Ol'H Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Aston Villa - Man City kl 21. Ikke la dere lure, City kjemper ikke bare om topp 4, men også om gullet i år. Vinner gjør de nok ikke, men jeg ser helst at de møter veggen så tidlig som mulig. Jo lenger de går uten å bli hektet av, jo mer selvtillit og desto farligere blir de blå. Heia Villa! Moroklumpen. Den Ritalinen din må virkelig kicke inn Shitty City. Sir Alex tar dem ikke seriøst, jeg tar dem ikke seriøst. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 På vårt beste spiller vi kanskje bedre fotball enn dere gjør. Det tørr jeg å påstå. Du må bare påstå hva du vil du, så kan vi andre fortelle deg hvor utrolig piss det er. Det er ikke kanskje engang. Langt fra faktisk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Synes SAF snart burde slutte med tullet han kommer med om dommerne etter kampen. Alle vet at FA hater United fra før av, og slike utspill er jo gylne muligheter til å straffe både klubben og treneren. Om han må sitte på tribunen mot Liverpool, så har han bare seg selv å takke. Misforstå meg rett, jeg er ikke uenig med han eller noe, sier bare at han får seg selv og klubben i trøbbel ved å komme med slike uttalelser. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Når vi har en manager som er så sulten i en alder nære 70 år, og som fortsatt har så stor glød og vilje til å vinne titler og fotballkamper, må vi mesten la det gå at han kommer med slike utspill. Han er en ekstremt dårlig taper og kommer alltid til å være det, på godt og vondt.. edit: måtte endre litt.. Endret 5. oktober 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Dommerene skal ikke gå fri for kritikk, jeg syns det er latterlig at deres prestasjoner ikke skal kunne kritiseres på lik linje med spilleres. Dog skal man ha måtehold, å Sir Alex er ikke kjent for det. Men dette var da ikke så ille som mange ganger tidligere. Uansett kanskje like greit at han blir straffet, så slipper vi flere faktabrev fra Benitez. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Fantastisk Dunne! Payback! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Uansett kanskje like greit at han blir straffet, så slipper vi flere faktabrev fra Benitez. Var jo gøy med en bitter kelner forrige gang, så han kan gjerne få gjøre det samme igjen. Fantastisk Dunne! Payback! Herlig. Ser ikke på kampen, så hvordan var feiringen? Håper han tok en Adebayor mot Arsenal, for det fortjener City-fansen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Han jublet ikke i det hele tatt. I motsettning til Citys spillere er det klasse i Villa sine. Hør på denne rekka: Adebayor, Bellamy, Tevez, Lescott og Barry. Fyttigrisen! Forresten festelig at Villa fansen ler av avsluttnigene til Tevez. Han har virkelig sugd sålangt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Er det AV eller City som har en eksakt kopi av "Park, park wherever you may be"? Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg må si meg uenig The Game, jeg tror ikke City blir top 4. Jeg tror ikke de holder en hel sesong. Men dette blir bare synsing fra oss begge. Jeg skal ikke utelukke muligheten, men tviler. Tipper gullet står mellom United og Chelsea, mens Arsenal og Liverpool må kjempe om 3je plassen. Latias: Dunne har litt klasse forhold til Adebayor. Hyrlen: Tror ingen er uenige med SAF, men det er noe man ikke skal si åpenlyst. Slik er bare reglene. Derimot burde det være en fitness test som dommere på det nivået burde måtte bestå før hver sesong. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Latias: Dunne har litt klasse forhold til Adebayor. Jepp, og det er bra. Adebayor og Tevez er ekte forrædere. Hadde heller hatt Drogba på laget akkurat nå, og det sier sitt... Hyrlen: Tror ingen er uenige med SAF, men det er noe man ikke skal si åpenlyst. Slik er bare reglene. Derimot burde det være en fitness test som dommere på det nivået burde måtte bestå før hver sesong. Før hver kamp, spør du meg. Det er PL. Du må være fit hvis du skal dømme! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Helvete da. Tror City vinner nå. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Målet til Man.City kan vi vel takke Villas høyreback for? Fucka jo opp offsidelinja. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ensete du gjør Wis, er å provosere liverpool fans inne på dette forumet. Å si at Liverpool er ute av gullkampen er bare tøys. På vårt beste spiller vi kanskje bedre fotball enn dere gjør. Det tørr jeg å påstå. Eneste vi behøver er en bredere tropp, slik at vi ikke er for avhengige av at Torres og Gerrard. I fjor var vi fantastiske, men greide desverre å rote det til mot de dårligere lagene. I år har vi tatt de dårligere lagene, men gjort det dårligere mot de bedre. Det er lenge til du kan si om vi er ute av gullkampen eller ikke. Det er 30 kamper igjen(?). Med Aquaman tilbake fra skade, kan han tilføre laget noe nytt. Kanskje dekke opp savnet av Alonso. Vi får se. Det er lenge igjen. La oss bare håpe at du tar grundig feil Wis. Det eneste jeg gjør? Jeg skriver ikke dette i deres tråd nettopp fordi jeg håper å unngå sutrete Liverpool-supportere som ikke klarer å innse sannheten. Historisk sett (hvis vi tar de siste 5 -6 årene) så går det ikke an å gjøre som Liverpool. Du er ganske naiv hvis du tror at Liverpool kommer til å ha en like god sesong som før, og det er tydelig at halvparten av dere Pool-supportere på forumet neppe har sett Aquilani. Du klarte dessuten å latterliggjøre deg selv med kommentaren om at dere på deres beste spiller bedre fotball enn vi gjør. Lykke til videre i sesongen, det trenger dere. Jeg er forresten ikke skråsikker på at det er vi som vinner ligaen i år for Chelsea er ufattelig sterke, men jeg kan med stor sikkerhet si at det ikke blir dere. @Dommersaken: Husker ikke i hvor god form dommerene må være, men det stilles ikke så veldig høye krav for å si det sånn. Jeg vet iallefall at jeg hadde klart dem relativt lett, du kan jo bare se på hvor trente disse dommerene ser ut for å si det sånn. Jeg er forresten enig med The Game og tror at City vil være oppe i toppen allerede i år. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hyrlen: Tror ingen er uenige med SAF, men det er noe man ikke skal si åpenlyst. Slik er bare reglene. Derimot burde det være en fitness test som dommere på det nivået burde måtte bestå før hver sesong. Før hver kamp, spør du meg. Det er PL. Du må være fit hvis du skal dømme! Jeg bare velger å anta at om du er godt nok trent før sesongen starter så klarer du å holde deg ut sesongen Akkurat som når jeg spiller fotball. Jeg er dårligst trent (kondis messig) på starten av sesongen, men blir bedre utover. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er fysiske krav som er stilt, poenget er bare at de er altfor lave. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er fysiske krav som er stilt, poenget er bare at de er altfor lave. Har du spesifikke eksempler for dette? Jeg tror dommerne på øverste nivå i England blir satt temmelig strenge krav til når det gjelder kondisjon. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Om man ser på de forskjellige dommerenes fysiske form stikker Clattenburg seg ut, han gikk fra småfeit til fit iløpet av forrgie sesong han var ute i kulda. Å har kommet tilbake i år som en av de bedre dommerene. I tillegg har han lagt av seg den evinellige pratingen sin. En annen som er gått motsatt er Webb, fy faen så elendig nivå han dømmer på nå. Hviler på laurbærene. Har ikke sett en ok kamp med han hittil. Uansett, tror ikke Fa straffer Sir Alex for dette. Er mer et varsku om at man må holde seg litt mer proff i uttalelsene enn det Sir Alex gjorde. Men han satt ikke dommerens integritet i fokus, da bruker det ikke skje så mye. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvor mye straff fikk Benitez når han ganske klart og tydelig hevdet at dommeren var blind etter ene kampen? Regner med at straffen blir lik igrunn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå