genser Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg håper å se en kamp med dem begge på banen, rett og slett for å høre hvor mange ganger kommentatoren sier feil navn Lenke til kommentar
HCG Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 http://msn.tv2sporten.no/fotball/rooney-ha...do-2946430.html Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Når er det Rafael er tilbake egentlig? Savner han litt i de mindre kampene på høyresiden. Mer energi enn jeg har sett av Fabio. Og Fabio har ingen erfaring på høyt nivå, og vi så hvor stresset han blir i f.eks ligacup kampen mot Wolves. Han er ikke klar for å være på benken i en PL kamp en gang, mens Rafael allerede har vist at han tør ihvertfall å spille der. Fabio viste bedre defensiv styrke på en halvtime i vinter (før han ble skadd), enn Rafael gjorde på en hel sesong. Det er ingen tvil om hvem av de som er regnet som det største talentet. Fabio puttet 7 mål på 8 kamper for Brasil i U-18 VM og var lagets store stjerne fra backplass. Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Er Ronaldo fortsatt skadet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Rekker Portugals kamp(er) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 At England har få talenter, vel se hvor mange lag som finnes i det engelske ligasystemet. Å når det er umulig å hente selv de minste talenter der til en normal pris så blir det slik. Se bare hva man måtte ut med for et Rooney som langt fra var et ferdig utviklet talent, å som aldri hadde blitt noe annet enn annenrangs om han hadde blitt i Everton. (Dette eksemplet kan overføres direkte til alle overganger fra Italia ) Og dette har dere ikke skapt selv? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 At England har få talenter, vel se hvor mange lag som finnes i det engelske ligasystemet. Å når det er umulig å hente selv de minste talenter der til en normal pris så blir det slik. Se bare hva man måtte ut med for et Rooney som langt fra var et ferdig utviklet talent, å som aldri hadde blitt noe annet enn annenrangs om han hadde blitt i Everton. (Dette eksemplet kan overføres direkte til alle overganger fra Italia ) Og dette har dere ikke skapt selv? Hjelper jo fint lite når markedet er sånn det er å være etterpåklok. Men selvfølgelig man kunne oppløst X antall klubber. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Også har man jo 90-minuttersregelen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Spar oss nå for dette, lag din egen tråd der du kan whine over at smålag blir ranet for talenter. Å at de store får det som de vil. Slik er verden. Å at vi gir f.eks Macheda sjansen han aldri ville fått i Italia er en vinn-vinn situasjon for han personling. At England har få talenter, vel se hvor mange lag som finnes i det engelske ligasystemet. Å når det er umulig å hente selv de minste talenter der til en normal pris så blir det slik. Se bare hva man måtte ut med for et Rooney som langt fra var et ferdig utviklet talent, å som aldri hadde blitt noe annet enn annenrangs om han hadde blitt i Everton. (Dette eksemplet kan overføres direkte til alle overganger fra Italia ) Forøvrig så kan forsmådde Italienske klubber ta seg en bolle, når alt kommer til alt dreier det seg om penger. Spillerene som sådan betyr ingenting. Denne mener jeg blir drøy, Hyrlen. Jeg er forresten fornøyd med hvordan det ser ut på talentsiden til England for tiden, det finnes mange spennende engelske unggutter. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Spar oss nå for dette, lag din egen tråd der du kan whine over at smålag blir ranet for talenter. Å at de store får det som de vil. Slik er verden. Å at vi gir f.eks Macheda sjansen han aldri ville fått i Italia er en vinn-vinn situasjon for han personling. At England har få talenter, vel se hvor mange lag som finnes i det engelske ligasystemet. Å når det er umulig å hente selv de minste talenter der til en normal pris så blir det slik. Se bare hva man måtte ut med for et Rooney som langt fra var et ferdig utviklet talent, å som aldri hadde blitt noe annet enn annenrangs om han hadde blitt i Everton. (Dette eksemplet kan overføres direkte til alle overganger fra Italia ) Forøvrig så kan forsmådde Italienske klubber ta seg en bolle, når alt kommer til alt dreier det seg om penger. Spillerene som sådan betyr ingenting. Denne mener jeg blir drøy, Hyrlen. Jeg er forresten fornøyd med hvordan det ser ut på talentsiden til England for tiden, det finnes mange spennende engelske unggutter. Du mener prisen på Rooney var ok? Sammenlign den med hva vi måtte ut med for Ronaldo, som forøvrig også var tildels overpris med tanke på hvor uformet han var. Vi betaler vel totalt rundt 340 millioner for Rooney, vel verd det nå. Men 340 millioner for en spiller med knapt en halv sesong på baken i Premier League! Å til det med talent, ta for deg James Milner. Stortalent i Leeds, den yngste målscorer i Premier League. BBC debatterte at han var et større talent enn selveste Rooney. Havnet i Newcastle, vel han stagnerte vel på samme måte som Babel gjorde. Nå er han i Aston Villa, å jeg syns han bare blir bedre og bedre grunnet et miljø som lar han utvikle seg. Aldri i verden om Rooney hadde vært så god som han er idag om han hadde blitt i Everton. Endret 9. oktober 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Hmmmmm... Eg må innrømme at eg trodde ikke Everton var den verste klubben å være i for et talent. Bedre enn naboklubben hvertfall, uten at det sier så mye. Men har ikke så innmari mye peiling. Trodde Everton hadde et og annet talent som blomstret eg, men kan jo ikke navnet på noen Endret 9. oktober 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 Everton har da akademi. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Engelske unggutter er altfor overpriset -.-, men det ser ihvertfall lyst akkurat nu. Mange unge, gode spillere hos Arsenal, Man.Utd., Aston Villa osv. Endret 9. oktober 2009 av Fox Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Unggutter er alltid overpriset i deres hjemland, også i Norge. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 De fleste spillere i Norge er overpriset med det nivået de holder.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Ja store talenter er dyre i Norge, men andre talenter går somregel på free-transfer eller for småpenger. I England koster jo alt under 22år skjorta å vel så det nesten uansett hvor god de måtte være. Det er uforholdsmessige priser over hele linja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Savner kamp i dag. Ingenting å stresse hjem etter jakt. Får bli en lengre jakttur istedet da. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Danmark - Sverige Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2009 Hos rivalene i Manchester United øker interessen for den russiske keeperen Igor Akinfeev, verdsatt til 10 millioner pund. Og sannsynligheten for en overgang blir ikke mindre av at Akinfeevs klubb, CSKA Moskva, uttrykker at de vil la den engelske storklubben snakke med keeperen når overgangsvinduet åpner i januar. Dessuten vil Sir Alex Ferguson gjenoppta forsøkene på å signere David Villa fra Valencia, for en forventet sum på 35 millioner pund. De oppga ingen kilder, men ingen av de to gjør meg ingenting! Selv om jeg ikke helt ser hva vi skal med David Villa da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå