soundamia Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Blackburn har vunnet PL så vi kan godt regne det som større en Liverpool da. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Er putta Fabregas og ja. Morsom kamp. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Fabregas er faen meg sinnsyk.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg vil nesten si Arsenal er vår største utfordrer i år. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Ikke hvis de fortsetter det svake forsvarsspillet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Men med det offensive spillet kan de jo slå alt og alle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Tydligvis ikke City og United. Flere lag i Pl så langt har småslitt defansivt og spilt bra offansivt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Men med det offensive spillet kan de jo slå alt og alle. Tull. De får det jo lett mot en motstander som etterhvert legger seg ned og lar Arsenal stikke den inn i 2ern. Chelsea Liverpool Arsenal In that order. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Liverpool har tapt hver gang de har møtt litt motstand. Ganske sikker på at de ikke vinner noe i år. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Vakkert mål av Chelsea. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Der kom spikeren i kista gitt. Pool var rett og slett dårlige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Liverpool har tapt hver gang de har møtt litt motstand. Ganske sikker på at de ikke vinner noe i år. Ikke ligacupen engang? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Liverpool har tapt hver gang de har møtt litt motstand. Ganske sikker på at de ikke vinner noe i år. Ikke ligacupen engang? Dere møter Arsenal der neste kamp, aight? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Dere møter Arsenal der neste kamp, aight? Det blir nok bare kidza våre så de skal nok klare det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Liverpool har tapt hver gang de har møtt litt motstand. Ganske sikker på at de ikke vinner noe i år. Ikke ligacupen engang? Reservelaget til Arsenal tar dere. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Skjerp deg a. Skal du provosere, så får du gjøre det ordentelig. Det der var bare tåpelig, men hey - forventet ikke noe annet fra den kanten uansett. 2 Liverpool 38 25 11 2 77 27 50 86 4 Arsenal 38 20 12 6 68 37 31 72 Jevn kamp på brua. For oss var det et dårlig resultat, selv om det alltid er godt å se Liverpool tape. Men jeg må si... City og CFC er ikke bare pengedopere, de er også så usympatiske å jævlig at det ikke finnes ord. 50 - 31 var foressten gd Endret 4. oktober 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Skjerp deg a. Skal du provosere, så får du gjøre det ordentelig. Det der var bare tåpelig, men hey - forventet ikke noe annet fra den kanten uansett. Snakker du til meg? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Evig enig med deg Game. Holdte på å sprenge av aggresjon idag. Drogba fortjener ikke å få spille fotball. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Absolutt ikke. Jeg skriver om Latias sitt patetiske forsøk på å provosere. "Reservelaget til Arsenal tar dere." oppfattet jeg som nedlatende ovenfor Lfc, spesiellt nå som de akkuratt har tapt en toppkamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå