Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
til dere som har reist til manchester og sett på kamp, hvor er det dere bestiller fra? noe bra og billig pakkereiser?

9244362[/snapback]

 

Bestilte billetten gjennom United.no, og fiksa fly og hotell sjøl.

Fly fra Oslo, fikk vi rimelig billig, og bodde på et Ibis hotell,som er ganske billig.

Var der frå laurdags ettermiddag til onsdags morgen. (kamp tirsdag) fantastisk opplevelse. Det er verdt det...

Lenke til kommentar
til dere som har reist til manchester og sett på kamp, hvor er det dere bestiller fra? noe bra og billig pakkereiser?

9244362[/snapback]

 

Bestilte billetten gjennom United.no, og fiksa fly og hotell sjøl.

Fly fra Oslo, fikk vi rimelig billig, og bodde på et Ibis hotell,som er ganske billig.

Var der frå laurdags ettermiddag til onsdags morgen. (kamp tirsdag) fantastisk opplevelse. Det er verdt det...

9244458[/snapback]

 

men hos United.no er det sånn trekning right? Er det bare Upper East de har billetter til?

 

Hvor sånn ca ligger Ibis Hotel?

Lenke til kommentar

Jo, du må søke om å få billett, og det er ingen garanti. Spesielt ikkje på høgprofil-kampar. Der skal det vere et kart over kvar Ibis ligger. Ganske sentralt egentlig.. To gater til venstre ca ligger BBC og derfra kan du ta buss rett til OT. Ikkje langt til den delen av Manchester der dei store handlesentera og alt sånn er heller.

Lenke til kommentar
Jeg begynner å bli like pissnervøs som jeg var foran matchen mot Fulham i fjor.

 

Hadde vært passe deilig å feie Reading av banen på samme måte, men det blir altfor optimistisk.

 

Skjelver nesten bare jeg tenker på det, tenk om vi ikke vinner!

9244365[/snapback]

 

Nei det må du ikke si!

 

Klart vi vinner. Eller vi må vinne!

Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis, men jeg innbiller meg at han ikke er så verst teknisk. Utfra bildet på vg ser han veldig spinkel ut, så det kan ikke være på grunn av sin gode fysikk at han får spille.

 

Hadde jo vært storveis om man kunne fått seg en ny Mykland på midtbanen.

Lenke til kommentar

Han har ekstremt godt overblikk, god teknikk og legger gode pasninger. Det med at han ser spinkel ut er bare en fordel i mine øyne, det viser at han har mye å gå på. Rooney var jo f eks fullt utvokst og så ut som en 30-åring når han var 17 og man merker at han er mer fullt utvokst som fotballspiller enn andre på sin alder som fortsatt har mye å gå på.

Lenke til kommentar
Kan jeg ta på deg? :p

9245293[/snapback]

 

 

Bare å komme ;;

 

Men ja... han er veldig teknisk av seg... Jeg lurer på om han klarer seg visst han får spille a-lag...

De engelskmennene er jo knallharde og magnus er ikke akkuratt kraftig... men regner med at han får styketrening der borte :)

 

minileif

Endret av Hansenx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nå tror jeg du blinser litt wh1te, Eikrem er en Scholes type, det er Nordtvedt i arsenal som er stopperen av de to ungguttene i England for tiden :)

9246661[/snapback]

 

Er han midtbane?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...