Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blitt forbudt å kjøpe italienere nå, eller?

Nei, men det er usmakelig at vi skal plukke ut hver eneste gode italiener fra juniorstallen til de italienske lagene. Reglene går i favør England og noe bør bli gjort med det.

Er ikke Uniteds feil at reglene er som de er. Vet at det ikke er de italienske klubbenes feil heller, men er ikke noe særlig vi kan gjøre. Valget står mellom å satse på gode, unge spillere eller å vente på at noen andre toppklubber plukker dem opp. Det er åpenbart hva vi kommer til å velge da.

Det italienske fotballforbundet burde la klubbene signere proffkontrakt med spillere under 18 år. Synes ikke det er usmakelig at vi følger reglene...

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Jeg synes det er usmakelig på lik linje med at United ikke kunne hente Maicon fra Monaco på grunn av arbeidstillatelse, noe som førte til at han havnet i Inter. Reglene går i favør Italia og noe bør bli gjort med det.

De som ikke ser at reglene kraftig favoriserer England har hodet i ræva, arbeidstillatelse er i og for seg greit etter min mening, det kan uansett jobbes rundt. Disse spillerene er i moderklubbene sie og vi kan snappe de opp ved å tilby de en kontrakt på et nivå italienere ikke har mulighet til. Det er en ting når man gjør det med afrikanere i franske klubber (franske klubber går ikke akkurat frem på en bedre måte), men en annen når man tar italienske spillere fra italienske klubber ved å gi familien en god pakke, la oss innse fakta; vi har neppe rent mel i posen. Hvor glad hadde du vært om Danny Welbeck ble tatt fra oss når han var 16 år, fordi vi ikke kunne tilby han en profesjonell kontrakt? Det er ofte ikke spillernes valg heller, men familiens.

Lenke til kommentar
Ifjor mot porto eller?

EDIT: kunne vi ikke lagd en felles bruker på hattrick.org? Bare et forslag.

http://www.hattrick.org/Help/Rules/

Hvorfor ikke?

Fordi det er strengt forbudt. Hvis ikke det er god nok grunn så vil det være praktisk vanskelig da 1 har potensiale til å ødelegge for alle andre på 1 fylla-minutt.

Hva med heller at alle som ikke har lag får seg det, og vi som har lag (hvem andre enn meg?) bidrar med det vi kan av tips og hjelp? :) Nå er det vel også slik at man kan invitere folk til sin divisjon om man er i nederste divisjon, tror jeg.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er usmakelig på lik linje med at United ikke kunne hente Maicon fra Monaco på grunn av arbeidstillatelse, noe som førte til at han havnet i Inter. Reglene går i favør Italia og noe bør bli gjort med det.

Trangsynt eksempel, imotsetning til den frie fotball-innvandringen i England, har Italia satt en grense på max 2 Innvandringskjøp per sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...