DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...anedens_managerVet ikke om den er postet, men men. Grattis SAF. La noen merke til denne? Fotnote: Utmerkelsen Månedens spiller gikk denne gang til en som heter Fernando Torres. Ja, hvem er det liksom? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvorfor var ikke Giggs på banen eller benken, skada? Var bare en møkka avgjørelse av SAF. Man setter ikke den spilleren som stod bak de sju siste målene i PL og CL på tribunen. Og ikke kom her å si at han er gammel og sånt, for han kunne ha sittet på benken. Tre assists mot City, mål og assist mot Wolfsburg, og han kom inn og endret kampbildet mot Stoke med to assists. SAF undervurderte rett og slett motstanderen i går. Hvorfor starter Welbeck i stedet for Valencia? Hvorfor er ikke Giggs på benken engang? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/f...ok-2937690.html Kan SAF bli straffet for slike uttalelser? Tror dere han kommer til å få det? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Føler bare for å nevne at poengfangsten og sesongstarten fortsatt er uhyre god til oss å være. Vi har møtt Arsenal, City, Stoke (B) Tottenham (B) og tatt 3 poengere. Dette tøffe kamper og i to av dem avga vi poeng foregående sesong. Uavgjort hjemme mot Sunderland er isolert sett langt i fra krise. Dersom Chelsea vinner mot Liverpool har de 21 mot våre 19 poeng og like mange kamper spilt. Det er 2p bak etter kun 8 serierunder. Nei, det er fortsatt deilig å være oss om dagen. Sur kamp i går, men sånn er det å være fotballsupporter. Ikke alt går etter planen. Støtter publikum i går jeg. Syntes ikke steminnga var så jævelig som alle skal ha det til og jeg skjønner strengt talt at enkeltes innsats på banen i går ikke aspirerte til applaus. Det er urett at supporterne skal synge som idioter når 11 mann ikke jobber for dem heller. Det er lov å ha en dårlig dag på jobb, for begge parter sådan, men innsats er et absolutt minimum. Piping er en uting, men iblant mener jeg det kan rettferdiggjøres i visse sammhenger. Gårsdagen var en sånn dag. Ben Foster: Endret 4. oktober 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Nei, det er fortsatt deilig å være oss om dagen. Sur kamp i går, men sånn er det å være fotballsupporter. Ikke alt går etter planen. Ka har du røyka i dag??? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Dere som slakter Carrick for tia, hvordan var han igår? Var for opptatt med å jage kvinnfolk vekk fra TVn til å legge merke til hvordan han spillte Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Dere som slakter Carrick for tia, hvordan var han igår? Var for opptatt med å jage kvinnfolk vekk fra TVn til å legge merke til hvordan han spillte Han var mye bedre enn Scholes. La heller ikke så mye merke til han. Viktigste var å få mål, så jeg var mer opptatt av det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Var det bare meg eller var Fletcher latterlig usynlig i går? Tror det tok meg 50 min å legge merke til han. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Var det bare meg eller var Fletcher latterlig usynlig i går? Tror det tok meg 50 min å legge merke til han. Han var ikke usynlig, han spilte playmaker for Sunderland. Dårligste kampen av han som jeg kan huske. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Hele midtbanen var forsåvidt helt borte syntes jeg... Eneste spillern som var i nærheten av godkjent var vel Berbatov, og han var ikke i nærheten av så god som han kan være... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Fletcher var ubrukelig i førsteomgang fordi han spilte med verdens mest stillestående partner. Han løp rundt som ei bikkje, mens Scholes stod helt stille midt på banen. Det får være grenser til hvor mye areal en spiller skal dekke alene.. Jeg lot meg provoserer enormt over Scholes i går, det må jeg erkjenne. Scholes er perfekt å sette innpå når vi HAR etablert trykk, fordi han forsatt er ligaens beste til å vri spillet og finne de trange langpassningene, men likeså er han blitt en skandale defensvit når mostanderen kommer på gjennombrudd i mellomrommet. Fletcher var dårlig i går, men omgivelsene var ikke mye til hjelp de heller. Endret 4. oktober 2009 av Sir Game Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Hele midtbanen var forsåvidt helt borte syntes jeg... Eneste spillern som var i nærheten av godkjent var vel Berbatov, og han var ikke i nærheten av så god som han kan være... Både Berba og Rooney jobbet godt, Anderson og O'shea var heller ikke ille. Men for spissene var det jo en ufattelig utakknemlig oppgave med en midtbane som var totalt paralysert. Berba sto jo som en playmaker store perioder, å Rooney påtok seg Nani (!¤!"#%!"#&!) sine oppgaver. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Scholes bommet på 5-meterspasninger i hele omgangen. Det forteller litt, for vanligvis kommer han jo med presise 50-meterspasninger. Oppsummerte Uniteds dag ganske greit. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Å stå å se på at Sunderland legger opp til skudd og innlegg kaller ikke jeg "ikke ille". Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Ser på hjemmesidene til klubben at det er på vei opp enda et tvillingpar nå! Brødrene Michael og William Keane, samt lillebroren til Wes, Reece Brown! Noen som vet noe om disse spillerne her inne? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Reece Brown har nå vært i klubben i et par år allerede tror jeg? EDIT: Han ble faktisk tatt inn på akademiet da han var ni år ser jeg nå.. Endret 4. oktober 2009 av Larsemão Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Vi mangla en "Keane" type under kampen igår. Vanligvis er det Giggs, og Rio var ikke der for å kjefte på dem. Hvem var egentlig kaptein igår? Digg med Brown junior på laget (om han er god)! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Vi mangla en "Keane" type under kampen igår. Vanligvis er det Giggs, og Rio var ikke der for å kjefte på dem. Hvem var egentlig kaptein igår? Digg med Brown junior på laget (om han er god)! Kaptein igår var Nemanja Vidic Litt feil å bruke som kaptein spørr du meg Hadde heller kjørt Rooney eller Fletch som kaptein da Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Vidic var kaptein, og han var den eneste som gjorde en nogenlunde ok jobb. Reece skal visst være lik Wes i spillestilen, kjapp og tøffe taklinger. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 http://www.youtube.com/watch?v=DuPFarQO18o Her er videoen jeg har laget. Er den første videoen jeg har laget, så kom gjerne med konstruktiv kritikk! Enjoy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå