si det veldi enkelt. Giggs har vært vår beste wing. -> vet denne blir kritisert, ja han har spillt sentral +++ Btw: Den artikkelen snakker KUN sannheten om Nani, å jeg tror det blir kjøp i januar vinduet, (D.Silva) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Silva er oppskrytt, og kommer sannsynligvis til å bli overpriset. Kjøp heller Ribery hvis man først skal bruke masse penger. Lenke til kommentar
vilheg Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Silva er oppskrytt, og kommer sannsynligvis til å bli overpriset. Kjøp heller Ribery hvis man først skal bruke masse penger. Hvis du mener at Silva er oppskrytt, lurer jeg på om du i det hele tatt har sett ham spille i andre sammenhenger enn på landslaget? For han var veldig god for Valencia forrige sesong, og har vært rett og slett brilliant i sesongstarten i år. Valencia's beste uten tvil. Men at han vil bli overpriset er jeg helt enig i, Valencia er ikke lengre nødt til å selge unna for å unngå økonomisk trøbbel. Jeg er også veldig i tvil om han hadde passet inn i spillestilen til United, og om han hadde taklet den til tider brutale engelske fotballen. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Det har aldri vært Uniteds stil å kjøpe verdensstjerner, og det synes jeg heller ikke burde være noe mål. Ribery er illojal og for gammel til å kunne forsvare prisen sin, dersom han i det hele tatt er til salgs. (Bayern München har ganske sterkt antydet det motsatte.) Silva er jeg usikker på om vil fungere i England, jf. andre eksempler på spanjoler som har forsøkt seg i Premier League. Dersom man skal bruke flere hundre millioner på en spiller, bør det være en sikker investering, og det føler jeg ikke at Silva er. Jeg er likevel enig i at Nani ikke har tatt ut potensialet sitt foreløpig, og spørsmålet er da om det i det hele tatt kommer til å skje. Det bør således være relevant å se på mulige erstattere. Jeg registrerer at det er blitt spekulert i at Adam Johnson kan være på vei fra Middlesbrough, og det tror jeg kunne være et fornuftig kjøp, i alle fall på sikt. Det må likevel sies at mangelen på kantspillere etter mitt syn ikke er prekær i United. Giggs spiller bedre enn han noen gang har gjort, Park er en trofast sliter, Valencia viser lovende takter og Tošić er en mann for fremtiden. Jeg ser altså ikke behovet for å svi av 400 millioner på en kantspiller i januar. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Hvordan kan Tosic være en mann for fremtiden når han spiller for reservene enda og når han er født i 87. Altså, den mannen har jeg lite tro på nå om ikke det skjer noe spesielt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Ja, når man er 22 år så er livet over. Lenke til kommentar
fox Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 22år, fremdeles talent. Man er fullvoksen når man er 23år, så er man ikke en rutinespiller eller på sin beste før 27-29år. Tosic har en stor framtid. Det er en grunn at Sir Alex er manager, ikke noen herfra Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Ja, SAF fortsetter et par år til så jeg kan tilegne meg nok erfaring før det er min tur. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Nå tror jeg at vi kjøpte dobbelpakken med Tosic og Ljajic ene og alene for sistnevnte. Tosic var bare en bonus som kanskje kunne slå til. For min del ser det litt ut som han har stagnert. edit: http://www.skysports.com/story/0,19528,12098_5622912,00.html. Fittesatan. Endret 11. oktober 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Håper det bare er en unnskyldning for å stå over Hviterussland-kampen. Hvis han ikke spiller mot Bolton, blir jeg forbannet! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg driter i Bolton, sjekk kalenderen en uke etter det igjen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Det bør helst ikke være noe alvorlig, forbanna landslagspauser. Hvis Rooney er ute mot Liverpool så er jeg sint. England var uansett videre og da sparer man søren meg Rooney. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 Ta en og en kamp om gangen. Bolton pleier å være et møkkalag å møte. Rooney blir viktig i en slik kamp. Vet at vi møter Liverpool en uke senere, men det viktigste er at han blir klar mot Bolton eller i verste fall CL-kampen i Russland. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Ja jeg vet. Og han spilte "fantastisk" og var banens beste, og det var når de var en mann mindre på banen (=2 ganger hardere jobbing). Takk Capello (og takk Rio/Green). Endret 11. oktober 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Hvem tror dere vil prege et United lag om 5 år? Jeg har personlig troa på disse: Rafael, Fabio, De Laet, Morrison, Pogba, King. Tror de vil prege laget om noen år! EDIT: Dumme meg glemte Wellbeck og Macheda! Endret 11. oktober 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå