Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Absolutt ikke.

Jeg skriver om Latias sitt patetiske forsøk på å provosere. "Reservelaget til Arsenal tar dere." oppfattet jeg som nedlatende ovenfor Lfc, spesiellt nå som de akkuratt har tapt en toppkamp.

:ermm:

Hva faen... Er det administrator søknaden du sleiker deg opp til? Eller har Hewitt hacket kontoen din?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Absolutt ikke.

Jeg skriver om Latias sitt patetiske forsøk på å provosere. "Reservelaget til Arsenal tar dere." oppfattet jeg som nedlatende ovenfor Lfc, spesiellt nå som de akkuratt har tapt en toppkamp.

Var ikke meningen å provosere. Danielzu skjønte poenget mitt, men måtte likevel komme med "ikke LC engang?".

Lenke til kommentar
Evig enig med deg Game. Holdte på å sprenge av aggresjon idag. Drogba fortjener ikke å få spille fotball.

Når selv kommentatorene, som forsøker så godt de kan å være objektive, ikke klarer å skjule sin avsmak for dritten (ja, det er han) sier det ikke rent lite.

Drogba og Adebayor er to personer jeg gjerne skulle hatt 10min i en mørk bakgate. Eller, da hadde jeg ikke sett de. Garderoben ville gjort susen.

Lenke til kommentar
Evig enig med deg Game. Holdte på å sprenge av aggresjon idag. Drogba fortjener ikke å få spille fotball.

Når selv kommentatorene, som forsøker så godt de kan å være objektive, ikke klarer å skjule sin avsmak for dritten (ja, det er han) sier det ikke rent lite.

Drogba og Adebayor er to personer jeg gjerne skulle hatt 10min i en mørk bakgate. Eller, da hadde jeg ikke sett de. Garderoben ville gjort susen.

Hadde engelske kommentatorer. Hva sa Tjærnås og co?

Lenke til kommentar

@Danielzu: Når du absolutt ikke har noe å bringe til en diskusjon så kan du like så godt la være å poste.

@Sameboe: Reece har da spilt lenge i United :dontgetit:

@Game: Hva skjer med deg i dag? Du må ikke gi passordet ditt bort :nei:

Liverpool er ute av gullkampen. De spiller middelmådig og kan umulig snu dette. Personlig er jeg spent på å se hvem av Liverpool og Arsenal som faller utenfor topp fire i år, fordi jeg er sikker på at City får skvist seg inn.

Lenke til kommentar
Liverpool er ute av gullkampen. De spiller middelmådig og kan umulig snu dette. Personlig er jeg spent på å se hvem av Liverpool og Arsenal som faller utenfor topp fire i år, fordi jeg er sikker på at City får skvist seg inn.

Slutt å provosere da, Wis! Liverpool har akkurat tapt en kamp! :realmad:

:p

Er også sikker på at City bryter seg inn blant de fire store. Etter å ha sett Arsenal tidligere i dag, så tror jeg egentlig de gjør det bedre enn Liverpool. Cesc var rett og slett syk, og om han holder seg skadefri (sammen med Arshavin og RvP), så blir Arsenal tøffe. Liverpool har tapt hver gang de har møtt motstand (Spurs, Villa, Fiorentina, Chelsea). Blir spennende å se om denne Aquaman lykkes, for ellers er Liverpool ille ute.

Lenke til kommentar
-Liverpool er ute av gullkampen.

-De spiller middelmådig og kan umulig snu dette.

-Er 6 poeng den magiske grensen hvor gullet er tapt? Nei Jeg tror ikke vi vinner gull, men ikke på grunnlag av dagens kamp som PL sesongens kanskje aller vankligste kamp.

-Det var veldig uintelligent kommentar, no offence. Selvsagt kan vi snu "dette", det er 30 serierunder igjen.

Lenke til kommentar
-Liverpool er ute av gullkampen.

-De spiller middelmådig og kan umulig snu dette.

-Er 6 poeng den magiske grensen hvor gullet er tapt? Nei Jeg tror ikke vi vinner gull, men ikke på grunnlag av dagens kamp som PL sesongens kanskje aller vankligste kamp.

-Det var veldig uintelligent kommentar, no offence. Selvsagt kan vi snu "dette", det er 30 serierunder igjen.

Vi får vente og se, men dere har tapt tre kamper så langt av åtte og hver gang dere har møtt et tøft lag har dere blitt spilt ut. Dere virker svake, ukreative og tempoløse. Det hjelper lite om Torres stråler mot Hull hvis han ikke klarer å komme inn i kampen mot storlag. United x2, City x2, Arsenal x2, Everton x2 + Chelsea og Tottenham nok engang lukter flere tap av poeng. Det er bare en Liverpool - supporter som kan tro at dere fortsatt er med i gullkampen. Det at du finner kommentaren min uintelligent har jeg lite interesse av. Jeg tippet Liverpool ute av topp 4 før sesongen og jeg står fortsatt ved det.

@Latias: I get the joke, men Liverpool-supporterene bør strengt talt holde seg unna United-tråden når de taper en kamp.

EDIT: Når man ser på historien siden 01/02 sesongen så har ikke en eneste Premier League vinner hatt mer en 5 tap, slik jeg ser det kommer Liverpool til å tape en god del, men som sagt vi får se. Jeg tipper at Liverpool er ute av gullkampen allerede nå, Liverpool - supportere får som sagt gjerne tippe noe annet for min egen del. Det har ikke bare med hvor dårlig Liverpool har spilt, men hvor sterke Chelsea/United virker.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Da er nok jeg Liverpool-supporter gitt, for jeg ser at Liverpool er med i gullkampen ennå.

6 poeng bak chelsea og 4 poeng bak united.. Dere har en dårlig start på sesongen men det er absolutt mulig at dere vinner i år.. "Aquaman" som han så fint blir kalt skal være mer målfarlig enn det alonso var.. Liverpool hadde omtrent samme laget i fjor og på slutten av sesongen var dere knall gode..

Det er nok alt for tidelig og si, har troen på at det blir gjevnt i år..

Lenke til kommentar

Nå er jeg nok ikke faktisk Liverpool-supporter da, bare sånn det er sagt.

Wisbatov: Hvem var det som lå 5 poeng bak Liverpool med knall-resultater mot forholdsvis Reading, Portsmouth og Manchester City i 2007/08? :)

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Nå er jeg nok ikke faktisk Liverpool-supporter da, bare sånn det er sagt.

Wisbatov: Hvem var det som lå 5 poeng bak Liverpool med knall-resultater mot forholdsvis Reading, Portsmouth og Manchester City i 2007/08? :)

Det er forskjell på oss og Liverpool. Vi har en vinnerkultur og rutine som Liverpool ikke er i nærheten av å inneha. Spillerene våre har vært med på å vinne ligaen gang på gang. Vi har en fantastisk manager som mestrer "mind-games" bedre enn noen annen og spillerene våre tåler presset. Liverpool har ikke i nærheten av like mange matchvinnere/bred nok stall eller kvalitet til å vinne Premier League-gull. Alberto Aquilani er forresten ikke mer målfarlig enn Alonso, det er godt mulig at Liverpool-supporterene har fått det for seg, men 9 mål på 102 kamper vil jeg ikke kalle spesielt målfarlig det er faktisk mindre målfarlig enn det Alonso var i Liverpool der han i snitt scoret i hver 9. kamp kontra Aquilani i hver 11. Se hvordan Liverpool i hele fjor slet med å avgjøre kamper? De spilte forresten dårlig på denne tiden i fjor også, men de fikk med seg resultater. Liverpool var også strålende mot Chelsea og United noe jeg neppe ser for meg i år.

Lenke til kommentar

Uansett så blir det litt tidlig å avskrive noen lag, selvom de har en vanskelig oppgave forran seg hvis de har planer om å ta gull. Det kan jo hende at Liverpool vinner resten av kampene denne sessongen, selvom det virker lite sansynlig. Jeg mener vi burde være litt forsiktige med å være bråkjekke så tidlig i sessongen. Vi har vaklet litt i starten vi også, og det kan slå begge veier.

Chelsea blir vår store utfordrer i år. De virker stabile og får gode resultater selvom de kansje ikke har dagen.

Lenke til kommentar

Ensete du gjør Wis, er å provosere liverpool fans inne på dette forumet. Å si at Liverpool er ute av gullkampen er bare tøys. På vårt beste spiller vi kanskje bedre fotball enn dere gjør. Det tørr jeg å påstå. Eneste vi behøver er en bredere tropp, slik at vi ikke er for avhengige av at Torres og Gerrard. I fjor var vi fantastiske, men greide desverre å rote det til mot de dårligere lagene. I år har vi tatt de dårligere lagene, men gjort det dårligere mot de bedre. Det er lenge til du kan si om vi er ute av gullkampen eller ikke. Det er 30 kamper igjen(?). Med Aquaman tilbake fra skade, kan han tilføre laget noe nytt. Kanskje dekke opp savnet av Alonso. Vi får se. Det er lenge igjen. La oss bare håpe at du tar grundig feil Wis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...