Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Men hvis Chelsea vinner kampene sine mot Liverpool og Arsenal så kommer vi til å få det tøft tror jeg. Chelsea får også den psykiske knekken av å tape slike store kamper, og apropos det håper jeg ikke noe mer enn at vi knerter de selvsagt :)

Vi skal også huske på at Sir Alex Ferguson avskrev Liverpool som en utfordrer til tittelen allerede i sesonginnledningen :p Og ærlig talt, hvis man slår henda ned i bordet, så ser Chelsea sterkere ut enn Liverpool i år.

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jævlig dårlig kamp i dag, som sammen med Burnley-kampen er vår dårligste på svært lenge. Ingenting fungerer, absolutt ingenting, kanskje med unntak av Vidic. O'Shea og Evra må ta skylden for det første målet. Evra pga det latterlige balltapet i forkant av målet og O'Shea pga null press på Bent. Andre målet er igjen O'Shea involvert i, på feil måte. Men mesteparten må Foster ta på sin kappe. Hvorfor i helvete bokser han ikke?! De som sier han er ung og mangler erfaring tar grådig feil, i hvertfall på alderen. Han er jo bare ett år yngre enn Reina for faen. Da det er det svært begrenset hvor mye man kan utvikle seg.

Hele laget, med unntak av Vidic og Berbatov (og muligens Anderson og Carrick), ville fått et negativt tall på poengskalaen, så derfor unnlater jeg å lage en spillerbørs.

Ellers vil jeg takke lillebror Ferdinand og ex-red Richardson for at vi ender opp med 1 poeng, for det er virkelig ikke United-spillerenes fortjeneste, bortsett fra et lite øyeblikks magi fra Berbatov. Til slutt vil jeg bare si at det er bedre at vi avgir poeng mot Sunderland enn Liverpool, Chelsea eller Arsenal, så satser på at dette betyr at vi slår til med en 3-poenger på Anfield om 3 uker.

Lenke til kommentar

Dette er kamper der ingenting stemmer, slike kamper som dette kan vi mesten være litt glad for poeng og ikke tap. I en periode så de ut som om at vi spillte mot Barcelona der ute på banen da vi ikke vant en forbanna ball.. Ekstremt frustrerende, men slik sjer med alle lag.

Nani spiller dårligere enn far min i første omgang og store deler av 2... Men i slutten av 2. omgang, da vi virkelig trengte mål, DA spillte han slik han skal spille, komme seg på siden, og slå innlegg, det er hans jobb, og slik spillte han når vi virkelig trengte mål. Men ellers var det barre tull og vas fra han, er så forbanna frustrerende at han absolutt aldri har tenkt å lære av sine egne feil!

Nå skal det sies at hele laget spilte dårlig, men Nani spiller slik alt for ofte!

Håper på Uavgjort imorgen, da er vi ca like langt med Chelsea da vi har møtt en storklubb hver og har like mye poeng. Men hvis noen skal vinne så håper jeg selvfølgelig på Chelsea seier, jeg får vondt i hodet av å se Liverpool spillere feire.. =/

Og en ting til: Hvor mange poeng skal vi miste på grunn av Foster før vi bestemmer oss for å droppe han? Må han gjøre tabber nok til å stoppe oss fra å få det 19. Premier league trofeet? Vi kan ikke gi han sjangse etter sjangse hvis han forstsetter å drite seg ut! Vi må huske at United er en av verdens beste klubb, Foster har ikke rekkevidden til å bli en av verdens beste keepere, og det er en av de beste vi trenger. Han kan bli en god keeper, for all del. Men kan han bli god nok for United?

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Hvilken straffesituasjon er det det er snakk om? Kan ikke huske at jeg så noe umiddelbart, snakkes det om da Anderson fikk frispark mot seg?

Jeg synes det er ganske klart at Foster er for dårlig. Han gjør alt for mange tabber, selv om han kan komme med en superredning en gang i blant. VDS trengs som sagt tilbake i Man Utd, men ettersom han gir seg blir dere nødt til å finne ny keeper. Jeg er helt sikker på at VDS hadde kuttet innlegget på 2-1 scoringen idag foran duellen slik at det ikke hadde blitt noenting ut av det. Foster blir for urutinert.

Lenke til kommentar
Hvilken straffesituasjon er det det er snakk om? Kan ikke huske at jeg så noe umiddelbart, snakkes det om da Anderson fikk frispark mot seg?

Tror det er handsen i førsteomgang det snakkes om.

Angående Foster så virket han svært solid tidlig i sesongen, men i det siste kampene har han vært så svak at jeg har mistet helt troen på at han skal klare å bli førstekeeperen vår. Likevel har han storspilt i enkeltkamper denne sesongen, så jeg tror han kan bli en strålende andrekeeper.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Var det en situasjon det bruker å bli dømt på da, eller var det en "liverpool straffe"?

Skjerpings.

Og nei,dommere i Pl dømmer ikke på slike hands.

Lenke til kommentar
Angående Foster så må vi tåle sånne ting om han skal få seg erfaringen. Hvis ikke så må vi handle en etablert keeper. Det er ikke noe merkelig at sånne ting skjer med en uerfaren keeper.

Vi har ikke råd til at "sånne ting skjer" så det må nok handles dessverre, noe vi har råd til.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Angående Foster så må vi tåle sånne ting om han skal få seg erfaringen. Hvis ikke så må vi handle en etablert keeper. Det er ikke noe merkelig at sånne ting skjer med en uerfaren keeper.

Vi har ikke råd til at "sånne ting skjer" så det må nok handles dessverre, noe vi har råd til.

To stygge tanker i den sammenheng er jo at vi bare kan slutte å hente inn keepertalenter. Også lurer jeg på om vi egentlig har råd med tanke på det lånet vi er sikkerheten for. Burde vi ikke heller bruke pengene på det?

Var det en situasjon det bruker å bli dømt på da, eller var det en "liverpool straffe"?

Det var da en rimelig soleklar hands, dempet den på hånda.

Det er temmelig guffent da. Gjør resultatet mye mere irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...