Sir LuckyNr7 Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Skal se VDS i kveld. Fy faen som jeg har savnet deg. Faren i klubben. EDWIIIIIIN du er ikke den eneste som har savnet han, blir nærvevrak av å ha Foster eller PIG i mål, spes Foster. BTW: jeg har et dilemma hehe: jeg følger med på serien, klokka 19.30 hos meg, men samtidig skal VDS endelig mellom stengene igjen...ikke at den kampen har noe spes betydning utenom seff guden vår som vokter målet. hmm hjelp meg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 http://www.dagbladet.no/2009/10/06/sport/f...rguson/8451799/ Nå skal jeg også sitere DB.no. Denne mannen gjør da mye mer skade selv, enn det Sir Alex gjorde med sin påstand? Han trekker jo dommerenes integritet i tvil, å mener de vil ta hevn. Du snakker om tosk, er jo her FA burde reagere. Ikke om Alan Wiley har dårlig kondis eller ikke. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen som har link fra høydepunkter fra kampen i helga? Her er høydepunktene. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Håper igrunn ikke det. Tenk hvis Liverpool får en god manager?? God(O'Neill), bedre(Moyes), best(SAF). EDIT: min mening. Wenger? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 http://www.dagbladet.no/2009/10/06/sport/f...rguson/8451799/ Nå skal jeg også sitere DB.no. Denne mannen gjør da mye mer skade selv, enn det Sir Alex gjorde med sin påstand? Han trekker jo dommerenes integritet i tvil, å mener de vil ta hevn. Du snakker om tosk, er jo her FA burde reagere. Ikke om Alan Wiley har dårlig kondis eller ikke. Hvordan skal FA reagere mot en pensjonert dommer? De har ingen makt over ham, og ingen mulighet til å innføre sanksjoner mot ham. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) http://www.dagbladet.no/2009/10/06/sport/f...rguson/8451799/ Nå skal jeg også sitere DB.no. Denne mannen gjør da mye mer skade selv, enn det Sir Alex gjorde med sin påstand? Han trekker jo dommerenes integritet i tvil, å mener de vil ta hevn. Du snakker om tosk, er jo her FA burde reagere. Ikke om Alan Wiley har dårlig kondis eller ikke. Hvordan skal FA reagere mot en pensjonert dommer? De har ingen makt over ham, og ingen mulighet til å innføre sanksjoner mot ham. Hvordan? På samme måte som de irettesatte Graham Poll. De ba han holde kjeft. Om Sir Alex får 2 måneders barneTv-godt inndratt og blir satt på tribunen er ikke poenget. Poenget er at det denne mannen sier er verre enn det Sir Alex blir tatt for. Endret 6. oktober 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvordan? På samme måte som de irettesatte Graham Poll. De ba han holde kjeft. Om Sir Alex får 2 måneders barneTv-godt inndratt og blir satt på tribunen er ikke poenget. Poenget er at det denne mannen sier er verre enn det Sir Alex blir tatt for. Joda, de kan forsåvidt be han om å holde kjeft, men de har ingen makt over ham slik de har over feks Alex Ferguson. Poenget mitt var at de dermed kan ikke de straffes på måte. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen som har link fra høydepunkter fra kampen i helga? Her er høydepunktene. Thanx, på ferie i afrika, skal se om jeg får lastet den ned med en supertreg internettlinje Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Hadde vel helst sett at Fergie ikke hadde sagt det, Jeg vil heller kalle dommeren feig men det er en annen sak. Men, det jeg synes er galt er at dommerene på død og liv skal forsvares. Alternativt så kan man totalforby uttalelser om dommeren, slik at media ikke kan fiske sånne uttalelser. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 http://ny.fotballverden.no/product_info.ph...products_id=763 Noen som er interessert? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Reservene: Everton 0 - 1 Manchester United Macheda scorte og Eikrem med assist. Deilig å se Van Der Sar i mål forresten og gleder meg til han skal tilbake mellom stengene til førstelaget. og TOP OF THE LEAGUE! Endret 6. oktober 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 VDS ble ikke satt på noen store prøver, men var kald og rolig kampen gjennom. Bra gjennomført kamp Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Ble ikke satt på noen prøver? Everton hadde knapt nok etablert spill på vår halvdel Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Altså har jeg mitt på det tørre Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Det er uansett deilig å se at VDS får ting som både Foster og Kuszczkack sliter med til å se enkelt ut som å plukke innlegg uten å nøle. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Nå skal det sies at Sar har sine svakheter i feltet. Spesielt på utboksninger så er han jo håpløs. Den Volleyball smashen hans fra ungdomskolen har han aldri klart å vende av seg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Sar drar vel av en skikkelig keeper tabbe i neste kamp tipper jeg Endret 6. oktober 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Det er få virkelig verdensklasse keepere, sånn er det bare. Vi hadde en i Schmeichel og har Van der Sar en liten stund til, men jeg tror nok det vil gå en stund før vi får en ny. Jeg har fortsatt tro på at Foster kan bli god, men hvor god får vi bare vente å se.. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg legger merke til at man klager på dommeren i kampen deres mot Sunderland, men var det noen avgjørelser som var essensiell ved den kritikken? Jeg så på kampen med et halvt øye + highlights ved flere anledninger, men har fortsatt ikke sett noen avgjørelser jeg anser som feil. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Det er vel helst SAF som mener de er i for dårlig form.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå