Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor var ikke Giggs på banen eller benken, skada?

Var bare en møkka avgjørelse av SAF. Man setter ikke den spilleren som stod bak de sju siste målene i PL og CL på tribunen. Og ikke kom her å si at han er gammel og sånt, for han kunne ha sittet på benken. Tre assists mot City, mål og assist mot Wolfsburg, og han kom inn og endret kampbildet mot Stoke med to assists. SAF undervurderte rett og slett motstanderen i går. Hvorfor starter Welbeck i stedet for Valencia? Hvorfor er ikke Giggs på benken engang?

Lenke til kommentar

Føler bare for å nevne at poengfangsten og sesongstarten fortsatt er uhyre god til oss å være. Vi har møtt Arsenal, City, Stoke (B) Tottenham (B) og tatt 3 poengere. Dette tøffe kamper og i to av dem avga vi poeng foregående sesong. Uavgjort hjemme mot Sunderland er isolert sett langt i fra krise. Dersom Chelsea vinner mot Liverpool har de 21 mot våre 19 poeng og like mange kamper spilt. Det er 2p bak etter kun 8 serierunder.

Nei, det er fortsatt deilig å være oss om dagen. Sur kamp i går, men sånn er det å være fotballsupporter. Ikke alt går etter planen.

Støtter publikum i går jeg. Syntes ikke steminnga var så jævelig som alle skal ha det til og jeg skjønner strengt talt at enkeltes innsats på banen i går ikke aspirerte til applaus. Det er urett at supporterne skal synge som idioter når 11 mann ikke jobber for dem heller. Det er lov å ha en dårlig dag på jobb, for begge parter sådan, men innsats er et absolutt minimum. Piping er en uting, men iblant mener jeg det kan rettferdiggjøres i visse sammhenger. Gårsdagen var en sånn dag.

Ben Foster:

der94y.jpg

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar

Fletcher var ubrukelig i førsteomgang fordi han spilte med verdens mest stillestående partner. Han løp rundt som ei bikkje, mens Scholes stod helt stille midt på banen. Det får være grenser til hvor mye areal en spiller skal dekke alene.. Jeg lot meg provoserer enormt over Scholes i går, det må jeg erkjenne. Scholes er perfekt å sette innpå når vi HAR etablert trykk, fordi han forsatt er ligaens beste til å vri spillet og finne de trange langpassningene, men likeså er han blitt en skandale defensvit når mostanderen kommer på gjennombrudd i mellomrommet. Fletcher var dårlig i går, men omgivelsene var ikke mye til hjelp de heller.

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar
Hele midtbanen var forsåvidt helt borte syntes jeg... Eneste spillern som var i nærheten av godkjent var vel Berbatov, og han var ikke i nærheten av så god som han kan være...

Både Berba og Rooney jobbet godt, Anderson og O'shea var heller ikke ille. Men for spissene var det jo en ufattelig utakknemlig oppgave med en midtbane som var totalt paralysert. Berba sto jo som en playmaker store perioder, å Rooney påtok seg Nani (!¤!"#%!"#&!) sine oppgaver.

Lenke til kommentar
Vi mangla en "Keane" type under kampen igår. Vanligvis er det Giggs, og Rio var ikke der for å kjefte på dem. Hvem var egentlig kaptein igår?

Digg med Brown junior på laget (om han er god)!

Kaptein igår var Nemanja Vidic ;) Litt feil å bruke som kaptein spørr du meg :p Hadde heller kjørt Rooney eller Fletch som kaptein da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...