Herr Brun Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Syntex: Denne sesongen har United spilt mye, mye bedre fotball enn dere. Aquilani må virkelig være supermann, og resten av laget må heve seg mange hakk, for at dere skal kunne klare noe som helst denne sesongen. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 I ettermiddag bekrefter det engelske fotballforbundet at Fergusons utspill mot dommeren etter kampen er under lupen, skriver nyhetsbyrået PA. - Vi ser på kommentarene i sammenhengen de ble gitt, sier en FA-talsmann. Ifølge Ferguson er Wiley i så dårlig form at han ikke orket å gå tilbake til midtsirkelen da United scoret for andre gang. - Vi har noen dommere som er godt trente. Han var ikke godt trent. Han brukte 30 sekunder på å gi et gult kort. Han måtte ta en hvil. Det var latterlig, sa Ferguson. United-sjefen klaget også på at Wiley, som var fjerdedommeren under Manchester-derbyet, ikke la til særlig mer enn de fire minuttene som ble vist på tavla ved full tid. - Jeg er skuffet over dommeren, sier Ferguson. Ikke veldig uventet... Unødvendig og dumt av Fergie å komme med dette utbruddet. Håper FA er raske nok til å straffe Fergie med en bot og utstengelse mot Bolton, slik at han er tilbake mot Liverpool. Rett skal være rett. Dette er ikke akseptabel kritikk. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Evig enig med deg Game. Holdte på å sprenge av aggresjon idag. Drogba fortjener ikke å få spille fotball. Når selv kommentatorene, som forsøker så godt de kan å være objektive, ikke klarer å skjule sin avsmak for dritten (ja, det er han) sier det ikke rent lite. Drogba og Adebayor er to personer jeg gjerne skulle hatt 10min i en mørk bakgate. Eller, da hadde jeg ikke sett de. Garderoben ville gjort susen. Hadde engelske kommentatorer. Hva sa Tjærnås og co? Fikk heller ikke med meg hva de sa pga av engelske komentatorer. Noen som har svar på denne? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 De snakket om at han døde 3-4 ganger eller mer i løpet av hver kamp og at han alltid var oppe å løpe eller jogge sekunder senere. Noe som skjemmet klassen han innehar. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 I ettermiddag bekrefter det engelske fotballforbundet at Fergusons utspill mot dommeren etter kampen er under lupen, skriver nyhetsbyrået PA. - Vi ser på kommentarene i sammenhengen de ble gitt, sier en FA-talsmann. Ifølge Ferguson er Wiley i så dårlig form at han ikke orket å gå tilbake til midtsirkelen da United scoret for andre gang. - Vi har noen dommere som er godt trente. Han var ikke godt trent. Han brukte 30 sekunder på å gi et gult kort. Han måtte ta en hvil. Det var latterlig, sa Ferguson. United-sjefen klaget også på at Wiley, som var fjerdedommeren under Manchester-derbyet, ikke la til særlig mer enn de fire minuttene som ble vist på tavla ved full tid. - Jeg er skuffet over dommeren, sier Ferguson. Ikke veldig uventet... Unødvendig og dumt av Fergie å komme med dette utbruddet. Håper FA er raske nok til å straffe Fergie med en bot og utstengelse mot Bolton, slik at han er tilbake mot Liverpool. Rett skal være rett. Dette er ikke akseptabel kritikk. Virker litt skummelt mtp. Liverpool-kampen ja. Får håpe han ikke må sitte på tribunen før etter den kampen hvis han eventuellt blir dømt for det. En Ferguson på tribunen er en fordel til Liverpool. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Og der var Foster også skadet.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Er vel bare en unnskyldning for å slippe og spille landskampene. Uansett, så gjør det ikke meg en dritt. PIG spilte greit mot Wolfsburg, så han kan gjerne stå frem til VDS er tilbake. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er vel snarere en unskyldning for at han er vraket fra landslaget. Jeg stemmer for å ha O'shea i goalen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Tar gjerne Johnny i målet jeg og. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg som har vurdert lenge nå å trykke O'Shea på keeperdrakta Hoho. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Drogba og Adebayor er to personer jeg gjerne skulle hatt 10min i en mørk bakgate. Eller, da hadde jeg ikke sett de. Garderoben ville gjort susen. Hadde likt å se det jeg også. Tipper Drogba hadde fått KO på deg innen 30 sekunder. PS! Selvom jeg, for å si det pent missliker Adebayor, så holder jeg meg for god for å begynne med rasisme. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Rasisme faktisk, herregud! Det der er langt i fra rasistisk, det var bare en dårlig spøk. Slutt å sippe, det finnes ikke noe mer provoserende enn folk som skriker "rasisme" såfort hudfarge nevnes. Syntes oppriktig synd på dem som faktisk blir utsatt for rasisme, for det er så jævelig mange svake mennsker som roper på det uttrykket for ingenting, at de seriøse overtrampene de blir møtt med døve ører. Hadde jeg skrevet at noe om Rooney og hvor bleik han er, hadde du ikke reagert. Tåpelig "diskusjon", da det var noe jeg skrev i affekt. Men jeg er fysisik realtivt mye større en Drogba og Adebayor og ettersom begge oppfører seg som jenter velger jeg å tro at en runde i bakgården med de to hadde endt med hjemmeseier. De kaller meg bare det hvite håp. Get it? ... Ja, det var en spøk... Endret 5. oktober 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vet ikke hva som er verst av rasisme og misbruk av rasisme jeg Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 hvor lenge er foster skadet? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Sånn ca til landskampene er over. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Van der sar er vel i trening igjen også nå, så er vel mulighet for at han kommer tilbake snart Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Van der sar er vel i trening igjen også nå, så er vel mulighet for at han kommer tilbake snart hope so Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Tar gjerne Johnny i målet jeg og. Rio hadde gjort susen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Aston Villa - Man City kl 21. Ikke la dere lure, City kjemper ikke bare om topp 4, men også om gullet i år. Vinner gjør de nok ikke, men jeg ser helst at de møter veggen så tidlig som mulig. Jo lenger de går uten å bli hektet av, jo mer selvtillit og desto farligere blir de blå. Heia Villa! Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Er også veldig overrasket over resultatene til City, at vi vant over de er bare fantastisk! Kunne ikke vært en mer passende motstander som satt bena deres på jorda.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå