Sameboe Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Lang og god artikkel om hvordan Fletcher har blitt en viktig brikke for United! Lenke til kommentar
tNy Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Håper han kommer fort tilbake Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Så lenge det ikke skulle skje noe ny skade spiller han vel mot Bolton antar jeg, eller hur? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det er 11 dager til, så jeg tror han holder seg til da. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Skal bli herlig å sleppe klompen i halsen etter hver spill tilbake til keeper.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 http://www.dagbladet.no/2009/10/06/sport/f...erland/8444209/ Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Kan det hende at le Fat Waiter forsvinn snart PS: Amerikanerens uttalelser blir i engelske medier tolket som nærmest et ultimatum til manager Rafael Benitez. Om resultatene ikke bedrer seg - risikerer Benitez å bli byttet ut, allerede i løpet av sesongen. Link til artikkel. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Herlig med VDS tilbake. Nå har jeg endelig tro på at vi greier noen clean sheets i løpet av sesongen. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Å nei, da får de kanskje en god manager. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Håper igrunn ikke det. Tenk hvis Liverpool får en god manager?? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tenkte akkurat det same sjølv Kven skal då servere oss lister på alt det "vonde" United har gjort, og alle fordelane me har Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Skal se VDS i kveld. Fy faen som jeg har savnet deg. Faren i klubben. EDWIIIIIIN Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 http://www.dagbladet.no/2009/10/06/sport/f...erland/8444209/ Overrasker det deg at en dommer løper mye iløpet av en kamp? forskjellen er jo at spillerene løper stort sett i intervaller, hvor mange ganger ser man en dommer i full spurt. Forøvrig så kunne man jo se tydelig opptil flere ganger at han hev etter pusten. Sir Alex har grunn til å si det han sier, men å konkludere med at han er i dårlig form av den grunn er noe annet. Mange faktorer som kan spille inn. Uansett. Dagbladet.no. Agurk avis, skrevet av sosialister og stråmenn. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 over 90 minutter, med innlagt pause etter 45 minutter så er det neimen ikke mye imponerende det han har løpt... Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har ikke sett kampen, så jeg kan ikke uttale meg særlig om det. Men jeg tror at det Sir Alex sa, er litt bullshit. Alt er alltid imot ham når de ikke vinner. Jeg har fått vite at kompiser, som er Man.Utd. supportere, at Man.Utd. spilte ikke særlig bra. Stemmer det? Såfall kan de bare skylde på seg selv, som O'Shea sa. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen som har link fra høydepunkter fra kampen i helga? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 sett etter på http://www.101greatgoals.com/category/goals/? drit nice side... Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Håper igrunn ikke det. Tenk hvis Liverpool får en god manager?? God(O'Neill), bedre(Moyes), best(SAF). EDIT: min mening. Endret 6. oktober 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå