Latias Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 http://www.youtube.com/watch?v=DuPFarQO18o Her er videoen jeg har laget. Er den første videoen jeg har laget, så kom gjerne med konstruktiv kritikk! Enjoy! Hva skjer med bildet rundt 1.10? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 http://www.youtube.com/watch?v=DuPFarQO18o Her er videoen jeg har laget. Er den første videoen jeg har laget, så kom gjerne med konstruktiv kritikk! Enjoy! Hva skjer med bildet rundt 1.10? Dårig klipp ser du vel Bedømelse: Alt for mye Ronaldo mål! Kjedelig musikk og prøv å sett inn klipp med samme kvalitet... ekkelt å se på noe som ser skikkelig bra ut, så kommer det et klipp i skikkelig dårlig kvalitet Ellers var den grei Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jepp. Målet til Ronaldo mot Milwall har ikke noe å gjøre i en video på to minutter. Trodde det var ett mål fra 90-tallet (dårlig kvalitet), men plutselig ser jeg Ronaldo der. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Dette var min første fotballvideo, men jeg kommer til å lage flere. Den neste blir vel på rundt 4-5 min. Musikk jeg har tenkt å bruke: Fort Minor - Remember The Name Jimmy Eat World - The Middle Globus - Europa Men gjerne kom med forslag. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Doves - Black and white town! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Fotball e supert - Ole Runar haha Endret 4. oktober 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Haha sjøl. Du har mikset på linken din gutt! Edit: Kjapp å fikse på den dog... Endret 4. oktober 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Haha sjøl. Du har mikset på linken din gutt! Edit: Kjapp å fikse på den dog... Indeed. Fiksa det kjapt er litt i rar i hodet etter i går. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Fotball e supert - Ole Runar haha Hva faen, Points jo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Den blå gutten med langt hår i bakgrunnen? Endret 4. oktober 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Skjer med Arsenal ? De har Vermaelen til å redde dem da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Skjer med Arsenal ? De har Vermaelen til å redde dem da. Så det EDIT: Der gikk Blackburn i ledelsen ja Greit for meg xD Endret 4. oktober 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg tror dette er sesongen der vinner laget av premier league har ekstremt lite poeng i forhold til de andre sesongene. Mye oftere at det blir jevne kamper mot antatt dårligere lag i år, kan bli morsomt, bare det ikke blir for mange av de for united..=) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 De av dere som ikke ser Arsenal - Blackburn, dere gjør en stor feil. For en morsom kamp! Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Joda, morsom kamp, men kombinasjonen av en dommer som åpenbart liker Arsenal og et tullete Blackburn-forsvar tar vekk en del av gleden for meg. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er dette runden der smålag ypper seg med di fire store?Isåfall hvem er smålaget senere idag når Chelsea møter Liverpool? Historisk sett så er Chelsea smålag,økonomisk så er Liverpool smålag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Herregud mann! Kan ikke kalle Blackburn et smålag! Ferguson og Big Sam kommer til og bli rasende på deg. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Haha, jeg ler meg ihjel. Gudbedre så morsom du er! HAHAHAHAHAHAHAHA. Blackburn klarer uavgjort og Liverpool slår Chelsea. Denne skal jeg quote i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå